واقعیت یا تخیل؟ بیایید برخی از افسانه ها را از بین ببریم! [Ebook]


اگر تا به حال سوال کرده اید که یک فاکتور رتبه بندی گوگل چیست یا نیست، این یکی برای شماست!

راهنمای جامع فاکتورهای رتبه‌بندی برای سال 2022 بازگشته و به‌روزرسانی شده است.

افسانه های زیادی در مورد اینکه چه چیزی باعث بهبود رتبه شما در جستجو می شود وجود دارد. شما باید بدانید که کدام فعالیت های سئو بیشتر باعث حرکت سوزن می شوند.

این کتاب الکترونیکی به‌روزرسانی شد تا اطمینان حاصل شود که پول را برای تعقیب شایعات هدر ندهید.

در ویرایش دوم عوامل رتبه‌بندی: واقعیت یا داستان، فهرستی جامع از هر چیزی که ممکن است باعث شود شما بپرسید «آیا یک عامل رتبه‌بندی است؟» جمع‌آوری کرده‌ایم.

در این کتاب الکترونیکی خواهید یافت:

  • پاسخ هایی که به شما احساس 100% اطمینان می دهد که چیزی یک فاکتور رتبه بندی تایید شده است که گوگل در الگوریتم های خود از آن استفاده می کند. ما شواهد را ارائه می کنیم و در صورت وجود هرگونه بحث یا عدم قطعیت به شما اطلاع می دهیم.
  • پاسخ‌های سریع بله یا خیر در مورد اینکه چه چیزی یک عامل رتبه‌بندی است و چه چیزی نیست، به علاوه تاریخچه یک عامل رتبه‌بندی یا اینکه چرا یک اسطوره به وجود آمد.
  • چگونه عناصر سئو به عوامل رتبه بندی کلی، مانند تجربه کاربر، جمع آوری داده ها و موارد دیگر کمک می کنند.

ما همه چیز را برای اطمینان از داشتن زمینه کامل از آنچه که یک عامل رتبه‌بندی است و چه چیزی نیست ارائه می‌کنیم.

کتاب الکترونیکی را دانلود کنید تا به سوالات عوامل رتبه بندی خود پاسخ دهید.

فاکتورهای رتبه بندی تعریف شده است

ما از تعریف دقیق “عامل رتبه بندی” استفاده می کنیم تا به اطلاعاتی که ارائه می کنیم به شما اطمینان دهیم.

قبل از اینکه چیزی را فاکتور رتبه‌بندی بنامیم، معمولاً به دنبال بیانیه‌ای رسمی می‌گردیم مبنی بر اینکه هنگام تصمیم‌گیری در مورد رتبه‌بندی SERP به یک فاکتور توسط الگوریتم‌ها وزن داده می‌شود – ترجیحاً از طرف Google یا یک کارمند Google.

در این موارد، فاکتور رتبه‌بندی «تأیید شده» را خواهیم گفت.

ویژگی یا مفهوم مورد نظر باید در حال حاضر برای عبور از جمع استفاده شود. و بله، برخی از عناصر قبلاً فاکتورهای رتبه‌بندی بودند اما دیگر نیستند.

در مواردی که بیانیه ای از طرف گوگل وجود ندارد، تعیین اینکه آیا چیزی یک عامل رتبه بندی است یا خیر، چالش برانگیز است. اگر گوگل مستقیماً آن را تأیید نکرده باشد، شواهد را بررسی خواهیم کرد، اما بعید است که رتبه «تأیید شده» دریافت کند.

هنگام ارزیابی اینکه آیا چیزی بر SEO شما تأثیر می گذارد یا خیر، ابتدا به دنبال تأییدیه از طرف Google باشید. بسیاری از مطالعات و آزمایش‌ها در حال انجام هستند، اما همانطور که در کتاب خواهید دید، همیشه قابل اعتماد نیستند.

نحوه استفاده از کتاب الکترونیکی Ranking Factors

این کتاب الکترونیکی می‌تواند به عنوان یک مرجع سریع و مفید هنگام برنامه‌ریزی کمپین‌های خاص سئو یا تعیین استراتژی برای سال باشد. به این ترتیب، می‌توانید روی فعالیت‌هایی تمرکز کنید که احتمالاً KPIهای سازمانتان را هدایت می‌کنند.

اگر می‌خواهید درباره نحوه عملکرد الگوریتم‌های Google و نحوه تحقیق ما در مورد فاکتورهای رتبه‌بندی اطلاعات بیشتری کسب کنید، اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه هر کدام آورده‌ایم و در صورت وجود عامل خاصی که مورد علاقه شماست، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

و اگر سعی می کنید سال به سال با صنعت سئو همراه باشید، این نسخه دارای 25 فصل به روز شده است.

این کتاب کتاب مقدس شماست اگر لازم است بدانید “آیا یک عامل رتبه بندی است؟”

کتاب الکترونیکی Ranking Factors: Fact or Fiction را دانلود کنید تا به برخی از رایج ترین و ضروری ترین سوالات در سئو پاسخ دهید.

عوامل رتبه بندی: واقعیت یا داستان؟  بیایید برخی از افسانه ها را از بین ببریم! [Ebook]





منبع

مطالب مرتبط