نکات سئو Google برای رتبه بندی بهتر


رابط جستجوی گوگل در مورد Google Search Central Live NYC در مورد اینکه آیا Google مارک ها را ترجیح می دهد ، پاسخ داد. سالیوان این فرصت را به عنوان فرصتی برای تأیید اینكه گوگل در تلاش است تا سایتهای مستقل تری را نشان دهد و همچنین بینشی در مورد چگونگی سایتهای مستقل می تواند عملکرد جستجوی خود را بهبود بخشد ، ارائه داد.

Google می خواهد سایت های مستقل خوبی برای رتبه بندی

شخصی در رویداد Search Central Live NYC سؤالی را ارائه داد و پرسید که آیا گوگل فقط روی نشان دادن مجموعه های کوچکتر از سایت ها از اینترنت که محدود به سایت های بزرگ برند است ، تمرکز می کند. دنی سالیوان ، با نام مستعار Google Search Liaison ، بلافاصله پاسخ داد ، نه. وی پاسخ داد كه او می فهمد كه این حس وجود دارد كه مارک های بزرگ همیشه در Google رتبه بندی خوبی دارند و بسیاری از افراد می گویند Google فقط می خواهد مارک های بزرگی را نشان دهد.

Google Search Central Live New York City

عکس از ارتباط Google Search Danny Sullivan گرفته شده در جستجوی رویداد NYC Central Live NYC

سالیوان اذعان کرد که این یک نگرانی معتبر از سایت های مستقل کوچک است زیرا بسیاری از افراد کار خوبی انجام می دهند که رتبه بندی نمی شوند و همچنین باید باشند و توضیح دادند که آنها روی آن کار می کنند.

موارد زیر یک پاراگراف است که بر اساس یادداشت های من است:

“و ما وقت زیادی را صرف کرده ایم (و ما قصد داریم زمان زیادی را صرف کنیم) تا بفهمیم چگونه می توانیم در درک بهتر و شاید هدایت برخی از سازندگان کوچکتر و سایت های مستقل کوچک انجام دهیم تا بتوانیم موفق شوند.

ما هفته گذشته فقط در زوریخ بودیم. ما فقط در آنجا بودیم و به دنبال مجموعه ای از نمایش داده شدگان واقعی از سازندگان کوچک ، سایت های مستقل و نشستن با تیم رتبه بندی و عبور از آنها و آنچه در اینجا اتفاق می افتد نشسته ایم … ما یادداشت کردیم که می دانید ، ما تغییراتی انجام داده ایم که فکر می کنیم کمک می کنیم و تغییراتی را انجام داده ایم که کمک کرده اند. ما همچنین پیش بینی می کنیم که در کل بقیه سال کار کنیم. “

چرا تغییرات افزایشی هستند

دنی توضیح داد که سایت های مستقل و زمینه های موضوعی آنها بسیار متفاوت است که استفاده از یک راه حل الگوریتمی واحد را برای کمک به همه آنها پیچیده می کند. این توضیح می دهد که چرا Google می گوید آنها در حال ایجاد تغییرات افزایشی هستند.

طبق یادداشت های من ، وی گفت:

“یکی از مواردی که من می گویم این است که من انتظار ندارم که شما ناگهان یک روز بزرگ را انجام دهیم ،” و در اینجا نوع به روزرسانی سایت کوچک مستقل است. من فکر می کنم این کارهای افزایشی است که ما انجام می دهیم ، تا حدودی به دلیل اینکه این نوع سایت ها یکپارچه نیستند. “

آن چیزی که شما باید در مورد مارک ها بدانید

دنی بحث کرد که چقدر آنها در یافتن راه حل هایی برای ناشران مستقل جدی هستند و سرانجام صحبت از کارهای ملموس تر را که ناشران می توانند برای کمک به خودشان انجام دهند ، به ویژه در مورد به یاد ماندنی برای بازدید کنندگان سایت ، شروع کردند.

این کاری است که من بیش از بیست سال انجام داده ام. من هرگز یک سایت وابسته یا AdSense را که نام دامنه ، آرم و طلسم با دقت برنامه ریزی شده نداشت ، در محل قرار ندادم. این طلسم بسیار مهم است زیرا کمک می کند سایت برای کاربران سایت به یاد ماندنی شود. آنها نام دامنه را فراموش می کنند اما آن طلسم و سایت را به یاد می آورند.

