چگونه تنها با استفاده از SERP ها رقبای خود را شکست دهید


این پست توسط Bright Data حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود اسپانسر است.

آیا نمی دانید که چگونه می توانید به راحتی رقبای خود را بدون افزودن ابزار دیگری به پشته بازاریابی خود شکست دهید؟

پاسخ به این که چگونه رقبای شما بر شما غلبه می کند در دسترس شما هستند – به صورت رایگان.

جایی که؟ چگونه؟

در داده های SERP در SERP ها.

SERP چیست و چگونه به من کمک می کند تا رقبای خود را شکست دهم؟

صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) نتایجی هستند که هنگام جستجوی هر چیزی در موتورهای جستجو مانند Google، Bing و موارد دیگر نشان داده می شوند.

داده‌های SERP اطلاعاتی هستند که در هر نتیجه جداگانه در SERP قرار دارند.

این داده‌ها، داده‌های وب عمومی و رایگان برای مشاهده هستند که می‌توانند به شما در بهبود و ارتقای موقعیت خود در موتورهای جستجو در سراسر جهان کمک کنند.

شما می توانید اطلاعات SERP را از نتایج جستجوی پولی و ارگانیک استخراج کنید و از آنچه که رقبای خود انجام می دهد کاملاً دیده شوید.

شما می توانید از SERP برای موارد زیر استفاده کنید:

  • روندهای پنهان را کشف کنید.
  • بهبود تبلیغات پولی
  • شکاف های محتوایی را آشکار کنید.
  • نحوه عملکرد محتوا از منطقه ای به منطقه دیگر را درک کنید.

اما چگونه می توانید به راحتی این اطلاعات را پیدا کنید تا محتوای خود را بهتر کنید؟

آن را به طور خودکار توسط یک اسکراپر SERP جمع آوری کنید.

بلافاصله داده ها را دریافت کنید، بنابراین می توانید سریعتر شروع به ساخت استراتژی SEO خود کنید.

به راحتی اطلاعات رقبای رایگان را با استفاده از Scrapers SERP جمع آوری کنید

اسکراپرهای SERP یا SERP AI می توانند به راحتی و به طور خودکار داده های SERP را از موتورهای جستجوی مختلف جمع آوری کنند.

به طور خلاصه، به دلیل عوامل مختلفی که بر SERP تأثیر می‌گذارند، داده‌های بسیار خوبی برای جمع‌آوری وجود دارد، مانند مکان، تاریخچه جستجو و دستگاه.

این عوامل روزافزون همچنان جمع آوری دستی داده های SERP را دشوار می کند.

با اسکراپرهای SERP، دیگر نیازی به انجام آن با دست ندارید.

در عوض، این هوش مصنوعی های SERP به شما امکان می دهد فرآیند جمع آوری داده ها را خودکار کنید، داده های وب را از منابع مختلف بی شماری به طور همزمان و در زمان واقعی جمع آوری کنید تا حجم زیادی از داده را جمع آوری کنید.

به نوبه خود، با افزایش مقیاس کار، دید بیشتری به تحقیقات رقبا خواهید داشت – و به طور کلی باعث صرفه جویی در زمان می شود.

تحقیقات رقبا را به صورت خودکار انجام دهید و پهنای باند را با Scraper های SERP آزاد کنید

برای خودکارسازی کامل جمع‌آوری داده‌های SERP، شرکت‌ها اسکراپرهای SERP خود را از طریق زیرساخت‌های جمع‌آوری داده‌های وب عمومی اجرا می‌کنند.

اتوماسیون اسکراپر SERP می تواند به شما کمک کند:

  • فوراً ببینید محتوای SERP برای رقبای شما کار می کند.
  • Geotarget از کاربران برای درک تکنیک های مختلف هدف گذاری درخواست می کند.
  • هدف SERP را از همه جهات درک کنید، تا اینکه چگونه یک دستگاه با نیازهای کاربران مطابقت دارد.
  • محتوایی را در پشت دیوارها باز کنید که ربات‌های موتور جستجو را مسدود می‌کند، مانند حل CAPTCHA.

چگونه Scraper SERP خود را راه اندازی کنید

برخی از شرکت ها اسکرابرهای SERP خود را از ابتدا ایجاد می کنند، اما این می تواند یک گزینه زمان بر باشد.

خوشبختانه، گزینه های سریعتر دیگری نیز وجود دارد.

از API های SERP استفاده کنید

بسیاری از ارائه‌دهندگان داده‌های وب، APIهای SERP را ارائه می‌کنند که برای جمع‌آوری داده‌های وب از صفحات نتیجه، به تجربه کمی یا بدون نیاز به کدنویسی نیاز دارند.

این ابزارها به طور ویژه طراحی شده اند تا تمام موتورهای جستجوی اصلی را هدف قرار دهند و به طور خودکار داده ها را از صفحات نتیجه استخراج کنند.

هنگامی که اسکراپر SERP خود را انتخاب کردید، وقت آن است که هوش مصنوعی را پیکربندی کنید و شروع به دسترسی به داده های رایگان رقبا کنید.

پارامترهای تحقیق خود را پیکربندی کنید

با استفاده از داشبورد SERP API خود، می‌توانید پارامترهای مختلف را برای درخواست‌های جستجو، متناسب با گردش کار و نیازهای داده خود تعیین کنید.

شما می توانید پارامترهای خاصی را برای خراش خود انتخاب کنید، مانند:

  • هدف گذاری جغرافیایی
  • زبان مورد استفاده
  • فیلترهای جستجو
  • SERP های حالت ایمن
  • دستگاه استفاده شده
  • ویژگی های SERP، مانند نقشه ها، خرید، هتل ها، پروازها، اخبار و غیره.

دسترسی به SERP را افزایش دهید

مشابه زیرساخت جمع‌آوری داده‌ها، برخی از ابزارهای هوش مصنوعی SERP دارای فناوری رفع انسداد هستند تا به جستجوی اسکراپر شما مانند یک شخص واقعی کمک کنند.

اسکراپر شما باید بتواند بررسی های CAPTCHA را دور بزند تا به شما کمک کند تا به تفکیک کامل رقبا کمک کنید.

به روز رسانی های الگوریتم خودکار را تنظیم کنید

SERP API که انتخاب می‌کنید باید بتواند زمانی که تغییراتی در صفحه نتایج توسط موتورهای جستجو ایجاد می‌شود، به‌روزرسانی کند.

این به طور خاص با در نظر گرفتن تغییرات مداوم در ساختار و الگوریتم های SERP مفید است و ویژگی های جدید به طور مکرر به این صفحات اضافه می شود.

اگر اسکراپر شما به‌روز نباشد، داده‌های نادرست را برمی‌گرداند یا نمی‌تواند صفحه را بخواند و داده‌های مورد نظر درخواست را تحویل دهد.

اگر یک Scraper داخلی SERP ایجاد می کنید به چه نکاتی توجه کنید

اگر می خواهید یک اسکراپر در خانه ایجاد کنید، باید به طور مرتب کد اسکراپر را به صورت دستی به روز کنید تا مطمئن شوید که با ساختار وب سایت مطابقت دارد.

با این حال، هنگام استفاده از یک API SERP که توسط یک ارائه دهنده داده وب طراحی شده است، نیازی نیست که با این فرآیند اذیت شوید.

ارائه‌دهندگان معمولاً تغییرات را در تمام موتورهای جستجوی اصلی نظارت می‌کنند و اسکراپر را بر اساس آن به روز می‌کنند تا از جمع‌آوری داده‌های بی‌درنگ و بدون وقفه اطمینان حاصل کنند.

نحوه کامپایل داده های SERP با استفاده از Scraper SERP – یک مثال ساده

فرض کنید می‌خواهید داده‌های وب عمومی را در یک هتل جمع‌آوری کنید – از جمله قیمت‌ها، در دسترس بودن، نظرات و موارد دیگر.

نحوه انجام تحقیقات SERP رقیب هتل توسط دست

اگر می‌خواهید این SERP را به صورت دستی تحقیق کنید، جستجوی Google و Google Travel ابزارهای عالی برای کشف تحقیقات و داده‌های رایگان هستند.

  1. نام هتل را در جستجوی گوگل وارد کنید.
  2. به جزئیات اولیه در نمودار دانش حاصل، مانند بررسی ها، تاریخ های خاص ورود و خروج و تعداد مهمانان توجه کنید.
  3. برای درک اینکه چه بسته های رقابتی را می توانید برای رقابت ارائه دهید، قیمت ها را مقایسه کنید.
  4. محبوبیت رزرو را کشف کنید تا کمپین ها و فروش خود را افزایش دهید.
  5. به غواصی دستی عمیق‌تر و کشف داده‌های بیشتر ادامه دهید.

از اینجا، می توانید شروع به ایجاد استراتژی خود کنید، که راه های بیشتری را برای تحقیق دستی گزینه ها و نقاط داده بیشتر باز می کند.

نحوه انجام تحقیقات SERP رقیب هتل به صورت خودکار

از طریق SERP API، می توانید همه این کارها را به صورت خودکار انجام دهید.

  1. مراحل 1 تا 5 توسط APIهای SERP تکمیل می‌شوند و شامل پارامترهای جدیدی مانند مقایسه قیمت، تاریخ، سن مهمانان، اینکه آیا لغو رایگان شامل آن می‌شود و موارد دیگر برای جمع‌آوری ترکیب‌های قیمت اضافی است.

تحقیقات رقبا برای شما انجام می شود، بنابراین می توانید شروع به ایجاد استراتژی جدید خود کنید.

نمونه ای از ظاهر این جستجوها را می توان در اینجا یافت.

آسان کنید: به ما اجازه دهید SERP ها را برای شما خراش دهیم

اساساً، در دنیای امروز، داده‌های SERP بلوک‌های ساختمانی و جهت را برای بازاریابان دیجیتال برای بهبود رتبه‌بندی خود در موتورهای جستجو در سراسر جهان فراهم می‌کند. به همین دلیل، حجم وسیعی از داده های عمومی وب مورد نیاز است.

به منظور خودکار کردن این فرآیند خراش دادن وب، شرکت ها از اسکرابرهای SERP طراحی شده توسط ارائه دهندگان داده های وب برای استخراج نتایج دقیق از وب در زمان واقعی استفاده می کنند، که به طور قابل توجهی روند دستی را که این کار از آن سرچشمه می گیرد، بهبود بخشیده است.

به طور کلی، با کمک ارائه‌دهندگان داده‌های وب، جمع‌آوری مقادیر زیادی از داده‌های SERP کار بسیار قابل مدیریت‌تری نسبت به چند سال پیش است، و اکنون، شرکت‌ها می‌توانند عقب بنشینند، استراحت کنند و چرخش داده‌ها را تماشا کنند. در – صرفه جویی در زمان و تلاش در بلندمدت، و کمک به شرکت ها بر روی مهم ترین چیزها تمرکز کنند: بینش.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه جمع‌آوری داده‌های وب می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، لطفاً مراجعه کنید داده های روشن.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: داده های روشن





منبع

مطالب مرتبط