10 صفحه فرود در حال تبدیل که ROI را با مثال تقویت می کند


این پست توسط Unbounce حمایت مالی شد. نظرات بیان شده در این مقاله خود حامی است.

آیا می خواهید از صفحه فرود خود درخواست های ثبت نام ، فروش یا نسخه ی نمایشی را افزایش دهید؟

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما برای تبدیل بهینه شده است؟

صفحات فرود می توانند تبدیل شما را تبدیل یا شکسته کنند.

یک صفحه فرود خوب طراحی شده فقط به نظر نمی رسد ؛ همچنین یکپارچه بازدید کنندگان را به سمت عمل راهنمایی می کند ، مانند ثبت نام ، خرید یا رزرو نسخه ی نمایشی.

یک صفحه فرود با عملکرد بالا باید با اهداف شما مطابقت داشته باشد:

  • ضبط منجر می شود.
  • فروش رانندگی.
  • ترویج یک رویداد.

بهترین الگوهای صفحه فرود با توجه به تبدیل در ذهن طراحی شده است ، که شامل چیدمان های استراتژیک ، کپی اقناعی و تماس های واضح برای عمل است.

بنابراین ، بیایید به چند نمونه صفحه فرود با عملکرد برتر بپردازیم تا در مورد اینکه چرا کار می کنند و چگونه باید آنها را پیاده سازی کنید ، بیاموزیم.

1 و 2. Studio Freshgoods & Radiant Yoga: عالی برای یک نقطه فروش منحصر به فرد واضح و قانع کننده

راز ضرب و شتم رقابت ، موقعیت یابی برند شما است ، بنابراین شما تنها در فضای خاص خود هستید.

چگونه؟ با احترام به گزاره ارزش منحصر به فرد خود (UVP):

  • دلیل انتخاب شما ، محصولات یا خدمات شما چیست؟
  • رقابت شما از کجا کم می شود؟
  • چگونه UVP خود را برجسته می کنید؟

صفحه فرود تازه

صفحه فرودتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

صفحه فرود تابش یوگا

صفحه فرود یوگاتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

چرا کار می کنند

این الگوهای صفحه فرود بهینه سازی شده بهینه سازی شده به طور موثری USP را در طول طراحی برجسته می کند.

  • یک تیتر واضح و جسورانه که بلافاصله فواید اصلی را به خود اختصاص می دهد.
  • زیرنویس پشتیبانی به مارک ها اجازه می دهد تا با گسترش پیشنهاد به روشی که به وضوح و بدون بازدید از بازدید کنندگان ، وضوح می بخشد ، پیام اصلی USP را تقویت کنند.
  • استفاده استراتژیک از فضای سفید و تایپوگرافی قوی تضمین می کند که USP همچنان کانون باقی مانده و باعث می شود تا بازدید کنندگان بتوانند ارزش پیشنهاد را با یک نگاه درک کنند.

نحوه بازآفرینی این صفحات فرود

مرحله 1: گزاره فروش منحصر به فرد خود را تعریف کنید

USP قوی باعث می شود بازدید کنندگان احساس کنند که دقیقاً آنچه را که نیاز دارند پیدا کرده اند. به جای ترکیب با رقبا ، مارک شما را به عنوان قرار می دهد تنها انتخاب

  • از خود بپرسید: دلیل اینکه مشتریان باید شما را نسبت به دیگران انتخاب کنند چیست؟
  • مثال: صفحات فرود Freshgoods & Radiant Yoga Studio یک UVP شفاف و شفاف را در پیام و طراحی خود به نمایش می گذارد.

مرحله 2: یک تیتر قانع کننده و تیتر پشتیبانی کنید

شما تیتر اولین برداشت شماست ، بنابراین باید آن را حساب کنید. در پشتیبانی از تیتر در آن پیام اصلی گسترش می یابد.

