چگونه می توان Google Discover Visibility را تقویت کرد: رتبه بندی سیگنال هایی که برنده می شوند
این پست توسط Rollerads حمایت مالی شد. نظرات بیان شده در این مقاله خود حامی است.
آیا دید بیشتری در Google Discover می خواهید؟
مطمئن نیستید که چگونه وارد فیدهای خبری شخصی Google شوید؟
کشف مانند جستجو نیست. شما برای کلمات کلیدی رتبه بندی نمی کنید.
شما انتخاب می شوید
و این بدان معنی است که بهترین راه برای نمایش بهینه سازی بهینه سازی کلمات کلیدی نیست. این بهینه سازی برای سیگنال های الگوریتمی خاص است.
در این راهنما ، سیگنال های رتبه بندی اصلی را پوشش می دهیم که به Google کمک می کند تا تعیین کند کدام محتوا در فیدهای کشف تعلق دارد ، و چگونه می توانید به طور طبیعی آن سیگنال ها را با استفاده از ابزارهایی مانند اعلان های فشار تقویت کنید.
نکات بهینه سازی Google Discover: کدام یک از سیگنال ها به Google می گویند محتوای شما در کشف است؟
Google Discover از الگوریتم متفاوتی از نتایج جستجوی سنتی استفاده می کند.
در حالی که هنوز هم بسیاری از همان شاخص های کیفیت را در نظر می گیرد ، کشف دید کمتر به کلمات کلیدی بستگی دارد و بیشتر به نحوه عملکرد محتوای شما در دنیای واقعی بستگی دارد.
در اینجا مهمترین سیگنال های کیفیت محتوا برای کشف آورده شده است.
1. EEAT: تجربه ، تخصص ، اقتدار ، اعتماد
یک قانون خوب پیروی از دستورالعمل “eeat” است:
- تجربه: دست اول ، آشنایی در دنیای واقعی با موضوع.
- تخصص: دانش و مهارت عمیق در طاقچه محتوای شما.
- تطبیق: به رسمیت شناختن از سایر منابع قابل اعتماد.
- اعتماد به نفس: اطلاعات دقیق ، بی طرفانه و قابل اعتماد.
2. معیارهای نامزدی
اینها به Google می گویند محتوای شما با کاربران طنین انداز است و ممکن است ارزش ارتقاء گسترده تری داشته باشد.
3. تصاویر و عناوین قوی
کشف بسیار بصری است ، بنابراین اگر بلافاصله از هم متمایز نشوید ، احتمالاً کاربران از محتوای شما عبور می کنند.
برای جلب توجه وقت خود را به عناوین صیقلی اختصاص دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که آنها به طور دقیق محتوای مقاله ، پست یا هر آنچه را که می نویسید در حال حاضر منعکس می کنند.
جذب عناوین ، تصاویر و فیلم ها عملکرد بهتری دارند ، به خصوص هنگامی که این دارایی ها برای موبایل بهینه شده اند.
4. بهینه سازی فنی SEO و موبایل
در حالی که به خودی خود نیازی به “رتبه” ندارید ، به یک سایت بهینه شده نیاز دارید ، که شامل موارد زیر است:
- زمان بار سریع: سرعت صفحه و راندمان کلی را در نظر بگیرید. برای اطمینان از بهینه سازی صفحات وب برای عملکرد کاربر ، از Pagespeed Insights استفاده کنید.
- چیدمان های دوستانه موبایل: Google Discover فقط در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است ، زیرا در حال حاضر هیچ نسخه دسک تاپ وجود ندارد.
- داده های ساختاری: Google برای طبقه بندی محتوا و ارائه پیشنهادات مربوط به کاربران به داده های ساختاری متکی است. برای جذب کاربران مشغول و مرتبط تر ، باید برچسب ها و داده های ساختار را اضافه کنید تا Google بتواند محتوای شما را بهتر بشناسد و طبقه بندی کند.
- پیوند داخلی و ساختمان پیوند: این به شما در ایجاد شبکه محتوای خود کمک می کند. این مربوط به مقالات قدیمی است ، زیرا ممکن است به عنوان دروازه ای برای مطالب جدیدتر عمل کنند.
- RSS یا خوراک اتم: به کاربران اجازه دهید تا شما را دنبال کنند تا به سرعت به روزرسانی کنند. Google به طور خودکار یک فید برای شما ایجاد می کند ، اما می توانید خود را وصل کنید.
