گوگل در حال بازیابی نظرات گمشده در نمایه های تجاری است


گوگل در حال رفع اشکالی است که باعث شده بود نظرات در نمایه های کسب و کار گوگل از بین برود. گوگل تأیید می کند که بررسی ها در حال بازیابی هستند.

دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، در پاسخ به مایک بلومنتال، که می‌گوید یک هفته پیش این اشکال را گزارش کرده، در توییتر اعلام کرد.

Blumenthal در مورد جدی بودن باگ اغراق نمی کند. نقدها نان و کره یک رستوران هستند و حذف آنها می تواند تاثیر قابل توجهی بر درآمد داشته باشد.

موضوعات متعددی در تالارهای گفتمان راهنمای نمایه کسب و کار Google وجود دارد که توسط صاحبان کسب و کار شروع شده است که اکثر یا همه نظرات خود را از دست داده اند.

در هر رشته، صاحبان مشاغل یک چیز مشترک دارند. پس از اعمال ویرایش‌های پیشنهادی Google در نمایه کسب‌وکار خود، همه نظرات خود را از دست دادند.

بلومنتال در یک پست وبلاگی می‌نویسد که متوجه شد وقتی کسب‌وکارها ویرایش‌های پیشنهادی را اعمال می‌کنند، Google شماره شناسایی مشتری (CID) را تغییر می‌دهد:

«با کمی جستجو، متوجه شدم که در هر مورد Google CID را تغییر داده است، شناسه‌ای که Google برای پیوند دادن همه اطلاعات مرتبط با یک کسب‌وکار از جمله بررسی‌ها استفاده می‌کند. معمولاً CID تنها زمانی تغییر می‌کند که دو فهرست با هم ادغام شوند یا Google فهرستی را به‌دلیل نقض دستورالعمل‌ها به سختی به حالت تعلیق درآورد و سپس آن را بازگرداند.

نظرات مشتریان با یک شماره CID خاص مرتبط است، به این معنی که تغییر CID بررسی ها را حذف می کند.

این هرگز نباید اتفاق بیفتد، به خصوص در هنگام اعمال ویرایش های پیشنهادی Google.

راه حلی در راه است، و امیدواریم این کار به آسانی بازگرداندن نمایه‌های کسب و کار Google آسیب‌دیده به شماره‌های CID اصلی آنها باشد.

اگر Google اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد، این پست را به‌روزرسانی می‌کنیم.


تصویر برگزیده: The Image Party/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط