گوگل توضیح می دهد که چرا آنها نیاز به کنترل سیگنال های رتبه بندی دارند


گری ایلیز گوگل در پاسخ به این سؤال که چرا گوگل از اشتراک اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کند ، پاسخ داد و توضیح داد که این در مورد عدم توانایی در کنترل انواع خاصی از سیگنال های خارجی است.

مصاحبه Kenichi Suzuki با گری ایلیس

Kenichi Suzuki (پروفایل LinkedIn) ، از شرکت Faber (پروفایل LinkedIn) ، یک متخصص محترم بازاریابی در جستجوی ژاپنی است که حداقل 25 سال تجربه در بازاریابی دیجیتال دارد. من آخرین بار او را دیدم که چند سال گذشته در یک جلسه PUBCON صحبت می کند ، جایی که او یافته های خود را در مورد خصوصیات ذاتی سایت هایی که Google Discover تمایل به نشان دادن آن دارد به اشتراک گذاشت.

سوزوکی مصاحبه ای با گری ایلیز منتشر کرد ، جایی که وی تعدادی سؤال درباره سئو پرسید ، از جمله این مورد در مورد سئو ، رسانه های اجتماعی و عوامل رتبه بندی Google.

گری ایلیز یک تحلیلگر در Google (پروفایل LinkedIn) است که سابقه دادن پاسخ های ساده ای را دارد که اسطوره های سئو را برطرف می کند و گاهی اوقات شگفت زده می شود ، مانند زمان اخیراً که او گفت که پیوندها کمتر از بیشتر SEO ها در رتبه بندی نقش دارند. گری قبل از کار در Google ، بخشی از انجمن انتشارات وب بود و او حتی عضو انجمن های Webmasterworld تحت نام مستعار Methode بود. بنابراین من فکر می کنم گری می داند که بخشی از جامعه سئو است و اطلاعات خوب چقدر مهم است و این در کیفیت پاسخ هایی که وی ارائه می دهد منعکس می شود.

آیا در رسانه های اجتماعی فاکتورهای رتبه بندی Google یا بازدید از رسانه های اجتماعی هستند؟

سؤال در مورد رسانه های اجتماعی و عوامل رتبه بندی توسط ریو ایچیکاوا (پروفایل LinkedIn) ، همچنین از شرکت فابر پرسیده شد. وی از گری پرسید که آیا دیدگاه ها و سهام رسانه های اجتماعی در حال رتبه بندی سیگنال ها هستند.

پاسخ گری ساده و با ابهام صفر بود. گفت نه بخش جالب پاسخ او توضیح در مورد چرا گوگل از آنها استفاده نمی کند و هرگز از آنها به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کند.

ایچیکاوا سؤال زیر را پرسید:

“درست در آن زمان. سؤال بعدی. بنابراین این مربوط به سئو و رسانه های اجتماعی است. آیا تعداد دیدگاه ها و سهام در رسانه های اجتماعی است … به عنوان یکی از سیگنال های رتبه بندی SEO یا به طور کلی استفاده می شود؟”

گری پاسخ داد:

وی گفت: “برای این ما اساساً یک پاسخ بسیار قدیمی ، بسیار کنسرو شده و چیزی که یاد گرفته ایم یا بر اساس چیزی است که طی سالها آموخته ایم یا به ویژه یک حادثه در سال 2014 است.

جواب نه. و برای آینده نیز به احتمال زیاد خیر.

و این به این دلیل است که ما باید بتوانیم سیگنال های خود را کنترل کنیم. و اگر ما به دنبال سیگنال های خارجی هستیم ، به عنوان مثال ، سیگنال های شبکه اجتماعی ، این در کنترل ما نیست.

