پیوندهای نمای کلی AI موقعیت واحد را در کنسول جستجو به اشتراک می گذارند


جان مولر Google توضیح داده است که تمام پیوندهای موجود در نمای کلی AI (AIOS) یک موقعیت واحد را در کنسول جستجوی Google به اشتراک می گذارند.

مشاور SEO Gianluca Fiorelli از مولر پرسید که چگونه کنسول جستجو داده های موقعیت را برای URL در جعبه های پاسخ AI Google ردیابی می کند.

مولر به اسناد رسمی Google اشاره کرد ، توضیح داد:

“اساساً AIO به عنوان یک بلوک حساب می شود ، بنابراین همه یک موقعیت است. اگر ابتدا بلوک نشان داده شود ، می تواند موقعیت اول باشد ، اما نمی دانم AIO همیشه در ابتدا نشان داده می شود.”

این نشان می دهد که هر وب سایت مرتبط با یک نمای کلی AI ، همان مقدار موقعیت را در گزارش های کنسول جستجو دریافت می کند.

این امر بدون در نظر گرفتن جایی که پیوند در پانل نمای کلی ظاهر می شود ، چه بلافاصله قابل مشاهده یا پنهان است تا زمانی که کاربر جعبه را گسترش دهد.

آنچه مستندات گوگل می گوید

کنسول جستجوی Google به اسناد کمک می کند تا توضیح دهد که چگونه معیارهای نمای کلی AI کار می کنند:

  • موقعیت: “یک نمای کلی AI یک موقعیت واحد در نتایج جستجو را اشغال می کند ، و تمام پیوندها در نمای کلی AI در همان موقعیت قرار می گیرند.”
  • کلیک کردن: “کلیک روی پیوند به صفحه خارجی در نمای کلی AI به عنوان یک کلیک.”
  • برداشت: “قوانین تصور استاندارد اعمال می شود. به عنوان یک تصور شمرده می شود ، پیوند باید پیمایش یا گسترش یابد.”

اسناد همچنین توجه داشته باشید:

“کنسول جستجو داده های آزمایش های آزمایشگاه های جستجو را شامل نمی شود ، زیرا این آزمایشات هنوز در حال توسعه فعال هستند.”

داده های گمشده در مورد ادعاهای کلیک Google

این بحث بحث و گفتگو مداوم در جامعه سئو در مورد عملکرد پیوندها در مروری های هوش مصنوعی را برجسته می کند.

لیلی ری ، معاون رئیس جمهور SEO استراتژی و تحقیقات در Amsive ، اخیراً به ادعای یک ساله گوگل اشاره کرد که وب سایت ها هنگام نمایش در نمای کلی AI ، کلیک های بیشتری را دریافت می کنند ، با بیان:

“من دوست دارم یک گزارش GSC واحد را ببینم که این جمله را تأیید می کند ، زیرا هر مطالعه ای تاکنون برعکس نشان داده است.”

بیانیه ری نشان دهنده نگرانی های بسیاری از متخصصان سئو است ، زیرا گوگل داده هایی را برای حمایت از ادعاهای خود ارائه نداده است.

نگاه کردن

در حالی که ما اکنون می دانیم که چگونه معیارهای موقعیت ثبت شده است ، این سؤال باقی مانده است: آیا مکان های نمای کلی هوش مصنوعی نسبت به لیست جستجوی سنتی ترافیک کم و بیش انجام می دهند؟

گوگل ادعا می کند یک چیز ، اما بسیاری از افراد تجربیات مختلفی را گزارش می کنند.

از آنجا که تمام پیوندهای AIO در یک موقعیت یکسان هستند ، تعیین اینکه کدام مکان های خاص عملکرد بهتری دارند ، دشوار است.

این بحث نیاز به داده های دقیق تر در مورد چگونگی تأثیر AIOS در ترافیک وب سایت در مقایسه با نتایج جستجوی منظم را برجسته می کند.


تصویر برجسته: رومی سامبورسکی/شاتترستاک





منبع

مطالب مرتبط