  • بهترین روشها:
    • خاص باشد: به جای “بهترین ابزار بازاریابی ،” تلاش “با بازاریابی با هوش مصنوعی در عرض چند دقیقه کلیک کنید.”
    • ارزش را تقویت کنید: “بدون برنامه نویسی ، بدون حدس. فقط کمپین های باهوش تری که درآمد واقعی را هدایت می کنند. “

مرحله 3: نگرانی های مربوط به بیانیه های تقویت و بسته شدن را برطرف کنید

  • بوها بیانیه تقویت کننده اعتماد ایجاد می کند (“مورد اعتماد بیش از 10،000 مشاغل …”).
  • بوها بیانیه اختتامیه تردید را از بین می برد (“هر ثانیه ای که منتظر هستید ، فروش ای است که از دست می دهید. آزمایش رایگان خود را اکنون شروع کنید. “)

3 و 4. Vita Health & Orbit SaaS: عالی برای تصاویر قهرمان و داستان پردازی بصری

قبل از اینکه بازدید کنندگان یک کلمه واحد را بخوانند ، تصاویر توجه آنها را به خود جلب می کنند و معنی را منتقل می کنند.

یک تصویر قهرمان قوی فقط دکوراسیون نیست ، بلکه لحن را تنظیم می کند ، اعتماد می کند و فوراً پیام شما را تقویت می کند. تصاویر مناسب باعث می شود که پیشنهاد شما ملموس تر ، قابل اعتماد و مطلوب تر باشد.

صفحه فرود سلامت ویتا

نمونه صفحه فرود پوشیدنی های بهداشتیتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

صفحه فرود جریان مدار

نمونه صفحه فرود SaaS و الهام بخشتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

چرا کار می کنند

تصاویر صفحه فرود ابزاری استراتژیک است که به برقراری ارتباط شما ، ایجاد اعتماد و بازدید کنندگان به سمت تبدیل کمک می کند. تصویری را انتخاب کنید که فقط خوب به نظر نمی رسند بلکه برای فروش سخت تلاش می کنند.

تصویری خوب انتخاب شده:

  • از UVP پشتیبانی می کند.
  • احساسی را برانگیخته است که باعث عمل می شود
  • محصول ، خدمات یا نتیجه عمل را به نمایش می گذارد
  • باعث می شود صفحه احساس صیقلی ، حرفه ای و معتبر شود

علاوه بر بصری ، صفحه فرود کامل از:

  • قرار دادن تصویر قهرمان قوی
  • فرصتی برای تقویت پیام های منتقل شده با تصویر قهرمان در طول صفحه
  • فضای سفید نکات برجسته تصاویر را برجسته می کند
  • سلسله مراتب بصری بازدید کنندگان سایت را در صفحه به قسمت هایی که اهمیت دارند راهنمایی می کند.

نحوه بازآفرینی این صفحات فرود

مرحله 1: تصویر قهرمان مناسب را انتخاب کنید

قبل از اینکه بازدید کنندگان یک کلمه را بخوانند ، تصاویر توجه را به خود جلب می کنند. یک تصویر قهرمان عالی باید:

  • از USP پشتیبانی کنید
  • احساسات را بیرون بکشید و اکشن را رانندگی کنید
  • محصول ، خدمات یا نتیجه را به نمایش بگذارید

مرحله 2: چشم بازدید کننده را راهنمایی کنید

استفاده استراتژیک از تصاویر می تواند بازدید کنندگان را به سمت CTA شما سوق دهد:

  • نگاه چشم: مردم از جایی که دیگران در یک تصویر جستجو می کنند ، دنبال می کنند.
  • زاویه ها و موقعیت یابی: خطوط یا فلش ها کاملاً توجه را به CTA هدایت می کنند.
  • کنتراست و رنگ: عناصر کلیدی باید از هم متمایز شوند.

مرحله 3: پیام رسانی را با تصاویر پشتیبانی تقویت کنید

فقط به یک تصویر اعتماد نکنید. استفاده:

  • نمادها و تصاویر
  • نمودارها و نمودارها
  • عکس های مشتری و توصیفات
  • فیلم های کوتاه یا GIF

نکته جایزه:

برای یافتن مواد تشکیل دهنده برای حداکثر ضربه از آزمایش A/B استفاده کنید.

تصویر مناسب می تواند تبدیل ها را ایجاد یا شکسته کند ، بنابراین گزینه های مختلف را آزمایش کنید. برخی از تصاویر با مخاطبان شما بهتر طنین انداز می شوند ، تعامل بیشتری را به وجود می آورند یا با برند خود احساس می کنند.

برخی از عناصر برای آزمایش عبارتند از:

  • مردم در مقابل تصاویر متمرکز بر محصول.
  • تصاویر استاتیک در مقابل حرکت (GIF یا فیلم).
  • عکسهای نزدیک در مقابل عکسهای دید گسترده تر.
  • رنگهای مختلف پس زمینه یا روشنایی.

