هاست ووکامرسی چی بخرم ؟ [ بهترین هاست ووکامرسی ]

  • یکی از دلایلی که شرکت های هاستینگ هاست ووکامرس را ارائه می دهند نصب و پیکربندی سرورهای اختصاصی با قدرت و منابع بیشتر برای سایت های فروشگاهی است تا سایت های فروشگاهی بزرگ در مناطق عادی میزبانی نشوند و باعث آزار کاربران شود. اساساً برای حفظ و رضایت مشتری روش خوبی است.
    • مشکل اصلی که وجود دارد این است که صاحبان فروشگاه های اینترنتی پس از استفاده زیاد نمی توانند سایت های خود را از شرکت های هاستینگ بگیرند و باید هزینه زیادی را برای خرید سرور مجازی یا VPS برای میزبانی آنها بپردازند. سایت را به صورت جداگانه روی سرور مجازی میزبانی کنید، اما همانطور که گفتم هزینه این سرویس بسیار بالا بود، گاهی اوقات برخی افراد با مشکلات مالی مواجه می شوند، اما باز هم اگر از فروشگاه اینترنتی کاربر زیاد استفاده شود، این سرورهای مجازی پاسخگو نیستند و مشکل لود کند دارید سایت پیدا شد.
    • بنابراین در اینجا هاست ووکامرس راه حل این سایت ها است و به دلیل پیکربندی، پیکربندی و قدرت منابع بالا می تواند برای سایت های پرمشغله ناجی باشد.
    مزایای هاست ووکامرس:
    • استفاده از سرورهای فوق قدرتمند با سخت افزار حرفه ای
    • از کش سرور و شتاب دهنده وردپرس استفاده کنید
    • استفاده از PHP-FPM با پیکربندی های سازگار با فروشگاه های آنلاین
    • Htaccess را برای ذخیره سازی بهبود می بخشد و سرعت را افزایش می دهد
    • استفاده از وب سرورهای مستقل یا پرسرعت Inginix مانند Lightspeed
    • بدون محدودیت استفاده از منابع یا تامین منابع بسیار بالا
    سازگار با کانال های پرداخت بانکی ایران
    • پشتیبانی از تعداد بسیار زیادی از اتصالات همزمان
    • در برخی از شرکت های هاستینگ، پشتیبان گیری روزانه برای هاست ووکامرس ارائه می شود
    • برخی از شرکت های هاستینگ قالب های فروشگاهی را بر روی خدمات خود ارائه می دهند
    • معمولاً روی چندین سرور کوچک مستقر می شوند
    • بهره گیری از تنظیمات امنیتی بالا
  • بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟
    همانطور که می دانید وردپرس به عنوان بهترین سایت ساز و پلتفرم مدیریت محتوا (CMS) در جهان شناخته می شود و وب سایت های زیادی چه در بین فارسی زبانان و چه در سراسر جهان از وردپرس استفاده می کنند. یکی، نشان دهنده محبوبیت وردپرس در بین وب سایت های محبوب است. به همین دلیل در آینده به بررسی و ارائه بهترین وب سایت های استفاده کننده از وردپرس، این وب سایت ساز و مدیریت محتوا خواهیم پرداخت، با توجه به وجود میلیون ها محصول و افزونه رایگان و تجاری، لازم است بستر مناسبی فراهم شود. . خوب، به عبارت دیگر، اگر از افزونه‌ای استفاده می‌کنید که نیازمندی‌هایی مانند cURL روی هاست کار می‌کند، و اگر وب‌سایت در وب باشد، اگر وب‌سایت و سایت وردپرسی که استفاده می‌کنید چنین عملکردی را ارائه نمی‌دهند، پس واقعاً چنین است. خوب آنها کار نمی کنند و شما متضرر خواهید شد، حالا علاوه بر پولی که برای خرید افزونه پرداخت کرده اید، زیرا اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید ممکن است هاست شما بگوید که برای فعال کردن این عملکرد از شما هزینه دریافت می کند که می توانید . باید در انتها پرداخت شود یا مجبور به تغییر هاست شوید این است که از این نظر کاملاً ناخواسته با هزینه دیگری روبرو می شوید.
    اگر بخواهیم مثال های مختلفی از انتخاب هاست برای وردپرس بزنیم، بسیاری از این موارد برای افراد زیادی از جمله من و شما اتفاق افتاده است و یکی از بارزترین مشکلات مصرف پهنای باند سایت است که با شعارهای تبلیغاتی مانند ترین ها همراه است. هاست محبوب هنگام خرید هاست بالاخره یک ماه نگذشته می بینید که یک روز با انرژی زیادی از خواب بیدار شدید و به محض خوردن یک صبحانه لذیذ برای ادامه فعالیت های روزانه خود به سایت مراجعه کردید اما با سایتی مواجه شدید که انتظار دیدن نداشت . بنابراین متوجه مشکلاتی هستید که انتخاب اشتباه و اشتباه در زمینه هاست وردپرس می تواند برای شما ایجاد کند اگر هنوز هاست خریداری نکرده اید تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید هاست وردپرس مناسب را با دیدی باز و روشن انتخاب کنید. ویژگی های مهمی که در بالاترین سطح کمی و کیفی قرار دارند.
    گزینه های هاست همیشه یک دغدغه و مشکل اصلی برای همه ما وبمسترها بوده است. اگر بخواهیم یک سایت قوی و سریع (و البته مطمئن) راه اندازی کنیم، کدام هاست ایرانی برای ما مناسب تر است؟ طبیعتا شرکت های هاست خارجی زیادی داریم اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم خدمات این شرکت ها را بپذیریم. از طرف دیگر، بسیاری از ما دوست داریم که وب سایت ما روی سرورهای داخلی میزبانی شود. پیش از این رضا راد در پادکست وب مستر جنگ روانی به طور مختصر در مورد روش های میزبانی وب سایت در ایران و خارج از ایران توضیح داده بود، اما اکنون می خواهیم ببینیم بهترین هاست وردپرس کدام است و شرکت های هاست ایرانی را با هم مقایسه کنیم.
    بهترین هاست وردپرس
    ابتدا اجازه دهید تغییراتی را برای شما ایجاد کنم:
    هاست داخلی: میزبانی داخلی به معنای میزبانی سایت شما در داخل ایران و در مراکز داده ایرانی است.
    هاست خارجی: میزبانی خارجی به معنای میزبانی وب سایت شما در خارج از ایران و در مراکز داده معتبر خارجی است.
    میزبانی ضد تحریم: اهمیت میزبانی ضد تحریم، میزبانی داخلی است که از سیستم ضد تحریم برای مقابله با تحریم های خارجی استفاده می کند. این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از خدمات مسدود شده استفاده کنید.
    سی پنل و دایرکت ادمین: کنترل پنل هایی که به شما اجازه می دهد وب سایت خود را مدیریت کنید. اگر بخواهیم بگوییم سی پنل یا دایرکت ادمین بهتر است باید بگوییم سی پنل بهتر است. اما هاست های ایرانی که از cPanel استفاده می کنند کمی مشکوک هستند.

    در وبسایت مارکترها مقاله ای تحت عنوان انتخاب بهترین هاست برای ووکامرس منتشر شده که خواندن ان خالی از لطف نیست.

    مطالب مرتبط