چگونه با بازاریابی تجربه کاربر بهتر رتبه بندی کنیم


میانگین استراتژی SEO با تحقیقات کلمات کلیدی آغاز و به پایان می رسد ، با حجم کلمات کلیدی به عنوان عامل تعیین کننده در موضوعاتی که درباره آن نوشته خواهد شد. این یک رویکرد منسوخ است که نتواند با کاربران طنین انداز شود و دیگر منعکس کننده نحوه ارزیابی موتورهای جستجو مدرن محتوا نیست. محتوایی که تجربه ای معنی دار را در بین عواملی که بیشتر برای کاربران مهم است ، به دست می آورد ، اعتماد به نفس ، کیفیت سیگنال را کسب می کند و پیوندها ، سهام و رتبه های بالاتر را به خود جلب می کند.

رفتار کاربر همیشه بخشی از رتبه بندی جستجو بوده است

سیگنال های کاربر نقش مهمی در الگوریتم های رتبه بندی Google ایفا می کنند و دادخواست ضد انحصار اخیر علیه Google نشان داد که اینها چقدر مهم هستند.

یکی از نمایشگاه های آزمایشگاه ضد انحصار DOJ اخیر علیه Google ، یک نمایش محرمانه به نام رتبه بندی برای تحقیقات را نشان داد که در آن گوگل خاطرنشان کرد که سیگنال های رفتار کاربر پر سر و صدا است و برای دیدن الگوهای داده های زیادی می گیرد.

آنها نوشتند (PDF):

“ارتباط بین رفتار کاربر مشاهده شده و کیفیت نتیجه جستجو بسیار دشوار است. ما برای نتیجه گیری به ترافیک زیادی نیاز داریم و تفسیر نمونه های فردی دشوار است.”

یکی دیگر از سند گوگل اظهار داشت که سیگنال های تعامل کاربر برای رده بندی جستجو (PDF) مهم هستند:

“… نه یک سیستم ، بلکه تعداد زیادی از آنها در رتبه بندی در سیاهههای مربوط ساخته شده اند. این فقط سیستم های سنتی نیست ، مانند آن که من قبلاً به شما نشان دادم ، بلکه بیشترین سیستم یادگیری ماشین را نیز نشان می دهیم ، که بسیاری از آنها را به صورت بیرونی اعلام کرده ایم-Rankmbrain ، Rankembed و Deeprank.”

Google از انواع مختلفی از سیگنال های رفتار کاربر برای اهداف رتبه بندی استفاده کرده است:

  • ثبت اختراع Google NavBoost بر اساس سیگنال های تعامل کاربر صفحات را رتبه بندی می کند.
  • Google’s Trust Rank ثبت اختراع الگوریتمی را توصیف می کند که برای شناسایی سایت های قابل اعتماد به سیگنال های اعتماد کاربر متکی است و سپس سایت هایی را که از آن وب سایت های تحت تأثیر کاربر مرتبط هستند ، شناسایی می کند.
  • ثبت اختراع جستجوی مارک Google ، الگوریتمی را توصیف می کند که از نمایش داده های ناوبری به عنوان پیوندهای ضمنی برای اهداف رتبه بندی استفاده می کند.

PageRank معمولاً فقط به عنوان یک الگوریتم پیوند تصور می شود اما در واقع راهی برای بهره گیری از سیگنال های کاربر در قالب پیوندهایی است که در وب سایت ها منتشر می کنند. این همچنین الگویی از رفتار کاربر است زیرا می توان از ماهیت مرتبط وب استفاده کرد تا نشان دهد که احتمالاً از سایت های کاربر بازدید می کند.

مقاله تحقیقاتی PageRank Google توضیح می دهد:

“PageRank را می توان به عنوان الگویی از رفتار کاربر تصور کرد.”

آیا کلمات کلیدی دیگر اهمیت دارند؟

بله ، کلمه کلیدی هنوز هم مهم است. اما مدت زمان طولانی است که کلمات کلیدی دقیق مسابقه عامل اصلی است که تعیین می کند کدام سایت ها رتبه بندی می شوند. تقریباً به هر نتیجه جستجو نگاه کنید و خواهید دید که بسیاری از سایت های برتر رتبه بندی شامل یک مسابقه دقیق برای کلمات کلیدی در یک پرس و جو جستجو نیستند.

