چه چیزی باید در صفحات نویسنده شما باشد؟
سوال این هفته در مورد صفحات نویسنده از جویین ناشی می شود:
ما در حال ساختن صفحات نویسنده برای محتوای خود هستیم ، آیا می خواهید بهترین روشها را برای ساختن صفحات بایگانی نویسنده با هرگونه بهترین روش های سئو آموزش دهید.
یک سوال عالی و مناسب برای پاسخ من از منظر برندسازی.
صفحات نویسنده برای ایجاد اعتماد ، اقتدار و همه چیزهای خوب خدمت می کنند. این باید خیلی آشکار باشد.
با این حال ، بسیاری از ظرافت ها به صفحات نویسنده اعمال می شوند. بیش از این ، من این مفهوم را به چالش می کشم که یک صفحه نویسنده چیست و چرا به آنها احتیاج داریم.
چه چیزی باید در صفحات نویسنده شما باشد؟
پاسخ به این بستگی به آنچه می خواهید انجام دهید بستگی دارد.
بله ، شما باید اعتماد ایجاد کنید ، اما نحوه انجام این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد.
مثلاً بگویید صنعت شما دائما در حال تحول و تغییر است. تعجب بر گذشته نویسنده شما ممکن است راهی برای پیشبرد نباشد.
درعوض ، ممکن است اعتماد با تمرکز بر تحسین ها و دستاوردهای اخیر آنها بهتر ساخته شود. این می تواند به سادگی نشان دهد که اخیراً در مورد این موضوع نوشتند.
به عبارت دیگر ، شما باید مشخص کنید که “اعتماد” در سناریوی خود به چه معنی است زیرا جهانی نیست.
به صفحات نویسنده خود به عنوان “درباره صفحات” فکر کنید. روایتی خاص برای یک صفحه خوب وجود دارد و می توانید همین کار را با صفحات نویسنده خود انجام دهید.
فقط نگویید شخص کیست ، بلکه نشان دهید که چگونه آنها به آنجا رسیده اند.
اعتماد اغلب در مورد زمینه سازی است. فکر نکنید که فقط نویسنده چه کسی است – در عوض ، سعی کنید تصویری را نقاشی کنید که آنها را قاب کند.
صفحات نویسنده فقط پیش زمینه ای در مورد مشارکت کنندگان بلکه سایت شما ارائه نمی دهند. آنها به ستون “چه کسی شما” در سراسر وب تبدیل می شوند. نویسندگان شما فقط نویسنده نیستند – آنها نماینده هستند.

وقتی شخصی صفحات نویسنده شما را اجرا می کند (شاید با Googling یکی از نویسندگان شما ، همانطور که من با لورن بیکر در بالا انجام دادم) ، آنها و صفحه مرتبط با آنها را نشان می دهد که شما چه کسی هستید.
اقتدار یک صفحه نویسنده خوب فراتر از بازدید کنندگان سایت شما است.
اگر شما یک استراتژی بازاریابی را اجرا می کنید که در حمایت از کارمندان سنگین است ، این صفحات بخش عمده ای از هر برنامه دسترسی است.
اگر هدف شما این است که افراد خود را در آنجا به دست بیاورید که برند را در پادکست ها ، وبینارها ، مراحل کنفرانس و غیره قرار دهید ، صفحه نویسنده به یک ستون تبدیل می شود. این “خانه” می شود که نمایندگان شما و شما را همزمان نشان می دهد.
این مجدداً با صفحه نویسنده صحبت می کند نه فقط لیستی از اعتبار و دستاوردها بلکه به عنوان روایتی پیرامون خود نویسندگان.
اگر می خواهید با استفاده از کارمندان ، مشارکت کنندگان و غیره ، برند و عملکرد خود را بسازید ، به صفحاتی نیاز دارید که زمینه سازی قوی را ارائه دهند.
حتی اگر از صفحه بیو/نویسنده به عنوان بخشی از دسترسی به خودی خود استفاده نکنید ، یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که هر کسی علاقه مند باشد به نوعی جستجو را انجام دهد و این صفحات را به تنهایی پیدا کند (دوباره ، همانطور که در بالا انجام دادم).
که ما را به …
چه کسی به صفحات نویسنده احتیاج دارد؟
بگذارید کل سوال را به چالش بکشم. چرا ما به نویسندگان متوقف می شویم؟ سؤال باید این باشد: “چه کسی به صفحات مردم احتیاج دارد؟” پاسخ این است که هرکسی که شرکتش هر کس را دارد. بنابراین ، جواب همه است.
هر مشاغل باید خود را از طریق افراد مرتبط با آن متناسب کند. این می تواند مدیرعامل ، CMO ، CFO ، CTO یا COO باشد – من از “CS” خارج هستم ، اما نباید در اینجا متوقف شود.
وقتی می بینم که یک شرکت فقط کارمندان برتر خود را لیست می کند ، به عنوان یکی از سکته مغزی EGO غول پیکر خاموش می شود. بنابراین ، ماموریت انجام شده است: شما تجارت خود را متناسب کرده اید. اکنون می دانم که شما یک دسته از خودشیفتگان هستید.
حتی اگر شما یک سلوفنر هستید ، باید محتوا وجود داشته باشد که به یک معنا که در سایت شما قرار دارد ، تجزیه می کند.
من فکر می کنم ما آمده ایم که به “صفحات نویسنده” نگاه کنیم که این نوع صفحه بسیار باریک است. برای من ، این روش اشتباه برای نگاه کردن به آنها است. این یک نمایشنامه “سئو” نیست.
و هنگامی که شما به خودی خود به خودی SEO فکر می کنید ، آیا واقعاً بین صفحه نویسنده و یک صفحه زیستی کارمند تفاوت وجود دارد؟
با این حال ، خنده دار است زیرا ما تمام روز را صرف صحبت کردن در مورد چگونگی تقویت صفحات نویسنده خود می کنیم و سپس یک صفحه بی پایان برای کارمندان ایجاد می کنیم که صرفاً نام آنها را لیست می کنند.
دقیقاً چقدر مفید است که به کاربر خود امکان جستجوی دستی برخی از این افراد را در LinkedIn (که به معنای ترک وب سایت شما است) کمک کند؟
بنابراین ، چه کسی به “صفحات نویسنده” نیاز دارد؟ همه سوال این است که به چه نوع “صفحه نویسنده” نیاز دارید؟ آیا می توانید صفحه و “صفحه نویسنده” خود را ترکیب کنید؟
من این کار را در وب سایت خودم انجام می دهم از آنجا که من یک نمایش یک نفره هستم و این قالب به من این فرصت را می دهد. احساس کردم داشتن یک صفحه جداگانه کمی بیش از حد است.
یک بیوگرافی در مورد اینکه من در صفحه اصلی خود هستم و سپس یک بخش طولانی تر در صفحه درباره آن وجود دارد – آیا واقعاً نیاز به ایجاد یک صفحه جداگانه دیگر دارم تا دوباره در مورد من صحبت کنم؟ انجام این کار احساس می کند بیش از حد به خودم توجه می کند و نه مخاطبان من.
باز هم ، این مسئله نیست که “آیا” به نوعی نویسنده یا صفحه زیستی نیاز دارید ، اما چه نوع و چه در چه شکلی؟
صفحه نویسنده بهترین روشها
گفته می شود ، در اینجا بهترین روشهای سریع من فکر می کنم به صفحات نویسنده شما (و صفحات مشابه “بیو”) اضافه کنم. برخی از آنها واضح است ، مانند:
- پیوندهای اجتماعی
- زیستی استاندارد
- تصویر
- پست های اخیر
- تشخیص رسمی صنعت (مانند ژورنال موتور جستجو با برگه “صدور گواهینامه و جوایز” خود انجام می دهد).
- حوزه های تخصصی.
برخی کمتر از این (و دوباره ، همه اینها به اهداف شما بستگی دارد):
- مذاکرات کنفرانس
- پادکست ، نمایش های وبینار و سایر “مکان های شخص ثالث” (مشابه برگه “آثار منتشر شده” ژورنال موتور جستجو).
- رسانه هایی که نویسنده در آن نقل شده است.
- تجربه کار (فعلی و قبلی).
- تاریخچه چگونگی ورود نویسنده به صنعت و چرا.
- فلسفه صنعت شخصی (حتی می تواند یک فیلم باشد).
آخرین چیزی که می گویم این است: قالب بندی را تماشا کنید.
99 ٪ از صفحات نویسنده ، با فرض اینکه آنها قابل توجه هستند ، احساس می کنید مقاله ای طولانی را می خوانید.
اگر می خواهید بیشترین استفاده را از صفحه نویسنده داشته باشید ، باید چیزهایی را بیان کنید تا مخاطب بتواند با یک نگاه ، حس جامع آمیز را بدست آورد.

طرح ژورنال موتور جستجو یکی از بهترین مواردی است که من به صورت آنلاین دیده ام (و من این را نمی گویم زیرا من این را در ژورنال موتور جستجو می نویسم).
من احساس غرق شدن در مورد اطلاعات نمی کنم. این همه “خرد شده” به شکلی است که من به وضوح متوجه مناطق مختلف اطلاعات بدون نیاز به تلاش سخت برای دیدن همه آن می شوم.
به همین دلیل کار می کند.
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: پائولو بابیتا/مجله موتور جستجو