کارخانه تولید شیشه تولید شیشه های ساختمانی با بهترین کیفیت نگین شرق

شیشه 4 میل ساختمانی انواع مختلفی دارد که هر کدام معیارهای خاصی دارند و برای کاربری های متفاوت استفاده می شرکت شیشه ساختمانی شوند. شیشه 4 میل ساختمانی کاربردهای فراوانی دارد به طور مثال از شیشه 4 میل در تولید پنجره های دوجداره و شیشه سکوریت استفاده می شود. از ضخامت شیشه 4 میل ساختمانی با هر مدلی می توان در هر مکانی استفاده کرد، همین امر باعث شده تا دست معمارها برای استفاده شیشه در نقاط مختلف ساختمان باز باشد.

  • از تولیدات این کارخانه شیشه های روکش دار می باشد که دستگاه های تولیدی آن مجهز به اخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد که در سال 2019 تولید شد.
  • فروش شیشه ضد حرارت با بالاترین کیفیت تولید شده به صورت شیت ، خمیده ، گرد ، بیضی ، چند ضلعی و…
  • طرح‌های بسیار زیبایی برای شیشه وجود داره که‌با مطالعه مقاله می‌تونی باهاشون آشنا بشی.

این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. کادر مجرب مهندسی طراحی و معماری شرکت از لحاظ نوع کاربری و زیبا شناسی پروژه را مورد تحلیل قرار داده و با توجه به دانش دیتیلینگ متریالهای مورد نظر را رصد کرده بهترین مشاوره را در جهت ماندگاری زیبایی پروژه تقدیم خواهد نمود. تمامی شیشه ها از نوع درجه یک بوده و فرآیند تولید با ماشین آلات صنعتی و بندینگ ( اسپیسر خم) صورت می پذیرد. سلام گاهی محصولات تولید شده هم در شرکت هست اما در ااکثر موااقع سفارش اختصاصی شما را تولید خواهیم کرد . پیشنهاد ما به شما خرید محصولات اختصاصی هست زیرا محصول دقیقا مطابق نیاز ، خواسته ، سلیقه ویژه شما تولید خواهد شد .

فروش دولومیت

این دو محصول ، هم برای تفکیک و مجزا کردن دو یا چند قسمت در یک فضای مشترک قابل اجرا هستن.و هم برای ایجاد یک سطح تزئینی و دکوری با طراحی‌های زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرن. جالبه بدونی که‌شیشه‌ سکوریت بعد از خروج از کوره ، در حالی‌که‌ به‌شدت داغ تحت تاثیر هوای بسیار سرد قرار می‌گیره. و سرعت عمل در این روند سرما‌دهی ، بقدری بالاست که‌در حالی که‌درون شیشه هنوز بسیار داغ ، سطح رویین شیشه کاملا سرد شده و از خرد شدن و ریزش شیشه ، که‌در نتیجه سرد شدن ناگهانی اتفاق می‌افته ، جلوگیری می‌کنه. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. بانک های اطلاعاتی این سایت تحت قانون حقوق مولفین میباشد و هرگونه سوء استفاده، بازنشر و یا فروش آنها پیگرد قانونی خواهد داشت.

فروش پلی کربنات/پلی کربنات 122U

شیشه فلوت به دلیل روش تولید خاص خود، اغلب بدون موج و خمیدگی میباشد. شیشه فلوت یا شیشه تخت، اولیه ترین حالت شیشه تولید شده میباشد. جهت مشاوره رایگان با نگین شرق و استعلام قیمت لطفا ابعاد درخواستی شیشه را به شماره واتساپ ⁦۰۹۱۵ ۵۱۱ ۹۴۹۷ ⁩ ارسال کنید. در مراحل تولید نیز تیم کنترل کیفیت علاوه بر نظارت بر روند تولید به دنبال روش هایی هستند که فرآوری محصول را ساده تر کرده و دقت تولید را نیز افزایش دهند. در مراحل اولیه کارشناسان ما پیشنهاد مطرح شده را به دقت بررسی کرده و پس از امکان سنجی مشتریان محترم را جهت پیاده سازی هر چه بهتر ایده راهنمایی می کنند.

کارخانه تولید شیشه تولید شیشه های ساختمانی با بهترین کیفیت نگین شرق زیرا پرسنل بیش‌ترین استفاده رو در طول روز از میزهای اداری دارن و استهلاک این میزها بسیار بیش‌تر از سایر میزهای اداری هستش. به‌همین منظور استفاده از میز‌هایی با شیشه‌های ضخیم و مقاوم ، علاوه بر زیبا‌تر کردن محیط کار می‌تونه عمر مفید طولانی‌تری هم داشته باشه. شیشه‌های مات رنگی نیز از جمله موارد مورد توجه و پرکاربرد در انواع دکوراسیون داخلی و انواع نماسازی هستن. شیشه‌های رنگی همونطور که به‌صورت شفاف ساخته می‌شن در انواع مات نیز تولید می‌شن.

مطالب مرتبط