چگونه تیم های SEO و SEM خود را با هم جمع کنیم


آیا شما سئو تیم هستید یا SEM تیم؟

اگر به شما بگوییم که با ترکیب این دو نیرو، می توانید همزمان SEO و SEM را تقویت کنید، چه؟

شما خوشحال خواهید شد که بدانید – شما می توانید.

اما ابتدا، بیایید مطمئن شویم که پایه محکمی دارید.

در 14 سپتامبر، یک وبینار توسط Michael Bruh، معاون و رئیس حساب موفقیت در Conductor و دانیل اولداک، مدیر عامل و بنیانگذار LibbyInside را مدیریت کردم.

آنها نشان دادند که چگونه می توان یک پایه ارگانیک و پولی قوی، هم افزایی ایجاد کرد که ROI تیم بازاریابی شما را به حداکثر می رساند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

خوراکی های کلیدی

برای اینکه تیم های SEO و SEM خود را گرد هم بیاورید و موفقیت را مشاهده کنید، باید روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • روند: یک کارگروه تشکیل دهید و یک آهنگ جلسه ایجاد کنید (هر هفته شروع کنید، به دو هفته و سپس ماهانه بروید).
  • مردم: قهرمان باشید و همتای خود را در تیم جستجوگر جستجوگر پولی پیدا کنید.
  • فن آوری: فناوری چابکی و بینش های مبتنی بر داده را هدایت می کند. یک داشبورد برای اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات بینش ایجاد کنید.
  • معیارهای: معیارهای هم افزایی ایجاد کنید و روی اهداف سهمی داشته باشید. اندازه گیری و تحقق یابد.

اهداف تجاری بین تیمی را برای هم افزایی ایجاد کنید

برای اینکه یک سازمان بهتر کار کند، باید یک کمیته داخلی یا گروه کاری ایجاد کنید که به طور منظم تشکیل جلسه دهد.

در حالت ایده آل، کارگروه باید شامل موارد زیر باشد:

  • سرب سئو.
  • سرب پرداخت شده
  • سرب محتوا.
  • رهبر توسعه دهنده وب

سپس می توانید با به اشتراک گذاشتن بینش ها و شناسایی محرک های مهم برای ایجاد اهداف خود، کارایی ایجاد کنید.

[Find out why people and process are the two most critical parts] دسترسی فوری به وبینار →

طرح کلی طرح هم افزایی ایجاد کنید

هنگامی که محصولات تحویلی مبتنی بر هم افزایی را در کنار فهرست تلاش‌های SEO ترسیم می‌کنید، باید مطمئن شوید که بر روی بینش‌های بین کانالی تمرکز می‌کند.

هم افزایی موفق عبارت است از:

  • قابل اقدام
  • تاثیرگذار.
  • قابل تکرار
  • تا حد امکان ساده

یک حلقه بازخورد راه‌اندازی کنید تا بینش و اقدامی را برای تیم‌های PPC و SEO انجام دهید.

افزایش ترافیک ارگانیک و پولی: چگونه تیم های SEO و SEM خود را با هم جمع کنیمرهبر ارکستر، سپتامبر 2022

[See it in action] دسترسی فوری به وبینار →

همانطور که شما این کارها را انجام می دهید تمرینات هم افزایی کل نگر، توجه داشته باشید که:

  • ببینید که نسبت ترافیک ارگانیک/پرداخت ممکن است در حین اجرا تغییر کند.
  • تأثیر پولی، ارگانیک و مستقیم را با هم نظارت کنید.
  • برای جداسازی داده ها، آزمایش هایی را در مناطق جغرافیایی خاص انجام دهید.

هنگامی که تیم ها در یک راستا قرار گرفتند، می توانید به ساخت موارد تجاری حول موفقیت سئو خود بپردازید.

از موارد استفاده قابل اجرا که سیلوها را خراب می کنند استفاده کنید

برای خراب کردن سیلوها، این پنج تکنیک را امتحان کنید.

1. خوشه کلمات کلیدی ایجاد کنید

ایجاد خوشه های مختلف از کلمات کلیدی بر اساس اقداماتی که قصد انجام آنها را دارید، نقطه شروع خوبی برای اکثر برندها است.

