گوگل می گوید AI نیاز به سئو را جایگزین نمی کند


جان مولر و مارتین اسپلیت گوگل در مورد این سؤال که آیا هوش مصنوعی جایگزین نیاز سئو خواهد شد ، بحث کردند. مولر در مورد واقعیت اکوسیستم وب و چت بابات هوش مصنوعی همانطور که امروزه وجود دارد ، ابراز عقل مشترک کرد.

زمینه بحث

زمینه بحث مربوط به اصول اولیه سئو بود که یک تجارت باید بداند. مولر سپس خاطرنشان كرد كه مشاغل ممكن است بخواهند استخدام سئو را در نظر بگیرند كه می تواند از طریق سفر SEO خود به پیمایش در سایت كمك كند.

مولر مشاهده کرد:

“… شما همچنین به شخصی مانند یک سئو به عنوان شریک زندگی نیاز دارید تا در این راه به روزرسانی کند و بگوید ،” خوب ، ما همه این کارها را انجام دادیم “و آنها می توانند آنها را لیست کنند و دقیقاً به شما بگویند که چه کاری انجام داده اند ،” این چیزها مدتی طول می کشد ، و من می توانم به شما نشان دهم که Google خزنده می شود ، می توانیم مانند آنچه در آنجا اتفاق می افتد ، دنبال کنیم. “

آیا در یادگیری سئو ارزش وجود دارد؟

در این مرحله بود که مارتین اسپلیت از وی پرسید که آیا AI مولد مجبور است SEO را منسوخ کند یا اینکه ورود به یک فوریه به همه پاسخ هایی که شخص تجاری باید بداند ، می دهد. پاسخ مولر به اینكه چگونه اوضاع در حال حاضر است و از حدس و گمان در مورد چگونگی تغییر اوضاع در سال یا بیشتر جلوگیری می شود ، به این امر پیوسته بود.

اسپلیت پرسید:

“خوب ، من فکر می کنم این بسیار خوب است. آخرین و مهم نیست ، با اتفاقات AI و چتبوت AI اتفاق می افتد. فکر می کنید هنوز هم در یادگیری این نوع چیزها ارزش وجود دارد؟ یا می توانم فقط وارد یک سریع شوم و این موارد را برای من رقم می زند؟”

مولر تأیید کرد که دانستن SEO تا زمانی که وب سایت ها وجود داشته باشد ، هنوز مورد نیاز خواهد بود زیرا موتورهای جستجو و ربات های گپ به اطلاعاتی که در وب سایت ها وجود دارد نیاز دارند. وی نمونه هایی از مشاغل محلی و سایت های تجارت الکترونیکی را ارائه داد که هنوز هم باید پیدا شوند ، صرف نظر از این که از طریق یک چت بابات AI یا جستجو است.

او پاسخ داد:

وی گفت: “در یادگیری این چیزها و در ساخت یک وب سایت خوب کاملاً ارزش دارد. فکر می کنم چیزهای زیادی وجود دارد که همه این چت ها و روش های دیگر برای کسب اطلاعات ، آنها جایگزین یک وب سایت ، به خصوص برای جستجوی محلی و تجارت الکترونیکی نمی شوند.

بنابراین ، به خصوص اگر شما یک تجارت محلی هستید ، شاید خوب باشد اگر یک Chatbot نام تجاری شما را ذکر کند و به مردم می گوید چگونه به آنجا برسند. شاید این کاملاً خوب باشد ، اما اغلب اوقات ، آنها این کار را بر اساس محتوای وب که پیدا کرده اند انجام می دهند.

داشتن یک وب سایت پایه و اساس قابل رویت در همه این سیستم ها است و برای بسیاری از موارد دیگر که شما یک سرویس یا چیزی را ارائه می دهید ، نوع دیگری از قابلیت ها در وب سایت که در آن محصولاتی برای فروش دارید ، جایی که اشتراک یا هر چیز دیگری دارید ، یک پاسخ چت نمی تواند آن را جایگزین کند.

اگر در پیراهن می خواهید ، توضیحی در مورد نحوه تهیه تی شرت خود نمی خواهید. شما می خواهید پیوندی به فروشگاهی که مانند آن است ، “اوه ، در اینجا طرح های تی شرت ،” ممکن است تی شرت را به سبک خاصی که دوست دارید طراحی کنید ، اما شما به این وب سایت می روید و آن تی شرت ها را در آنجا خریداری می کنید. “

مارتین حس مشترک آن پاسخ را تأیید کرد و آنها کمی درباره مولر شوخی کردند که امیدوار بود یک هوش مصنوعی پس از بازنشستگی بتواند کار خود را انجام دهد.

این زمینه برای این بخش از گفتگوی آنها است:

“خوب. این بسیار منصفانه است. بله ، این منطقی است. خوب ، بنابراین شما فکر می کنید AI قصد ندارد همه ما را از ما دور کند؟”

و مولر با اظهار نظر در مورد هوش مصنوعی پس از بازنشستگی پاسخ می دهد:

“خوب ، ما خواهیم دید. من نمی توانم وعده هایی بدهم. فکر می کنم ، در بعضی از مواقع ، من می خواهم بازنشسته شوم ، و پس از آن ممکن است AI کار من را به عهده بگیرد. اما ، مانند ، کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. چیزهای زیادی وجود دارد که تصور می کنم AI فقط جایگزین نمی شود.”

در مورد سیستم عامل های CMS با هوش مصنوعی چطور؟

چیزی که مورد بحث قرار نگرفت ، روند هوش مصنوعی در سیستم های مدیریت محتوا است. بسیاری از میزبان وب و افزونه های وردپرس در حال حاضر در جریان کار ایجاد و بهینه سازی وب سایت ها در حال ادغام هوش مصنوعی هستند. Wix قبلاً هوش مصنوعی را در گردش کار خود ادغام کرده است و تا زمانی که هوش مصنوعی حضور قوی تری در وردپرس ایجاد کند ، این همان چیزی است که تیم جدید وردپرس AI روی آن کار می کند.

تصویر انتخاب شماره 27 chatgpt

آیا هوش مصنوعی تا به حال نیاز به سئو را جایگزین می کند؟ بسیاری از موارد آسان که می توانند مقیاس بندی شوند از قبل خودکار هستند. با این حال ، بسیاری از بهترین ایده ها برای بازاریابی و برقراری ارتباط با انسان هنوز به بهترین وجه توسط انسان انجام می شود ، نه هوش مصنوعی. ماهیت هوش مصنوعی تولیدی ، که تولید محتمل ترین پاسخ یا سری کلمات در یک جمله است ، مانع از داشتن یک ایده اصلی می شود. هوش مصنوعی چنان به طور متوسط قفل شده است که اگر از آن بخواهید شماره ای را بین یک تا پنجاه انتخاب کنید ، شماره 27 را انتخاب می کند زیرا آموزش AI آن را به انتخاب احتمال بیشتر ، حتی اگر دستور داده شود انتخاب را انتخاب کند ، متصل می کند.

گوش دادن به جستجوی ضبط در حدود 24 دقیقه ای:

https://www.youtube.com/watch؟v=bkdymfypvl8

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Roman Samborskyi



منبع

مطالب مرتبط