استراتژی های محتوا که به مراکز یا سیلوهای مبتنی بر کلمات کلیدی متکی هستند ، باید نگاه دوم ارائه شود. این نوع استراتژی ها در اولین روزهای موتورهای جستجو هنگام افزودن کلمات کلیدی دقیق مسابقه به عناوین و عناوین سرچشمه می گرفتند و راهی مطمئن برای رتبه بندی بودند. این دیگر اینگونه نیست ، بنابراین چرا SEO ها هنوز با استراتژی های مبتنی بر کلمات کلیدی گیر کرده اند که کلمات کلیدی را به یک مرکز توپی می رساند و استراتژی محتوا را بیان می کند.

ساختار سایت منطقی بخشی از یک رابط کاربری با کیفیت است و پیدا کردن محتوا را آسان می کند. روی آن تمرکز کنید و به روش هایی که برای کاربران معنی دارد ، به هم پیوسته باشید.

سعی کنید از نظر مباحثی که کاربران به آن علاقه مند هستند فکر کنید و ببینید که این مسئله شما را تا چه اندازه می برد.

با هدف فهمیدن بنویسید

من قصد دارم یک مفهوم پیشرفته در مورد نوشتن را به اشتراک بگذارم که به جملات ، پاراگراف ها و کل صفحات وب کمک می کند تا به طور مؤثرتری مخاطب را بدست آورد.

بار شناختی

یک مفهوم علمی به نام بار شناختی وجود دارد. در زمینه خواندن ، بار شناختی میزان تلاش ذهنی است که برای پردازش اطلاعات استفاده می شود.

به عنوان مثال ، جملات با دستورالعمل های گیج کننده یا اصطلاحات می توانند تلاش بیشتری برای پردازش کنند. هنگامی که بار بیش از یک آستانه خاص است ، توانایی شخص در درک یا یادگیری از آنچه می خوانند رنج می برد.

ناهماهنگی شناختی

من تئوری خودم را دارم که شبیه به بار شناختی است که من آن را ناهماهنگی شناختی می نامم. این چیزی نیست که من بخوانم ، این فقط نظریه خودم است.

ناهماهنگی به معنای عدم هماهنگی است ، در هنگام برخورد صدا. نوشتن ضعیف می تواند به دلیل انتخاب کلماتی که انتزاعی هستند (فاقد معنای واضح یا داشتن معانی متعدد) ، با استفاده از اصطلاحات یا استفاده از کلماتی که معمولاً درک نمی شوند ، متناقض باشند.

منبع دیگر ناهماهنگی نوشتن پاراگراف است که به جای ایجاد یک ایده ، دست و پنجه نرم می کند.

ناهماهنگی شناختی باعث می شود که یک خواننده از آنچه در حال خواندن است پیگیری کند و در نتیجه کمتر با محتوا درگیر شود.

در اینجا همان دنباله ای از پاراگراف هایی که تازه خوانده اید ، با توضیحی در مورد هدف آنها آورده شده است:

1. ایده را تعریف کنید: من توضیح می دهم که یک تئوری شخصی دارم

من تئوری خودم را دارم که شبیه به بار شناختی است که من آن را ناهماهنگی شناختی می نامم. این چیزی نیست که من بخوانم ، این فقط نظریه خودم است.

2. ایده من را با یک تعریف و استعاره توضیح دهید

ناهماهنگی به معنای عدم هماهنگی است ، وقتی صدا درگیری می شود …

3. استعاره را برای نوشتن اعمال کنید:

نوشتن ضعیف می تواند به دلیل انتخاب کلمات ناسازگار باشد …

4. تعریف را در ساختار بند گسترش دهید

منبع دیگر ناهماهنگی نوشتن پاراگراف است که به جای ایجاد یک ایده ، دست و پنجه نرم می کند.