دنی گفت که سیستم های گوگل برای شناسایی مارک های بزرگ و رتبه بندی آنها به خوبی تنظیم نشده است. وی اذعان کرد که سایتهایی که بسیاری از جستجوهای مارک دار دارند ممکن است رتبه خوبی داشته باشند و این همان نقطه ای است که احساس می شود خوب است ، آیا من واقعاً این را می شنوم؟ این نوع اطلاعاتی است که برای این رویدادها به دست می آورید.

این یک پاراگراف از یادداشت های من در مورد آنچه دنی گفت:

“و من دیده ام که مردم در کجا تحقیق می کنند و می گویند ،” من فهمیدم که اگر بسیاری از جستجوهای مارک دار دارید … “این به نوعی معتبر است.

اما اینگونه نیست که شما تعداد زیادی از جستجوگرهای مارک بزرگ یا جستجوگرهای مارک کوچک یا هر چیز دیگری داشته باشید و در حال پیدا کردن آن با ترافیک شما هستند. آنچه گفته می شود این است که مردم شما را به عنوان یک برند به رسمیت شناخته اند ، که این یک چیز خوب است. ما مارک ها را دوست داریم. برخی از مارک هایی که ما دوست نداریم ، اما حداقل آنها را می شناسیم ، درست است؟

بنابراین اگر می خواهید در دریای محتوا یافت شوید و 150،000 دستور تهیه مرغ سرخ شده را دارید ، درک این موارد بسیار دشوار است که کدام یک از اینها لزوماً بهتر از هر کس دیگری هستند که در آنجا هستند.

اما اگر به عنوان یک برند در زمینه خود شناخته شده اید ، بزرگ ، کوچک ، هر چیز ، فقط یک برند ، مهم است.

این با سیگنال های زیادی از موفقیت با جستجو ارتباط دارد. نه این که شما یک مارک هستید بلکه مردم شما را می شناسند. ممکن است مردم مستقیماً به سمت شما بیایند ، مردم ، ممکن است به روش های مختلفی به شما مراجعه کنند … شما فقط به نوعی این نوع ناشناس نیستید.

بنابراین ، یک چیز من هر کسی را تشویق می کنم ، اما به خصوص به افراد کوچکتر و مستقل که به نوعی احساس مانند مارک های بزرگ است ، نوعی این همه را دریافت می کنند ، آیا شما مطمئن هستید که مردم شما را درک می کنند؟ “

خود را متمایز کنید. خیلی زیاد

دنی سالیوان بحث کرد که کاربران بیش از 13،000 سایت را با بازخورد در مورد الگوریتم گوگل ارسال کرده اند و ادعا کردند که او اطمینان دارد که وی بیشتر از هر سئو در مخاطب به سایت های بیشتری نگاه کرده است. وی اذعان کرد که بسیاری از ارسال ها نگرانی های معتبری دارند اما وی همچنین گفت که متوجه شده است که برخی از سایت هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند نیز فاقد آن بیت اضافی هستند که باعث می شود آنها متفاوت و بهتر شوند.

آنچه او به گفته من ، نه دنی ، روایت روشنی در صفحه بود که به بازدید کنندگان سایت اجازه می داد بدانند چه کسی در پشت سایت است. او در مورد نوار کناری با بیوگرافی و عکسی که همه سایت های مسافرتی و دستور العمل دارند صحبت نمی کرد. او در مورد چیزی صحبت می کرد که فراتر از روایت عمومی است که بسیاری از وبلاگ نویسان از آن استفاده می کنند.

این یک پاراگراف از یادداشت های من در مورد آنچه دنی گفت:

“من می توانم در یک سایت فرود بیایم و هیچ ایده ای ندارم که چه کسی سایت را اداره می کند ، سایت چیست.

وی سپس در تضاد با رسانه های اجتماعی برای جستجو برای نشان دادن چگونگی یک انجمن یا یک سایت رسانه های اجتماعی ، تجربه ای با دقت را ارائه می دهد که در آن می دانید همه چیز در کجا قرار دارد ، جایی که انتظارات مدیریت می شود. وی سپس گفت که جستجو کاملاً متفاوت است. در حالی که دنی صریحاً این را نگفت ، من معتقدم که منظور او از ارتباط با او این بود که تصادفی سایتهایی که گوگل به مردم می فرستد ، می تواند برای کاربرانی که در نتیجه مطمئن نیستند به یک سایت اعتماد کنند ، جنجال برانگیزند. این یک تجربه متفاوت از تجربه دقیق یک انجمن یا سایت رسانه های اجتماعی است و به همین دلیل مهم است که بتوانیم حس کنیم چه کسی در پشت سایت است.

