کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید ترین طرح ها-کناف آوگون

برای مثال طراحی سقف‌های ساده‌تر در آشپزخانه‌های کوچک فضا را دلباز­تر نشان می‌دهد اما مدل‌های پیچیده برای طراحی سقف آشپزخانه کوچک مناسب نیست. در طراحی سقف آشپزخانه‌های بزرگ‌تر آزادی عمل بیشتری وجود دارد، هم می‌توان از طرح سقف کناف ساده استفاده کرد و هم می‌توان مدل‌های پیچیده‌ را طراحی کرد. خوب است بدانید اگر اتاق پذیرایی به سبک مدرن دارید بهتر است از طرح‌های ساده و مینیمال، خط و خطوط صاف و گوشه دار (کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده،کناف مربع و…) ایده بگیرید. و اگر سالن پذیرایی به سبک کلاسیک دارید؛ از کناف سقف پذیرایی کلاسیک گرد و فرم‌های دایره ای با زرق و برق و جزییات استفاده کنید.

البته در معماری سنتی آرک نقش باربر داشته اما آرک آشپزخانه کناف تنها نمای ظاهری و زیبایی آن را با خود همراه مدل کناف سقف دارد. آرک آشپزخانه کناف با دقت و کیفیت بالاتری نسبت به آرک گچی ساده اجرا می شود. طراحی کناف کاری سقف آشپزخانه به صورت هلالی و منحنی در ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس طرفدران بسیار زیادی دارد. جدیدترین مدل سقف کناف– نزدیک به ۸۰ سال پیش سقف کناف توسط یک خانواده آلمانی تولید شد.

در طراحی داخلی کلاسیک، قسمت وسط پذیرایی از اهمیت بسیار مهم برخوردار بوده و در بیشتر موارد از سقف کناف به‌شکل گرد استفاده خواهد شد. اجرا و نصب سقف کناف کلاسیک از ریزه‌کاری‌های بسیاری برخوردار بوده و این نوع سقف کناف باید کاملا با پرده، فرش و کاغذ دیواری اتاق هماهنگ باشد. یا زمانی که به فکر طراحی نقطه کانونی در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن با استفاده از دیوار پشت تلویزیون هستید، می‌توانید با طراحی مدل کناف پشت تلویزیون آن را خاص و متفاوت کنید. البته که با استفاده ازرابیتس کاری سقف پذیرایی نیز می‌توانید سقف را از سادگی خارج کنید اما اجرای طرح کناف اتاق پذیرایی می‌تواند دردسر کمتر اجرایی داشته باشد.

مزایا و معایب سقف کاذب کناف چیست ؟

تمامی حق و حقوق این سایت متعلق به دریم هاوس میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی را به همراه خواهد داشت. کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. کناف ها از جنس های مختلفی هستند که هرکدام بسته مصالح به کاربرده در مکانی خاصی کاربرد دارد.

با مرور عکس های کناف سقف پذیرایی مدرن می توان نقش مهم لامپ های ال ای دی را به خوبی درک کنید. نکته بسیار مهم اینکه، در این سبک از کناف های سالن از لوسترهای آویز کمتر استفاده میشود. در حالت کلی علاوه بر مدرن و ساده بودن طرح و مدل تایل ها، نورپردازی و سایر المان های تزئینی نیز باید تا حد امکان بدور از شلوغی انتخاب شوند. مدل کناف سقف پذیرایی مستطیلی را می توان بهترین مدل کناف سقف پذیرایی نام برد. مدل کناف مستطیلی سقف بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که دارای سالنی بزرگ باشد. از انواع کناف سقف پذیرایی مستطیلی می توان به کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک اشاره نمود که از پرکاربردترین نوع کناف می باشد که در خانه هایی با مساحت کم، یا اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • خوب است بدانید اگر اتاق پذیرایی به سبک مدرن دارید بهتر است از طرح‌های ساده و مینیمال، خط و خطوط صاف و گوشه دار (کناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده،کناف مربع و…) ایده بگیرید.
  • ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم.
  • سبک کاغذ دیواری و طرح و رنگ آمیزی کناف پذیرایی باید کاملا با سبک طراحی داخلی تناسب داشته باشذ.
  • یکی دیگر از فرم‌هایی که در طراحی کناف سقف دیده می‌شود فرم مستطیلی است.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید ترین طرح ها-کناف آوگون

۴- کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم. طرح های متنوع جدیدتر هر روز به بازار پای میگذارند و این انتخاب را هم دلپذیرتر و هم از طرفی سخت تر می کند. ناف ها به خاطر سبک بودن و انعطاف پذیری بالا، در برابر زلزله مقاومت بالایی دارند و این موضوع ایمنی ساختمان را افزایش می‌دهد. اگر بسیار نگران هستید، می توانید یک مهندس سازه مسکونی استخدام کنید تا خانه شما را بررسی کند و تأیید کند که همه چیز خوب است.

این مدل ها مثل مدل های مربع و مستطیلی، نور بیشتری را برای پذیرایی فراهم می کنند. مدل کناف خطی یا نامنظم معمولاً به دلیل پراکندگی، نوری پخش و کمتر را در اختیار می گذارند. اتصالات و جابجایی این طرح کناف به سادگی و با سرعت بالا انجام می شد و اگر قصد بازسازی سقف منزل خود را دارید، با هزینه ای بسیار کم و در کوتاه ترین زمان می توانید به دکوراسیون دلخواه خود دست پیدا کنید. کناف سقف پذیرایی با تریکب S و دایره که ترکیب جالبی را خلق کرده است.

مدل کناف کاری سقف پذیرایی

طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود. انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود. برای ایجاد طرح سقف کناف ، لازم است محدودیت های اجرایی شناخته شود. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب گچی رابیتس می گردد. طراحان برای خانه‌های که پذیرایی آن‌ها به‌شکل ال است، از سقف کناف‌های ساده و مستطیلی استفاده خواهند کرد.

آیا به دنبال عکس های بسیار زیبا از مدل کناف سقف هستید ؟ پس با ما در معرفی مزایای سقف کناف و همچنین ۲۵ مدل سقف کناف مدرن و زیبا همراه باشید . استفاده از کناف سقف جدید و مدرن در جلوه دادن به معماری داخلی و دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی دارد. اما این سوال پیش می آید که طراحی سقف کاذب ( سقف کناف ) دارای چه مزایا و معایبی می باشد ؟ در ادامه این بخش شما را با مجموعه ۲۵ مدل کناف سقف جدید و مدرن آشنا می کنیم . قبل از انتخاب و اجرای مدل کناف سقف نکاتی وجود دارد که دانستن آنها می تواند به نتیجه ای بهتر می انجامد. اولین چیز مشخص کردن فضایی است که می خواهید سقفش را تزیین کنید، طرح کناف برای هر اتاقی فرق می کند، مثلا طرحی که مناسب اتاق خواب است بدرد حمام، اتاق نشیمن و سایر اتاق های خانه نمی خورد. بیشتر مواقع اتاق هایی مانند نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و در موارد کمی هم آشپزخانه توسط کناف سقف تزیین می شوند همچنین طرح هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد اغلب پیچیده تر است.

مطالب مرتبط