5. ایده بزرگی که من در حال ساختن آن بودم: معنی آن چیست

ناهماهنگی شناختی باعث می شود که یک خواننده از آنچه در حال خواندن است پیگیری کند و در نتیجه کمتر با محتوا درگیر شود.

Seos دوست دارد در مورد قلاب ها و سایر ترفندهای کوچک برای نوشتن صحبت کند ، اما نوشتن خوب به معنای فریب کاربر نیست. این در مورد ارتباطات روشن است. همیشه اولین باری که کلمات روی صفحه می ریزند درست نمی شود. گاهی اوقات به شما کمک می کند تا از آن دور شوید و به آن برگردید تا خطاها در جمله و ساختار پاراگراف قابل مشاهده باشد.

تهیه مطالب در مورد تجربه کاربر

ناشرانی که سایت هایی را در اطراف کلمات کلیدی ایجاد می کنند با یک مبارزه سربالایی با پیوندها روبرو می شوند و از آنجا که پیوندها یک عامل مهم رتبه بندی هستند ، این حس را دارد که استراتژی SEO با دستیابی به پیوندها همراه است. اینجاست که بازاریابی تجربه کاربر می درخشد.

هیچ کس به یک سایت مبتنی بر کلمات کلیدی پیوند ندارد زیرا کلمات کلیدی باعث می شود که آنها نسبت به سایت احساس خوبی داشته باشند. سایت های مبتنی بر کلمات کلیدی احساس استریل می کنند زیرا برای کلمات کلیدی بهینه شده اند ، نه افراد. این رویکرد همچنین منجر به ساختار وب سایت ساخته شده برای موتور می شود. هیچ چیز فریاد “ساخته شده برای موتورهای جستجو” مانند برچسب های عنوان SiteWide با کلمات کلیدی پاره شده از افراد گوگل نیز از لیست کلمات کلیدی پرسیده می شود.

آنچه من پیشنهاد می کنم این است که با صحبت کردن با افرادی که به موضوع شما علاقه مند هستند ، به برخی از گروه های فیس بوک ، بررسی انجمن های محبوب ، گوش دادن به پادکست های مربوط به موضوع ، تماشای فیلم های YouTube در مورد موضوع خود ، خود را با کسانی که می نویسید ، آشنا کنید. این نه تنها به شما ایده ای می دهد که مردم در مورد آن صحبت می کنند ، بلکه به شما نشان می دهد که چگونه آنها در مورد آن صحبت می کنند و احتمالاً ایده هایی را برای تجارت شما می دهند ، خواه این فروش چیزهایی را به صورت آنلاین یا نوشتن در مورد یک موضوع انجام دهد

کاربران تجربیات را به اشتراک می گذارند ، نه پیوندها

شاید بهترین نوع پیوند نوعی است که به دلیل یک تجربه مثبت (یادگیری ، سودمندی ، سرگرمی) ایجاد شده است. تحقیقات علمی کشف کرده است که تجربیات به اشتراک گذاری انگیزه می دهند و تجربیات مثبت بیشترین مشترک را دارند.

بینش: اینها فقط پیوندهایی نیستند که مردم به اشتراک می گذارند. پیوندها از یک وب سایت به وب سایت دیگر یا حتی در رسانه های اجتماعی ، بیان تجربیاتی است که مردم با یک وب سایت داشته اند. تجربیات مثبت را پرورش دهید و افراد پیوند و به اشتراک گذاری وب سایت شما را آغاز می کنند.

بینش: اختصاص زمان به تجربه کاربر یک رویکرد عملی برای ارتقاء یک وب سایت است زیرا الهام بخش بازدید کنندگان سایت با رزونانس عاطفی ، یک احساس ، راهی مطمئن برای تشویق فروش بیشتر ، پیوندهای بیشتر و ترافیک بیشتر است. و به همین دلیل ما بهینه سازی می کنیم ، درست است؟ برای کسب درآمد بیشتر

بازدید کنندگان را بخواهند برگردند

  • محتوای خود را (حتی اگر آنها محصول باشند) به راحتی از بالای سطح قابل مشاهده باشید
  • اسکن محتوای خود را آسان کنید (با عناوین)
  • مقالات مرتبط را در نقاط کلیدی که بازدید کنندگان تمایل به عدم علاقه دارند ارائه دهید
  • Opt-Ins پیام رسانی را تشویق کنید

