چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنید [Webinar]


آیا به مقیاس سازی فرآیند سئوی خود فکر کرده اید؟

آیا استراتژی رشد شما برای چشم انداز دیجیتال در حال تغییر آماده شده است؟

در این وبینار، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه سئوی خود را در سطح سازمانی با رویکردی پیچیده، دقیق و استراتژیک مقیاس کنید.

اکنون ثبت نام کنید و یک برنامه سئو مقیاس پذیر را کشف کنید که کار می کند.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • چشم انداز رقابتی خود را ارزیابی کنید.
  • یک استراتژی محتوای سئو مقیاس پذیر بسازید.
  • چارچوبی برای اولویت بندی تلاش های مختلف سئو (محتوا، فنی، بهبود قدرت و موارد دیگر) ایجاد کنید.

حتی با افزایش آگاهی از برند، برخی از شرکت ها هزینه های خرید، تبدیل و ترافیک بالاتری را تجربه می کنند.

در عصر دیجیتال امروزی، مقیاس‌پذیری برای هر بازاریاب یک چالش پیچیده به نظر می‌رسد – اما لزومی ندارد.

Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Anwesha Mazumdar، رئیس Credello، برای یک وبینار در 20 ژوئیه، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی.

Cichanski و Mazumdar فرمولی را رمزگشایی می کنند که به شما کمک می کند یک برنامه سئو مقیاس پذیر برای موفقیت بسازید.

در مورد یک مطالعه موردی بینش عمیقی به دست آورید که به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه مقیاس گذاری ابتکارات SEO شما می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد و هزینه ها را کاهش دهد.

نمی توانید در وبینار شرکت کنید؟ پس از این رویداد، ضبط در دسترس خواهد بود.

در ثبت نام دریغ نکنید!





منبع

مطالب مرتبط