این یک پاراگراف از آنچه دنی گفت:

“جستجو چیزی شبیه به این نیست. جستجو یک کیسه چنگال است. عجیب است. شما نمی دانید چه می خواهید بدست آورید. مثل این است که احساس خوشبختی می کنم. شما نمی دانید با چه چیزی می خواهید به پایان برسید.”

و خواهش می کنم ، من به شما التماس می کنم ، به خصوص آنهایی که شما گفتند که گوگل می خواهد همه چیز یکسان باشد. این چیزی نیست که ما می خواهیم. ما نمی خواهیم هر وب سایت یک سایت برش کوکی باشد.

ما می خواهیم شما وب سایت هایی بسازید که فکر می کنید برای خوانندگان شما معنی دارد.

در هر زمان که شما تا به حال در مورد موفقیت در جستجوی Google سوالی دارید و پاسخ شما این است که بپرسید که آیا این یک چیز خوب برای خوانندگان شما است ، اگر این کار را انجام دهید ، با کارهایی که ما سعی می کنیم انجام دهیم همسو هستید زیرا ما سعی می کنیم مردم را به رضایت بخشنده ارسال کنیم تا آنها بروند ، “این عالی بود! این فوق العاده است ، من آن را دوست داشتم!

بنابراین ، هنگامی که آنها در وب سایت شما خاموش می شوند ، احتمالاً برای اولین بار و آنها شما را از هر چیزی نمی شناسند و از این دنیای دیوانه وار می آیند که حتی نمی دانند پروفایل نویسنده کجاست ، این کار را برای آنها آسان کنید. ورود به سایت را برای آنها آسان کنید و دقیقاً بدانید که در مورد چه چیزی هستید.

من وبلاگ نویسان مسافرتی را می شناسم ، همه شما چیزهایی را در کنار هم دارید که می گوید ، “ما عاشق سفر به جهان هستیم …” این مانند ، خوب است ، خوب است و حداقل مردم می دانند که از وبلاگ نویسان سفر انتظار دارند و شما آن را به آنجا رسانده اید.

اما به آنها کمک کنید تا درک کنند که چه چیزی منحصر به فرد یا متفاوت در مورد شما است ، این باعث می شود شما یک برند باشد. و این یک چیز خوب است. “

بینش از جستجو NYC Central Live NYC

Google به طور فعال از سایت های مستقل پشتیبانی می کند

دنی سالیوان چندین بار گفت که گوگل زمان قابل توجهی را صرف بهبود الگوریتم می کند تا ناشران مستقل تر در جستجو به دید خود برسند. با این حال ، این پیشرفت ها به دلیل طیف گسترده ای از سایت ها و مباحث باعث می شود که یک تغییر به طور مساوی بر همه سایت ها تأثیر بگذارد.

شناخت برند موفقیت جستجو را هدایت می کند

شناخته شدن به عنوان یک برند برای بازدید کنندگان سایت ، کیفیتی است که سایت های بسیار موفق تمایل به آن دارند. این طور نیست که پرورش یک برند یک عامل رتبه بندی است ، بلکه این است که پرورش کاربران سایت منجر به سیگنال های جستجوی قوی تر می شود.

تمایز مهم است

برخی از سایت های با کیفیت بالا نمی توانند از هم ایستادگی کنند زیرا آنها آنچه را که فکر می کنند انجام می دهند کاری را انجام می دهند که دیگران انجام می دهند. بازدید کنندگان سایت ممکن است از تلاش بیشتری برای روشن تر کردن چه کسی در پشت سایت قدردانی کنند. نمونه ای از چیزی که باید در نظر بگیرید ، مواردی مانند BIOS Generic Rote به نفع ارائه یک حس واقعی از اهمیت سایت یا اهمیت آن است.

وضوح باعث ایجاد اعتماد می شود

تشخیص دهید که وب یک عنصر تصادفی دارد که باعث می شود برخی از بازدید کنندگان سایت برای اولین بار از بازدید از یک سایت احتیاط کنند. طراحی با این درک در ذهن.

طراحی برای خواننده ، نه الگوریتم

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که من توسط ناشران می بینم این است که آنها می توانند همه کارهایی را که برای سئو انجام داده اند لیست کنند اما اگر کاری که برای بازدید کنندگان سایت خود انجام داده اند بسیار اندک است. دنی سالیوان توصیه می کند که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تغییر برای بازدید کنندگان سایت مفید است ، زیرا این امر آن را با انواع سایتهایی که Google می خواهد رتبه بندی کند ، هماهنگ می کند.



منبع

مطالب مرتبط