5 و 6. Serene Vista & Digital Foundry: عالی برای انتقال واضح مزایا

بازدید کنندگان به طور خاص به آنچه برای آنها انجام می دهد اهمیت می دهند.

به همین دلیل است که مزایا باید در یک صفحه فرود بهینه سازی شده ، نه فقط لیستی از ویژگی ها ، مرحله مرکزی را در مرکز قرار دهند.

ویستا بی نظیر

الهام بخش صفحه فرود وب سایت سفرتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

صفحه فرود دیجیتال ریخته گری

آژانس بازاریابی الهام بخش صفحه فرودتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

چرا کار می کنند

  • این مزایا مختصر و متمرکز بر مخاطب است
  • هر بخش از ویژگی ها به خوبی فاصله دارد و توجه را جلب می کند
  • مزایا به خوبی در ساختار صفحه با زیر مجموعه ها و تصاویر برای کمک به بازدید کنندگان در اسکن یکپارچه شده است

نحوه بازآفرینی این صفحات فرود

مرحله 1: ویژگی ها را به مزایا ترجمه کنید

  • ویژگی: “ابزار تحقیق کلمات کلیدی با قدرت”
  • سود: “در ثانیه کلمات کلیدی در حال تبدیل را پیدا کنید.

مرحله 2: به نگرانی های فشرده سازی رسیدگی کنید

  • مخاطبان شما با چه نقاط درد روبرو هستند؟
  • چگونه محصول شما آنها را بهتر از رقبا حل می کند؟

مرحله 3: مخاطبان خود را واجد شرایط کنید

  • از کپی مزایایی استفاده کنید که افراد مناسب را به خود جلب می کند:
  • مثال: “مناسب برای تیم های سریع رشد که نیاز به مقیاس بدون هرج و مرج دارند.”

7 و 8. احیای زیبایی شناسی و لبخند دندانپزشکی: عالی برای اثبات اجتماعی که باعث ایجاد اعتماد می شود

همه اثبات اجتماعی برابر نیست.

بهترین UVP شما را تقویت می کند ، به نگرانی ها می پردازد و مستقیماً با مخاطبان شما صحبت می کند.

منظور ما را در اینجا ببینید.

صفحه فرود دوباره

الهام بخش صفحه سلامتی و آبگرمتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

صفحه فرود بچه ها لبخند بزنید

الهام بخش صفحه فرود دندانپزشکتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

چرا این الگوهای صفحه فرود کار می کنند

  • عکسهای پیش بینی شده با اثبات اجتماعی باعث افزایش اعتماد به نفس می شوند و با بازدید کنندگان سایت ارتباط برقرار می کنند زیرا می توانند خود را در تجربیاتی که توصیف می شوند ببینند.
  • شکل گرد و رنگهای متضاد باعث می شود اثبات اجتماعی برجسته شود.
  • در نزدیکی نقطه تبدیل واقع شده است.

نحوه ایجاد این صفحه فرود

مرحله 1: نوع مناسب اثبات اجتماعی را انتخاب کنید

  • توصیفات و بررسی های مشتری
  • مطالعات موردی و داستانهای موفقیت
  • آرم های مارک های قابل تشخیص
  • امتیازات و نمرات بررسی
  • ذکر و جوایز رسانه ای

مرحله 2: اثبات اجتماعی را به صورت استراتژیک قرار دهید

  • در نزدیکی CTA: قبل از عمل اعتماد را تقویت می کند.
  • در وسط صفحه: بازدید کنندگان مردد.
  • در بخش قهرمان: تأییدها را در جلو و مرکز قرار می دهد.

9 و 10. Livewell Lifestyle و Handyman درونی: عالی برای تبدیل علاقه به تبدیل با تماس به اقدامات

یک صفحه فرود بدون CTA قوی مانند نقشه راه بدون مقصد است.

CTA شما مهمترین عنصر است که به بازدید کنندگان می گوید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند.

و اگر نامشخص ، قانع کننده و آسان برای یافتن باشد ، تبدیل ها را از دست خواهید داد.

CTA قانع کننده ترکیبی از کپی ، طراحی و قرارگیری است که تردید را از بین می برد و عملکرد را هدایت می کند.