بنابراین اساساً اگر کسی در آن شبکه اجتماعی تصمیم به تورم تعداد کند ، ما نمی دانیم که این تورم قانونی بوده است یا نه ، و ما هیچ راهی نداریم که این را بدانیم. “

به راحتی سیگنال های Gamed برای SEO غیرقابل اعتماد هستند

سیگنال های خارجی مبنی بر اینکه Google نمی تواند کنترل کند اما می تواند تحت تأثیر یک سئو باشد ، قابل اعتماد نیست. Googlers نظرات مشابهی را در مورد چیزهای دیگر ابراز کرده اند که به راحتی دستکاری می شوند و بنابراین به عنوان سیگنال های رتبه بندی غیرقابل اعتماد هستند.

برخی از SEO ها ممکن است بگویند ، “اگر این واقعیت داشته باشد ، پس از داده های ساختاری چیست؟ اینها تحت کنترل SEO هستند ، اما Google از آنها استفاده می کند.”

بله ، گوگل از داده های ساختاری استفاده می کند ، اما نه به عنوان یک عامل رتبه بندی. آنها فقط وب سایت ها را برای نتایج غنی واجد شرایط می کنند. علاوه بر این ، پر کردن داده های ساختار یافته با محتوا که در صفحه وب قابل مشاهده نیست ، نقض دستورالعمل های Google است و می تواند منجر به یک اقدام دستی شود.

مثال اخیر پیشنهاد پروتکل LLMS.TXT است که در اصل در آب دقیقاً به دلیل غیرقابل اعتماد بودن ، علاوه بر اینکه اضافی است ، در آب مرده است. جان مولر Google گفته است که پروتکل LLMS.TXT غیرقابل اعتماد است زیرا می توان به راحتی از نشان دادن محتوای بسیار بهینه شده برای اهداف رتبه بندی سوء استفاده کرد ، و این شبیه به برچسب متا کلمات کلیدی است ، که توسط SEO ها برای هر کلمه کلیدی که می خواستند از صفحات وب خود استفاده می کردند ، استفاده می شود.

مولر گفت:

“برای من ، این قابل مقایسه با برچسب متا کلمات کلیدی است-این همان چیزی است که یک صاحب سایت ادعا می کند سایت آنها درباره آن است … (آیا سایت واقعاً اینگونه است؟ خوب ، شما می توانید آن را بررسی کنید. در آن مرحله ، چرا فقط سایت را مستقیماً بررسی نکنید؟”

محتوای موجود در یک LLMS.TXT و پرونده های مرتبط کاملاً کنترل SEO و ناشران وب است که باعث می شود آنها غیرقابل اعتماد باشند.

مثال دیگر نویسنده Byline است. بسیاری از SEO خطوط نویسنده را به عنوان راهی برای نشان دادن “اقتدار” و تأثیرگذاری بر درک گوگل از تخصص ، تجربه ، اقتدار و اعتماد به نفس تبلیغ می کنند. برخی از SEO ها ، به طور قابل پیش بینی ، پروفایل های LinkedIn جعلی را برای پیوند از BIOS نویسنده جعلی خود با این عقیده که خطوط نویسنده یک سیگنال رتبه بندی است ، اختراع کرده اند. جالب توجه این است که سهولت سوءاستفاده از خطوط نویسنده باید به اندازه کافی برای یک سئو متوسط باشد که آنها را به عنوان یک سیگنال مربوط به رتبه بندی برکنار کند.

به نظر من ، بیانیه کلیدی در پاسخ گری این است:

“… ما باید بتوانیم سیگنال های خودمان را کنترل کنیم.”

من فکر می کنم که جامعه SEO ، به جلو ، واقعاً نیاز به تجدید نظر در برخی از “سیگنال های رتبه بندی” تأیید نشده که به آنها اعتقاد دارند ، مانند ذکر برند ، و فقط به سمت انجام کارهایی که در واقع باعث ایجاد تفاوت می شود ، مانند تبلیغ وب سایت ها و ایجاد تجربیاتی که کاربران دوست دارند ، حرکت می کنند.

سوال و پاسخ را در حدود ده دقیقه مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=pstff6tcqxk

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Pathdoc



منبع

مطالب مرتبط