چگونه تیم های SEO و SEM خود را با هم جمع کنیم [Webinar]


شما در کدام تیم هستید، SEO یا SEM؟

آیا احساس می کنید همه با هم هستند یا به نظر می رسد جزایر مستقلی وجود دارد که همه فقط به فکر خودشان هستند؟

معمولاً سناریوی دوم اجرا می شود.

بسیاری از متخصصان سئو، تیم‌های توسعه‌دهنده و بازاریاب‌ها تمایل دارند در سیلوها کار کنند و صرفاً روی رتبه‌بندی کلمات کلیدی یا تبلیغات CPC به طور جداگانه تمرکز می‌کنند.

من، من هر دو تیم هستم.

داشتن بالاترین رتبه ارگانیک همراه با تبلیغ در بالای آن SERP مزایای زیادی دارد. و زمانی که کلمات کلیدی و عملکرد را بین تیم ها به اشتراک می گذارید، بهینه سازی موثرتر است.

مهم نیست که در کدام تیم هستید، بازاریابی جستجو زمانی موثرتر است که تیم ها با هم کار کنند.

بنابراین، ما با تیم Conductor همکاری کرده‌ایم تا به شما نشان دهیم که چگونه پایه‌ای از هم افزایی پولی و ارگانیک بسازید.

اکنون ثبت نام کنید و با استراتژی ها و مزایای همسو کردن تلاش های پولی و ارگانیک برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه تیم بازاریابی خود آشنا شوید.

شما کشف خواهید کرد که چگونه:

  • بازاریابی جستجوی پولی و ارگانیک را در استراتژی بازاریابی خود ادغام کنید.
  • یک کمپین جستجوی پولی جدید با استفاده از داده های ارگانیک بسازید.
  • ابتکارات پولی موجود را با بینش های ارگانیک بهینه کنید.

مایکل برو، معاون و رئیس حساب موفقیت در Conductor، نحوه ایجاد یک بنیاد ارگانیک و پولی قوی، هم افزایی را نشان خواهد داد.

اگر نمی توانید در وبینار شرکت کنید، جای نگرانی نیست. اکنون ثبت نام کنید و ما ضبط را برای شما ارسال خواهیم کرد!





منبع

مطالب مرتبط