گوگل راهنمای خود در مورد جلوگیری از هرزنامه و سوء استفاده را به روز می کند


در به‌روزرسانی خوش‌آمدگویی برای صاحبان وب‌سایت، Google تغییرات واضحی را در مرکز منبع هرزنامه و سوء استفاده خود در مرکز جستجوی Google اعمال کرد.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها شامل پیشنهادهای قوی‌تر برای جلوگیری از سوء استفاده و شناسایی حساب‌های هرزنامه، به جای تمرکز بر نحوه نظارت بر آن است.

جلوگیری از هرزنامه و سوء استفاده

قبل از به‌روزرسانی این صفحه، بخش اول «خدمات میزبانی وب که بدون پرداخت در دسترس هستند» بحث می‌کرد. اکنون با “جلوگیری از سوء استفاده در سایت و پلتفرم خود” جایگزین شده است.

به نظر می‌رسید که بخش قبلی بر روی وب‌سایت‌هایی تمرکز دارد که از خدمات میزبانی بدون پرداخت استفاده می‌کنند. با این حال، هرزنامه و سوء استفاده حتی در امن ترین سایت ها نیز اتفاق می افتد.

زبان جدید و بهبود یافته به همه صاحبان وب سایت محتوای بیشتری می دهد تا اقدامات قابل پیشگیری و قابل پیشگیری برای محافظت از وب سایت خود را انجام دهند.

Google محتوا را برای جلوگیری از سوء استفاده در جستجوی مرکزی به روز می کند.تصویر: اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده، سپتامبر 2022

پیشنهادات Google برای کمک به جلوگیری از سوء استفاده از سایت و پلت فرم عبارتند از:

  • در طول فرآیند ثبت نام، یک خط مشی سوء استفاده واضح را منتشر کنید
  • با بررسی الگوهای تعاملی خاص، حساب های اسپم را شناسایی کنید
  • از تأیید دستی برای تعاملات مشکوک کاربر استفاده کنید
  • از لیست های بلاک برای جلوگیری از تلاش های مکرر برای ارسال هرزنامه استفاده کنید
  • ایجاد حساب کاربری خودکار را مسدود کنید
  • سایت و پلتفرم را برای سوء استفاده نظارت کنید

بخش‌های جدید اضافی به صفحه شامل ترکیبی از تأییدیه‌های دستی و خودکار برای هرزنامه مشکوک است.

Google پیشنهاداتی را برای شناسایی و مسدود کردن آدرس‌های IP خاص، و همچنین افزونه‌های مفیدی که می‌توانند به خودکارسازی فرآیند کمک کنند، فهرست می‌کند.

چرا تغییر؟

با توجه به dataprot.net، تقریبا 85% همه ایمیل ها اسپم هستند حالا تعداد اکانت های ایجاد شده در وب سایت خود را هر روز تصور کنید.

صاحبان وب سایت باید نسبت به این نوع هرزنامه ها واکنش بیشتری نشان دهند. به محض اینکه یک نوع الگوی هرزنامه مسدود می شود، یک نوع دیگر تقریباً بلافاصله ظاهر می شود.

این نوع نظارت دستی برای شرکت ها زمان، هزینه و کارایی هزینه دارد.

گوگل راهنمای توسعه دهندگان خود را به روز کرده است تا به جای رویکرد واکنشی، رویکردی فعال تر داشته باشد. با شروع با نحوه جلوگیری از سوء استفاده در وهله اول، می تواند شرکت ها را در آینده بسیار نجات دهد.

علاوه بر این، گوگل به طور ماهرانه زبان خود را تغییر داد تا همه صاحبان وب سایت را هدف قرار دهد، نه فقط وب سایت های کم هزینه یا کم هزینه. این یک رویکرد فراگیرتر برای جلوگیری از هرزنامه و سوء استفاده برای همه است.

خلاصه

چه در وضعیت واکنشی مدیریت هرزنامه و سوء استفاده قرار داشته باشید یا یک مالک جدید وب سایت، راهنمای به روز شده Google را بخوانید.

این محتوا و منابع عملی را برای کمک به جلوگیری از سوء استفاده بیشتر و هرزنامه از همان ابتدا فراهم می کند و از همان ابتدا امنیت بیشتری به شما می دهد.





منبع

مطالب مرتبط