- Google Web Stories: مشابه اینستاگرام ، این داستانها در زیر پرچم داستانهای تصویری روی موبایل ظاهر می شوند و برای گسترش دسترسی شما خدمت می کنند. ایجاد داستان آسان ، جذاب ، تعاملی و سرگرم کننده است.
پیگیری ، تست ، بهبود. برای نظارت بر عملکرد و آمار خود از کنسول جستجوی Google (GSC) استفاده کنید. بر خلاف Google Analytics ، یک برگه اختصاصی برای نظارت بر ترافیک Google Discover دارد.
5. طراوت و ارتباط موضعی
محتوای ارزشمند به نقاط درد می پردازد و حل می کند.
برای اینکه محتوا شانس بهتری برای نمایش در فیدهای کشف داشته باشد ، باید چنین باشد:
- دقیق
- به موقع
- روند
- مفید
- به طور مداوم به روز می شود.
این امر به ویژه اگر محتوای شما با رویدادهای جاری یا سنبله مورد علاقه گره خورده باشد ، همانطور که در Google Trends نشان داده شده است ، قدرتمند است.
برای کشف آنچه کاربران جستجو می کنند ، سعی کنید:
- جستجوی Google: برای مشاهده درخواست های مرتبط و محبوب ، یک پرس و جو وارد کنید و به پایین بروید.
- AutoClote AutoClote Google: شروع به تایپ کردن یک جستجو و مشاهده نمایش داده های خودکار ارائه شده ؛ این سؤالاتی است که بسیاری دیگر مرتباً در جستجوی آن هستند.
- Google Trends: مشخص کنید که یک جهت محتوا در هر بخش از جهان چقدر محبوب است. این همچنین برای شناسایی فصلی بسیار عالی است.
چگونه Google Discover کار می کند
- Google کشف کنید پیشنهاد محتوای شما ، که باید تمام سیگنال های مثبت ذکر شده در بالا را شامل شود.
- کاربر برنامه Google درگیر کردن با محتوای خود در Google Discover ، به دانش گوگل در مورد نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما اضافه می شود.
- این مشاغل (حجم بازدید کننده ، زمان در صفحه ، تجربه کاربر و غیره) نشان دادن به گوگل که محتوای شما برای خوانندگان مشابه مناسب است.
- گوگل افزایش دسترسی و دید شما در Google Discover.
- آن بینندگان جدید درگیر کردن با محتوای خود در یک الگوی مشابه.
- چرخه تکرار کردن، پخش محتوای بهینه شده خود در زمان های بیشتر Google Discover.
این به عنوان یک حلقه مثبت شناخته می شود زیرا محتوای شما به طور مداوم سیگنال های رتبه مثبت را به الگوریتم کشف Google منتقل می کند و از این طریق به افزایش درگیری ادامه می یابد.
چگونه می توانم یک حلقه مثبت ایجاد کنم و در Google Discover نمایش دهم؟
اکنون که می دانید Google به دنبال چه چیزی است ، در اینجا چگونه می توان آن سیگنال ها را به طور طبیعی تقویت کرد.
ما می دانیم که Google Discover محتوای شما را بر اساس:
- نرخ با کلیک بالا
- طولانی مدت در صفحه.
- بازدید کنندگان را تکرار کنید.
بنابراین ، چگونه می توانید آن معیارها را افزایش دهید؟
با گرفتن یک پایگاه خواننده اختصاصی که همیشه آماده مصرف محتوای جدید شما است.
اعلان های فشار یک روش عالی برای هشدار دادن به خوانندگان اختصاصی خود در مورد مطالب جدید است.
و آنها داده های الگوریتم Google Discover شما را تغذیه می کنند.
نحوه استفاده از اعلان های فشار برای تقویت این سیگنال های Google
بسیاری از ناشران از اعلان های فشار خودداری می کنند ، معتقدند که آنها بیش از حد تبلیغاتی هستند یا ممکن است به تجربه کاربر (UX) آسیب برساند.
با این حال ، سیستم عامل های اطلاع رسانی فشار مدرن به شما امکان می دهد تا یک رویکرد ترکیبی بیشتری داشته باشید و به روزرسانی های سرمقاله را با کسب درآمد برای افزایش دید ترکیب کنید.