صفحه فرود Livewell

مثال صفحه فرود زندگی سالمتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

صفحه فرود دستی داخلی

صفحه فرود تجاری محلی و الهام بخش وب سایتتصویر توسط Unbounce ، 2025

اکنون این صفحه فرود را کپی کنید

چرا کار می کنند

  • CTA ها را می توان برای ایستادگی و جلب توجه سفارشی کرد
  • اندازه گیری و موقعیت یابی CTA با وجود داشتن چندین عنصر در صفحه ، آنها را نقاط کانونی روشن می کند. این تضمین می کند که بیشترین قدرت را در هر پیکسل بدست آورید
  • دکمه های CTA در جایی که در طول صفحه مهم است قرار می گیرد ، و اطمینان حاصل می کند که صفحه سعی می کند تبدیل را در چه زمانی و کجا مهم باشد

نحوه بازآفرینی این صفحات فرود

مرحله 1: یک CTA واضح و قانع کننده را صادر کنید

یک CTA با تبدیل بالا باید باشد:

  • اکشن گرا: “امروز شروع به رشد کنید” در مقابل “ارسال”
  • سود محور: “باز کردن دسترسی انحصاری” در مقابل “ثبت نام”
  • فوری (در صورت لزوم): “امروز خود را ادعا کنید”

مرحله 2: قرار دادن CTA برای حداکثر ضربه

  • بالای برابر: ابتدا CTA بلافاصله قابل مشاهده است.
  • پس از اطلاعات کلیدی: CTA توضیحات ارزش را دنبال می کند.
  • اثبات یا مزایای اجتماعی نزدیک: اعتماد را تقویت می کند.
  • در پایان صفحه: بازدید کنندگان مردد را ضبط می کند.

مرحله 3: طراحی CTA که برجسته است

  • کنتراست رنگ: CTA باید از پس زمینه پاپ کند.
  • اندازه و موقعیت یابی: به اندازه کافی بزرگ که قابل توجه باشد اما بیش از حد نیست.
  • Whitespace و نشانه های جهت دار: تضمین می کند که CTA نقطه کانونی است.

نکته جایزه:

A/B CTA های خود را برای تبدیل بهتر آزمایش کنید.

CTA یک اندازه متناسب نیست. حتی ترفندهای کوچک می توانند تأثیر زیادی در تبدیل ها بگذارند ، بنابراین آزمایش A/B تغییرات مختلف ضروری است:

  • جمله بندی – “شروع کنید” در مقابل “امتحان کردن آن را آزاد کنید”
  • رنگ – یک دکمه جسورانه در مقابل یک رنگ نرم تر و مارک دار
  • قرارگیری – بالاتر از تاشو در مقابل میانه پایین صفحه
  • اندازه و شکل – دکمه های بزرگتر در مقابل دکمه های جمع و جور
  • شخصی سازی – “آزمایش رایگان من را شروع کنید” در مقابل “آزمایش رایگان خود را شروع کنید”

صفحات فرود با تبدیل بالا را سریعتر بسازید

یک صفحه فرود عالی فقط مربوط به طراحی نیست.

این در مورد استراتژی است.

هر عنصر ، از تصاویر USP و قهرمان شما گرفته تا اثبات اجتماعی و CTA شما ، در هدایت بازدید کنندگان به سمت تبدیل بسیار مهم است. وقتی این عناصر با هم کار می کنند ، صفحه فرود شما اقدام می کند.

اما ساختن یک صفحه فرود با تبدیل بالا از ابتدا می تواند وقت گیر و پیچیده باشد. به همین دلیل است که استفاده از الگوهای بهینه سازی شده اثبات شده می تواند شروع به کار کند.

با Unbounce ، شما به 100+ الگوهای صفحه فرود حرفه ای طراحی شده برای حداکثر تبدیل دسترسی پیدا می کنید. این که آیا ضبط سرب ، ترویج یک محصول یا اجرای یک کمپین ، این الگوها به شما کمک می کند تا سریعتر راه اندازی کنید ، هوشمندانه تر کنید و بهتر تبدیل شوید – بدون نیاز به یک توسعه دهنده.

آماده ساخت یک صفحه فرود بهینه شده است که تبدیل می شود؟

الگوهای بهترین عملکرد Unbounce را کاوش کنید و از امروز بهینه سازی کنید!

25 ٪ تخفیف در 3 ماه اول دریافت کنید!


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: تصویر توسط Shutterstock. با اجازه استفاده می شود



منبع

مطالب مرتبط