ویزای ایران ویزای توریستی ایران + قیمت و شرایط آذر 1401-irantoursguide

در این مطلب قصد داریم پاسخ سوال متقاضیان ویزای ایران، چگونه ویزای ایران را بگیریم؟را پاسخ دهیم و به طور کامل نحوه‌ی اخذ ویزای ایران و مدارک مورد نیاز آن را شرح دهیم. شهروندان تمامی کشورها به جز کشورهای (ارمنستان، آذربایجان، بلیوی، گرجستان، لبنان، مالزی، سوریه، ترکیه، ونزوئلا، نیکاراگوئه و اکوادور) که قصد وارد شدن به ایران را دارند لازم است که برای اخذ ویزای ایران اقدام کنند. ویزای ایران در انواع مختلفی صادر می‌شود که بسته به نوع درخواست و شرایط سفر و همچنین ملیت هر فرد تفاوت خواهد داشت. ویزای مولتی برای اتباع فرانسوی نوع دیگری از انواع ویزا می باشد این ویزا برای افرادی که به صورت کاری به کشور ایران سفر می کنند صادر می شود به عبارت دیگر چنین شخصی باید در طول سال چندین بار به ایران وارد شده و از آن خارج شود.

درخواست روادید برای فرانسه در ایران

به طور کلی اگر فکر می کنید از دسته افرادی هستید که نیاز به سفرهای چندگانه به ایران دارید بهترین گزینه که سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ی شما می شود استفاده از ویزای مولتی ایران است. مدت زمان اعتبار ویزای کوتاه مدت ایران حداکثر سه ماه است و متقاضی اخذ ویزای ایران می تواند در مدت زمان اعتبار ویزای ایران خود برای مدت حداکثر 30 روز در کشور ایران اقامت داشته باشد. بدیهی است اصل گذرنامه معتبرتان که دست‌کم شش ماه اعتبار و تعداد کافی برگه سفید داشته باشد، از ملزومات صدور ویزا به شمار می‌رود. این هزینه‌ها طبق جدول هزینه‌های کنسولگری اعلام و با توجه به مبدا سفر محاسبه می‌شود( بین 50 تا 140 یورو).

فرودگاه هایی که می توانید با ویزای فرودگاهی ایران به آنها وارد شوید :

یا یک نامه تقاضا در سربرگ شرکت با مهر وامضای مدیرعامل تنظیم کرده و به وزارت امور خارجه مراجعه کنید. سلام،اتباع کشور آمریکا برای ورود به ایران باید حتما در قالب تور سفر کنند و تفاوتی هم ندارد که این تور را از چه کشوری می گیرند، طبق قوانین باید برنامه سفر ایشان از قبل مشخص باشد و یک تور لیدر بصورت مداوم همراه ایشان باشد. هزینه ویزای ایران برای اتباع تایوان، فیلیپین، تایلند، ژاپن، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان 40یورو در سفارتخانه و حدود 60 تا 75 یورو در فرودگاه است. هزینه ویزای ایران برای اتباع استرالیا و نیوزلند در سفارت 100 یورو و در فرودگاه 150 یورو است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ویزای ایران معمولا به صورت کاغذی به مهمانان ارائه می‌شود و با برچسب به گذرنامه ایشان الصاق نخواهد شد. عکس از ویزاهای یکسال گذشته برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطلب “ویزا مولتی ایران” در سایت لیانا پرواز مراجعه کنید.

جناب آقای کلانتری سلام، برای دعوت مهمان به ایران باید درخواست ویزای مهمان را به وزارت امورخارجه ارسال نمائید. در صورت تمایل همکاران ما در بخش ویزای ایران می‎توانند به شما در این زمینه کمک نمایند. برای اطلاع از چگونگی ثبت ازدواج در ایران به دفاتر ازدواج مراجعه نمائید. افرادی که در کشور خود دارای اقامت معتبر هستند و رابطه ویزایی با کشور جمهوری اسلامی ایران دارند می توانند با ارائه مدارک زیر اقدام به اخذ روادید 72 ساعته تجاری نمایند. به طور کلی،شرایط و قوانین دریافت ویزای ایران برای اتباع کشورهای مختلف متفاوت است و با توجه به روابط دیپلماتیک تغییر می‌کند.

شما می توانید فرم ها ی مربوط به ویزای ایران در سایت را تکمیل کنید، همکاران دراسرع وقت با شما Tourists and Tourism in Iran تماس خواهند گرفت. با سلام، اتباع یمن برای دریافت ویزا محدودیتی ندارند اما موافقت با درخواست ویزای ایشان به نظر کمیسیون وزارت امور خارجه بستگی دارد. با سلام،در صورتی که ایشان پاسپورت کشور سوییس را داشته باشند می توانند ویزای خود را از فرودگاه های بین المللی ایران دریافت نمایند، جهت انجام درخواست ویزا می توانید با همکاران ما در بخش ویزای ایران تماس بگیرید.

  • در پی تغییراتی که کرونا در مراحل دریافت ویزاهای توریستی اکثرکشورها ایجاد کرد، دریافت ویزای تانزانیا نیز با تغییراتی همراه شده است.
  • سلام، متاسفانه اتباع انگلیسی نمیتوانند ویزای فرودگاهی دریافت نمایند.
  • این ویزا در حال حاضر برای هفت کشور دنیا قابل قبول اعلام شده است.
ویزای ایران ویزای توریستی ایران + قیمت و شرایط آذر 1401-irantoursguide در خصوص دریافت ویزای کار، کارفرما میتوانند اطلاعات بیشتر را از وزارت کار دریافت نمایند. سلام، شما می توانید به عنوان میزبان، برای دوستانتان، از طریق آژانس، درخواست ویزای توریستی بدهید.این پروسه بین 2 تا 10 روز کاری طول میکشد. سرکار خانم سلام، در صورتی که ازدواج شما در کشور دیگری ثبت شده باشد یا مدارکی داشته باشید که نشان دهد که ایشون نامزد شما هستن می‎توانید برای ایشون درخواست ویزای اقوام نمائید.اما در غیر این صورت باید طبق همان شرایطی که فرمودین وارد ایران شوند. سلام، درصورتی که شما مدارک رسمی داشته باشید که ثابت کند این شخص نامزد شما هستند، می‎توانید برای ایشان اقدام به دریافت ویزای اقوام نمائید.

نکانی درباره کد ویزای ایران

مطالب مرتبط