چرا اعلان های فشار ترکیبی به تقویت دید کمک می کنند
درست انجام شده ، اعلان های فشار به محتوای شما کمک می کنند تا توسط ارگانیک کشف شوند:
- افزایش CTR با موج دوم توزیع.
- کمی بعد از انتشار ، درگیری سریع رانندگی کنید.
- بازگرداندن خوانندگان تکرار برای افزایش عمق جلسه.
- افزایش سیگنال های رفتاری که گوگل برای قضاوت در مورد کیفیت استفاده می کند.
به عبارت دیگر ، اعلان های فشار از معیارهای نامزدی که می تواند منجر به کشف بیشتر شود ، پشتیبانی می کند.
هنگامی که کاربران ترکیبی از فشارهای آموزنده و تبلیغاتی را دریافت می کنند ، هر پیام احساس تازه می کند ، کلیک های دلگرم کننده و تقویت CTR شما را افزایش می دهد.
سیگنال های بیشتر در Google که محتوای شما ارزشمند است ، احتمال نمایش آن در Discover را افزایش می دهد.
و از آنجا که ترافیک کشف تا حد زیادی از بازدید کنندگان جدید تشکیل شده است ، هرکدام به یک فرصت تازه برای رشد پایگاه مشترک شما تبدیل می شوند.
پس از انتخاب کاربران ، می توانید دوباره آنها را درگیر کنید و چرخه ای از افزایش دید ، CTR و ترافیک ایجاد کنید.
تصویر ایجاد شده توسط Rollerads آوریل ، 2025
نحوه اجرای فرمت فشار ترکیبی برای کشف سریعتر
در یک مطالعه موردی اخیر ، یک ناشر Rollerads با جفت کردن محتوای عالی با اعلان های فشار ترکیبی و توزیع بهینه سازی شده ، درآمد خود را از 0 به 60،000 دلار در ماه افزایش داد. نکته اصلی ایجاد محتوایی بود که از کیفیت و توزیع اهرم برای نشان دادن آن استفاده می کند.
با ابزاری مانند Rollerads ، می توانید راهی ساده به دست آورید:
- اعلان های فشار شخصی را برای آخرین محتوای خود ارسال کنید.
- پیام های تبلیغاتی و سرمقاله ای را بدون اسپم کردن خوانندگان خود مخلوط کنید.
- تعامل ، حفظ و درآمد را همزمان افزایش دهید.
به سادگی سایت خود را ثبت کنید ، یک استراتژی سفارشی را از مدیر حساب خود دریافت کنید و بدون به خطر انداختن تجربه کاربر ، افزایش دید محتوا را شروع کنید.
حتی بهتر؟ شما می توانید از این ترافیک مستقیماً با قالب های تبلیغاتی که برای مخاطبان کشف شده است ، هیچ پاپ آپ های مزاحم یا تجربه کاربر ضعیف استفاده کنید. فقط واضح و جذاب با یک طرف درآمد.
برای خوانندگان SEJ ، از کد استفاده کنید SEJ30 قبل از اول ژوئیه 2025 ، 30 ٪ به بودجه خود اضافه کنید.
فقط قبل از اولین پرداخت ، کد را به مدیر حساب خود در Rollerads نشان دهید.
نمایش در Google Discover فقط مربوط به شانس نیست ؛ این در مورد استراتژی است.
از ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مناسب گرفته تا بهینه سازی تصاویر ، عناوین و عملکرد موبایل ، هر مرحله حساب می شود. با این حال ، برای ایستادگی و تقویت شانس خود ، جفت شدن استراتژی محتوا با ابزارهای هوشمند ، مانند اعلان های فشار ترکیبی از روترها ، می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.
درگیر کردن مخاطبان خود از طریق به روزرسانی های فشار نه تنها کلیک های بیشتری را انجام می دهد بلکه کیفیت محتوا را نیز به Google نشان می دهد ، و باعث افزایش دسترسی شما می شود. با ابزارهای مناسب برای کسب درآمد ، می توانید آن ترافیک را به درآمد قابل توجهی تبدیل کنید.
اعتبار تصویر
تصویر برجسته: تصویر توسط Rollerads. با اجازه استفاده می شود
تصویر در پست: تصاویر توسط Rollerads. با اجازه استفاده می شود