ویژگی‌های جدید جستجوی محلی گوگل بالاخره آمدند


گوگل بالاخره ویژگی‌های جستجوی محلی را که در اوایل سال جاری پیش‌نمایش شده بود، ارائه می‌کند، از جمله امکان جستجوی محیط اطراف با دوربین تلفن شما.

در کنفرانس مجازی Google’s Search On در ماه سپتامبر، این شرکت مردمی را در مورد به‌روزرسانی‌های نوآورانه‌اش در جستجوی محلی سر و صدا کرد.

گوگل گزینه ای را برای جستجوی رستوران ها بر اساس غذا و قابلیت جستجوی جدیدی که در نمای زنده Google Maps تعبیه شده است، پیش نمایش کرد.

این به روز رسانی ها و موارد دیگر اکنون در دسترس هستند. در اینجا مروری بر به روز رسانی های جستجوی محلی است که امروز راه اندازی می شود.

به‌روزرسانی‌های جستجوی محلی Google

جستجو با نمای زنده

از هفته آینده، جستجو با Google Maps Live View در لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو در اندروید و iOS منتشر می‌شود.

ویژگی‌های جدید جستجوی محلی Google بالاخره آمدندعکس صفحه از: blog.google/products/maps/new-maps-updates-to-help-you-make-the-best-of-the-holidays/، نوامبر 2022.

جستجو با نمای زنده به شما امکان می دهد از دوربین تلفن خود برای یافتن اطلاعات مکان های اطراف خود استفاده کنید. از باز بودن کسب و کار، میزان شلوغی آن، محدوده قیمت و رتبه بندی ستاره آن مطلع شوید.

جستجو برای رستوران ها بر اساس ظرف

دو راه جدید برای یافتن رستوران در منطقه شما وجود دارد.

رستوران‌هایی را که غذای خاصی سرو می‌کنند، با تایپ دستی یا جستجوی تصویری با لنز Google جستجو کنید.

ویژگی‌های جدید جستجوی محلی Google بالاخره آمدندعکس صفحه از: blog.google/products/search/searching-for-holiday-meals/، نوامبر 2022.
ویژگی‌های جدید جستجوی محلی Google بالاخره آمدندعکس صفحه از: blog.google/products/search/searching-for-holiday-meals/، نوامبر 2022.

Google ‘multsearch near me’ امروز به زبان انگلیسی در ایالات متحده راه اندازی می شود. اکنون می توانید از لنز در برنامه Google برای گرفتن عکس یا اسکرین شات از یک غذا استفاده کنید، کلمات “نزدیک من” را اضافه کنید و بلافاصله مکانی را پیدا کنید که همین نزدیکی می فروشد

ایستگاه های شارژ سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی را پیدا کنید

گوگل در حال افزودن فیلتری به جستجوی ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی است که یافتن شارژرهای سریع را آسان تر می کند.

ویژگی‌های جدید جستجوی محلی Google بالاخره آمدندعکس صفحه از: blog.google/products/maps/new-maps-updates-to-help-you-make-the-best-of-the-holidays/، نوامبر 2022.

«ایستگاه‌های شارژ EV» را جستجو کنید و فیلتر «شارژ سریع» را انتخاب کنید. ایستگاه‌هایی با شارژرهای 50 کیلووات یا بالاتر خواهید دید.

همچنین می‌توانید ایستگاه‌هایی را فیلتر کنید که نوع دوشاخه خودروی الکتریکی شما را در کشورهای بیشتری ارائه می‌کنند.

این ویژگی‌ها هم‌اکنون در اندروید و iOS در کشورهایی که ایستگاه‌های شارژ EV در دسترس هستند، فعال هستند.

مکان های قابل دسترسی با ویلچر را در کشورهای بیشتری پیدا کنید

اکنون امکان جستجوی مکان‌های بدون پله در Google برای دسترسی به صندلی چرخدار در سراسر جهان در دسترس است.

پس از روشن کردن تنظیمات «مکان‌های قابل دسترس» در برنامه Google Maps، اگر یک ورودی قابل دسترسی داشته باشد، نماد صندلی چرخدار را در نمایه‌های کسب‌وکار می‌بینید.

اگر مکانی برای ویلچر قابل دسترسی نباشد، همان نماد را با خط خطی خواهید دید.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: BestForBest/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط