گوگل بحث ها و انجمن های آنلاین را در نتایج جستجو برجسته می کند


گوگل افزودنی جدیدی را به نتایج جستجو ارائه می کند که آنچه را که مردم در مورد یک موضوع در بحث ها و انجمن های آنلاین می گویند برجسته می کند.

امروز در رویداد مجازی «جستجو در» گوگل اعلام شد، ویژگی بحث‌ها و انجمن‌ها تلاش‌های شرکت جستجو برای ارائه پیوندها به پست‌های انجمن مرتبط را گسترش می‌دهد.

همچنین در Search On اعلام شد، گوگل با آسان‌تر کردن یافتن داستان‌های ترجمه شده، موانع زبانی در اخبار را از بین می‌برد.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌هایی که امروز در Google Search On اعلام شده است، آمده است.

بحث ها و انجمن ها

Google درخواست اصلی جستجوگران را برای ارائه نتایج بیشتر از بحث‌ها و انجمن‌های آنلاین ارائه می‌کند.

در حال حاضر، کاربران انگلیسی تلفن همراه در ایالات متحده یک ویژگی جستجوی جدید را با پیوندهایی از مجموعه گسترده ای از پست های انجمن مشاهده خواهند کرد.

گوگل در یک پست وبلاگ می گوید:

«ما از شما شنیده‌ایم که می‌خواهید تعداد بیشتری از این محتوا را در «جستجو» ببینید، بنابراین راه‌های جدیدی را برای آسان‌تر کردن یافتن آن بررسی کرده‌ایم. از امروز، وقتی چیزی را جستجو می‌کنید که ممکن است از تجربیات شخصی متنوع موجود در بحث‌های آنلاین بهره‌مند شود، ویژگی جدیدی ظاهر می‌شود.”

گوگل مثالی از وارد کردن عبارتی مانند «بهترین خودروها برای یک خانواده در حال رشد» ارائه می‌کند.

اکنون، علاوه بر نتایج عادی وب، پیوندهایی به پست‌های فروم مختلف با افرادی که تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند، خواهید دید.

در مثال زیر می توانید ببینید که این ویژگی چگونه است:

Google Highlights Discussions Online &  انجمن ها در نتایج جستجوعکس صفحه از blog.google/products/search/google-search-discussions-forums-news/، سپتامبر 2022.

گوگل می گوید که ممکن است در آینده ویژگی بحث ها و انجمن ها را به روز کند زیرا متوجه می شود کدام نتایج برای افراد مفیدتر است.

اخبار ترجمه شده

گوگل در حال کار بر روی توانایی ارائه پوشش خبری ترجمه شده با استفاده از ترجمه ماشینی است.

گوگل در یک پست وبلاگ می گوید:

«مثلاً می‌خواهید بدانید که چگونه مردم مکزیک تحت تأثیر زلزله بیش از ۷ ریشتری در اوایل این ماه قرار گرفتند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید سرفصل‌های ترجمه شده نتایج اخبار ناشران مکزیک را جستجو کرده و ببینید، علاوه بر آن‌هایی که به زبان دلخواه شما نوشته شده‌اند. می‌توانید گزارش‌های معتبر روزنامه‌نگاران در کشور را بخوانید و دیدگاه منحصربه‌فردی از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد به شما ارائه می‌دهد.»

پوشش خبری ماشینی ترجمه شده قرار است در سال 2023 روی موبایل و دسکتاپ منتشر شود. این ویژگی فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را به انگلیسی ترجمه می کند.

Google Highlights Discussions Online &  انجمن ها در نتایج جستجوعکس صفحه از blog.google/products/search/google-search-discussions-forums-news/، سپتامبر 2022.

منبع: گوگل
تصویر ویژه: JHVEPhoto/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط