چرا HTML معنایی برای SEO و AI مهم است
هنگامی که از HTML معنایی برای مواردی مانند دکمه ها ، پیوندها و فرم ها استفاده می کنید ، احتمال عدم موفقیت یک عامل هوش مصنوعی در کار خود بسیار پایین است.
معنی ذاتی در برچسب های HTML مناسب به عامل هوش مصنوعی می گوید که کجا برود و چه کاری انجام دهد.
در مورد داده های ساختاری چیست؟
ممکن است فکر کنید که داده های ساختاری HTML معنایی را منسوخ کرده است.
از این گذشته ، با داده های ساخت یافته ، می توانید اطلاعات لازم را در مورد محتوای و هدف یک صفحه در یک قالب ساده قابل خواندن با دستگاه ارائه دهید.
این تا حدی صادق است. با این حال ، داده های ساختاری هرگز برای جایگزینی HTML معنایی در نظر گرفته نشده بودند. این یک هدف کاملاً متفاوت است.
داده های ساختاری محدودیت هایی دارند که HTML معنایی ندارد.
داده های ساخت یافته به دستگاهی نمی گویند که کدام دکمه یک محصول را به سبد خرید اضافه می کند ، آنچه در زیر یک بند مهم از متن قرار دارد ، و کدام یک از خواننده ها را پیوند می دهد ، برای اطلاعات بیشتر باید روی آن کلیک کند.
به هر معنی ، از داده های ساخت یافته برای غنی سازی صفحات خود استفاده کنید و به ماشین های کمک کننده محتوای شما را درک کنید. اما شما همچنین باید به همین دلایل از HTML معنایی استفاده کنید.
با هم استفاده می شود ، HTML معنایی و داده های ساختاری ترکیبی بی نظیر هستند.
وب سایت بسازید ، نه برنامه های وب
من می توانم در مورد اینکه چرا ما باید به جای برنامه های وب در حال ساختن وب سایت باشیم و اینکه چگونه اختصاص وب به اصولی است که در آن وب سایت تأسیس شده است ، می توانم به یک وب سایت بپردازیم ،
کافی است که بگوییم برنامه های وب برای وب سایت های تحویل محتوا (مانند سایت های خبری) تقریباً همیشه نسبت به وب سایت های قدیمی قدیمی پایین هستند.
و وب سایت ها در HTML ساخته شده یا باید باشند. از تمام آنچه HTML ارائه می دهد استفاده کنید ، و از 90 ٪ از مشکلات فنی SEO که برنامه های وب تمایل دارند خود را به صورت خود قرار دهند ، اجتناب می کنید.
این برای یک نسخه دیگر است. با تشکر از خواندن و مشترک شدن ، و من شما را در مورد بعدی می بینم!
این پست در ابتدا در SEO برای Google News منتشر شد.
تصویر برجسته: N Universe/Shutterstock