تجربه پس از معامله

کارآفرین موفق جاستین سانگر خاطرنشان کرد: همه در مورد قیف فروش می دانند ، اما قیف هایی که پس از فروش باز می شود ، کمتر شناخته شده است. او این قیف وارونه را به قیف پس از حرکت می نامد. قیف پس از حرکت ، تمام کارهایی را که می توانید برای ارسال سیگنال به موتورهای جستجو انجام دهید که بازدید کنندگان سایت تجربه خوبی در وب سایت شما داشتند ، نشان می دهد. این فعالیت شامل:

  • تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی
  • کشت بررسی های خوب
  • تشویق کننده مراجعه به دهان دهان
  • پرورش روابط با غیر رقابت ها در فضای شما

من معتقدم که این یک عمل خوب است که قیف پس از اقدام را در نظر بگیرید زیرا این نوع فعالیت هایی است که تمایل به افزایش فروش بیشتر دارند. بازاریابی پس از معامله چیزی است که باید در خارج از جعبه کلاسیک SEO در نظر بگیرید.

تماشای جاستین سانگر بحث در مورد قیف پس از معامله

https://www.youtube.com/watch؟v=r2svfwq5rps

غذای آماده: بازاریابی تجربه کاربر

1. سیگنال های رفتاری کاربر در الگوریتم های مختلف و سیستم های یادگیری ماشین به عنوان شواهدی از کیفیت و اعتماد صفحه استفاده می شود.

2. به طور منطقی ، جمله ، پاراگراف ، صفحه و معماری سایت ، به طور منطقی در نظر گرفته می شود که درک اطلاعات را آسان می کند و از سیگنالهای با کیفیت قوی پشتیبانی می کند.

3. محتوایی که از جملات و پاراگرافهای واضح و بدون اصطلاحات استفاده می کند که به طور منطقی باعث ایجاد منطقی می شود ، خوانندگان را قادر می سازد تا اطلاعات را بدون زحمت پردازش کنند و به ایجاد یک تجربه بهتر کاربر کمک می کنند.

4. محتوای برنامه ریزی شده در مورد تجربه کاربر به جای کلمات کلیدی دقیق ، باعث می شود که صفحات نسبت به انسان محور تر شوند و کمتر از آنکه برای موتورهای جستجو ساخته شده باشد ، که به اعتماد بیشتر کمک می کند.

5. تجربیات عاطفی مثبت که به اشتراک گذاری طبیعی و بک لینک ها انگیزه می دهند ، به عنوان شاخص های قوی اقتدار و اعتماد عمل می کنند.

6. طراحی صفحه که شامل دید بالاتر ، عناوین اسکن ، وصل های مرتبط و OPT-INS می شود و به بازدیدکنندگان درگیر ، فعال و بازگشت ، تقویت سیگنال های کیفیت محتوای خارجی کمک می کند.

7. اقدامات قیف پس از معامله ، مانند تشویق بررسی ها ، اشتراک اجتماعی و مراجعه به دهان به دهان ، سیگنال های رضایت از خوراک به موتورهای جستجو و تقویت اعتماد.

این مهم است که تشخیص دهیم که پایه و اساس یک وب سایت موفق ، تجربه کاربر است. حتی یک صفحه فرود موفق PPC با اصل یک تجربه کاربر با کیفیت پایان به پایان ، از طرح و سهولت تحویل داده تا راحتی ساخته شده است.

بازاریابی تجربه کاربر در مورد جابجایی فراتر از بهینه سازی عبارت کلمات کلیدی ساده است ، با یک استراتژی محتوا که در درک این محتوا برای کاربر ساخته شده است. آیا مهم است؟ سرگرم کننده است؟ آیا سنگ است ، و آیا می چرخد؟

ارتباط هنوز پادشاه است ، اما تعریف ارتباط اکنون روی کاربر متمرکز شده است ، نه کلمات کلیدی شما.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Andrii Nekrasov



منبع

مطالب مرتبط