شما بلافاصله قبل از اینکه وارد کلمات کلیدی شوید، همه تیم‌ها را از نظر خروجی‌های اقدام جهت‌گیری می‌کنید.

در اینجا خوشه های کلمات کلیدی و مواردی که باید به آنها توجه کنید آمده است:

هزینه بالا و سئوی خوب

  • صفحات فرود را مقایسه کنید
  • آزمایش هم افزایی را کاوش کنید.

شکاف در داده های SEO و PPC

هزینه بالا و سئو ضعیف

  • محتوای جدید سئو.
  • ارتباط PPC را ارزیابی کنید.

هزینه بالا، سئوی “فاصله قابل توجه”.

  • ترفندهای سئو در صفحات.
  • “امتیاز کیفیت” را مرور کنید.

[Dive deeper into each cluster] دسترسی فوری به وبینار →

2. شرایط PPC را برای پوشش SEO دنبال کنید

اطمینان حاصل کنید که عبارات جستجوی پولی را در ابزارها، روش‌شناسی یا نرم‌افزار SEO خود دنبال می‌کنید.

هنگام ردیابی، باید:

  • یک مقایسه اولیه برای نشان دادن شکاف های قابل توجه انجام دهید.
  • فرآیندی برای اشتراک گذاری کلمات کلیدی/عبارات جستجوی PPC ایجاد کنید.
  • تعیین آستانه برای گنجاندن هزینه در نظارت بر سئو.

این مهم است زیرا شکاف در ردیابی شرایط PPC برای پوشش ارگانیک فرصت های هم افزایی را محدود می کند.

3. ارزش پوشش SEO را نشان دهید

وقتی می‌خواهید تیم‌های SEO برنده‌های خود را به درآمد یا پس‌انداز تبدیل کنند، نگاه کردن به داده‌های PPC راهی عالی برای نشان دادن ارزش است.

  • پوشش SEO را با PPC/CPC ترکیب کنید تا ارزش ترافیک پرداخت شده را تخمین بزنید.
  • هنگام ساخت موارد تجاری برای منابع بیشتر، تأثیر ترافیک و هزینه را نشان دهید.

این می تواند به توجیه بیشتر سرمایه گذاری در حوزه های تمرکز محتوا و سئو کمک کند.

[Discover how] دسترسی فوری به وبینار →

4. پوشش SEO در دسته بندی های PPC را بدانید

از داده های SEO برای کمک به تأثیرگذاری بر تصمیمات بودجه بندی PPC استفاده کنید.

  • پوشش سئوی خود را با دسته بندی هزینه های PPC خود مقایسه کنید.
  • مناطق پرخطر را شناسایی کنید که در آن خطر از دست دادن پوشش جستجوی جامع را دارید.
  • موقعیت 1-3 و پوشش صفحه 1 مهم ترین در تصمیم گیری هستند.

[Learn how these reports can help you make tough decisions] دسترسی فوری به وبینار →

5. آدم خواری برند را درک کنید

همپوشانی پوشش نام تجاری خود را از طریق هر دو ارگانیک + پرداخت شده از طریق CTR بررسی کنید.

  • تأثیر را از طریق میانگین CTR شرایط نام تجاری نظارت کنید.
  • با مقایسه سود/زیان در کانال‌ها، ترافیک برند را برآورد کنید.
  • تهاجمی بودن پوشش برند را تعیین کنید. بسته به چشم انداز: رقیب است یا فروشنده؟

این روشی است که شما از فرآیند، افراد و فناوری به خوبی استفاده می کنید. اطمینان حاصل کنید که افراد در یک راستا قرار دارند، پیشرفت خود را پیگیری کنید، و تماشا کنید که چگونه این هم افزایی بازده تیم شما را به حداکثر می‌رساند.

[Slides] افزایش ترافیک ارگانیک و پولی: چگونه تیم های SEO و SEM خود را با هم جمع کنیم

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

سئوی دنیای واقعی – چگونه افراد آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنند

آیا بازده واقعی سئو ecomm خود را می دانید؟
نحوه ایجاد محتوای با تبدیل بالا را بیاموزید و بیاموزید که چگونه تبدیل و فروش بیشتری را از جستجو به پرداخت انجام دهید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط