چگونه خریداران واقعاً آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنند؟ [Webinar]


اگر شما هم مانند هر بازاریاب دیگری هستید، به تماشای ترافیک سایت خود وسواس دارید. و وقتی ترافیک می آید و تبدیل نمی شود، دستان خود را بالا می اندازید.

چرا تبدیل نمی شوند؟!

اما، این سوال واقعی نیست.

بیایید دوباره چارچوب بندی کنیم و به جای آن از اینجا شروع کنیم: آیا محتوای مناسبی برای جستجو، خرید و خرید آنلاین افراد واقعاً ایجاد می کنید؟

زیرا در غیر این صورت، به احتمال زیاد محتوایی را به آنها ارائه می دهید که با هدف آنها مطابقت ندارد. این یک رویکرد یکسان نیست.

بیشتر محتوا باعث ایجاد تبدیل نمی‌شود، زیرا به نحوه جستجوی افراد، جایی که در مسیر خرید هستند، سؤالات خرید آنها و یا انگیزه آنها برای خرید پرداخته نمی‌شود.

می‌خواهم شما را به وبینار بعدی ما با خودم و یکی از مهمانان مورد علاقه‌ام، Duane Sprague، مدیر ارشد اجرایی Shopper Approved دعوت کنم.

اگر به دنبال بینش‌های عملی برای استراتژی سئوی تجارت الکترونیک خود هستید، این یک ساعت می‌تواند باعث صرفه‌جویی در ساعت‌ها کار بیهوده شما شود.

در طول این وبینار، او به شما کمک می کند تا اهداف جستجوی خریداران دنیای واقعی را به راحتی درک کنید و محتوای قابل اندازه گیری و با تبدیل بالا ایجاد کنید که واقعاً درآمد را افزایش می دهد.

این نکات کلیدی به شما کمک می کند تا استراتژی محتوای الکترونیکی خود را تدوین کنید:

  • چگونه مردم واقعاً به صورت آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنند.
  • چگونه ROI محتوای خود را به سرعت آزمایش کنیم.
  • چگونه با محتوایی که تبدیل می شود کل سفر خریدار را برنده شوید.

Duane به شما کمک می کند بفهمید چه محتوایی باید ایجاد کنید و به چه سوالاتی برای هر مرحله سفر خریدار پاسخ دهید.

به ما بپیوندید تا در مورد روش هایی صحبت کنیم که می توانید تبدیل و فروش بیشتری را از جستجو به پرداخت انجام دهید.

و، مثل همیشه، اگر نمی توانید وبینار را انجام دهید، به هر حال ثبت نام کنید و ما ضبط و اسلایدهای درخواستی را در همان روز برای شما ارسال می کنیم. امیدوارم آنجا ببینمت!





منبع

مطالب مرتبط