10 مثال فروشگاه Shopify برای الهام بخشیدن به استراتژی تجارت الکترونیک شما


شما قسمت سخت را انجام داده اید – محصولی را توسعه داده اید، نام دامنه را خریداری کرده اید، سازنده را پیدا کرده اید و موجودی شما آماده است.

متأسفانه، بدون یک فروشگاه کاربردی و، بله، زیبای Shopify، ممکن است موفقیتی را که شایسته آن هستید نبینید.

فروشگاه Shopify نه تنها راهی است که شما محصول خود را به مخاطبان هدف خود ارائه می دهید، بلکه مکانی است که می توانید در آن فروش ایجاد کنید.

یک فروشگاه بزرگ Shopify چیزهای زیادی دارد:

  • زیبا به نظر می رسد. این بدان معنی است که درک اطلاعات آسان است و محصولات شما با عکس های حرفه ای به نمایش گذاشته می شوند. اینجاست که یک موضوع عالی وارد بازی می شود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).
  • به خوبی حرکت می کند. این بدان معناست که برای بازدیدکنندگان وب سایت شما آسان است که فوراً بدانند از کجا می توانند پاسخ سؤالات خود را بیابند، در صورت نیاز از کجا می توانند با شما تماس بگیرند و کجا و چگونه می توانند خرید انجام دهند.
  • برای سئو تنظیم شده است. همه ما می دانیم که شما برای کاربران و نه ربات ها می نویسید، اما سئو همچنان برای یک سایت Shopify مهم است. ما در این مقاله نکات سئو را توضیح نمی دهیم، اما برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بهینه سازی فروشگاه خود برای جستجو به اینجا مراجعه کنید.

اگر تازه شروع کرده اید، ساده ترین راه برای درک اینکه چه چیزی یک فروشگاه خوب Shopify را می سازد، دیدن نمونه هایی از کسانی است که این کار را به بهترین نحو انجام می دهند.

این می تواند به الهام بخشیدن به نحوه راه اندازی فروشگاه و استراتژی تجارت الکترونیک شما به طور کلی کمک کند.

چند نقطه تماس تا زمانی که امیدوارید خریدی را ببینید؟

در کدام صفحات تبلیغات بازاریابی مجدد را اجرا خواهید کرد؟

چه عکس هایی موفق ترند و باید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند؟

اینها همه جنبه های استراتژی تجارت الکترونیک شما هستند که می توانند با یک فروشگاه بزرگ Shopify شروع شوند.

در زیر برخی از موارد مورد علاقه ما و اینکه چرا آنها را بسیار دوست داریم آورده شده است.

در حالی که برخی از سایت های بزرگتر ممکن است از یک تم Shopify سفارشی استفاده کنند (جایی که هنوز هم می توانید الهام بگیرید!)، اگر بتوانیم تم Shopify استفاده شده را پیدا کنیم، آن را برای شما در زیر اضافه کرده ایم:

1. نانوایی گریستون

نانوایی گری استون فروشگاه شاپیاسکرین شات از نانوایی گریستون، ژوئیه 2022

این B-Corporation که در Southwest Yonkers، نیویورک واقع شده است، بیشتر به خاطر پختن براونی هایی که در بستنی Ben & Jerry’s Chocolate Fudge Brownie لذت می برید، معروف است.

این شرکت به ارائه ابزارهای توسعه شخصی و آموزش حرفه ای می بالد تا به هر کسی که در آنجا کار می کند بهترین شانس موفقیت را بدهد.

همه متقاضیان را بدون توجه به زندانی شدن قبلی، بی خانمانی یا مصرف مواد مخدر می پذیرد.

مکانی واقعاً الهام‌بخش با محصولی شگفت‌انگیز، این مکان به دلایلی در فهرست ما شماره 1 است.

ما عاشق استفاده از رنگ ها و CTA پررنگ بلافاصله پس از ورود به وب سایت هستیم.

«خرید بر اساس قیمت» نیز یک ویژگی عالی است که در هر فروشگاه تجارت الکترونیکی نمی‌بینید، اما راهی سریع و آسان برای رساندن افراد به آنچه می‌خواهند بدون اینکه آنها چیزی خارج از محدوده قیمتی خود را بررسی کنند (که اغلب می‌تواند منجر به پرش).

2. ارگانیک شاد

فروشگاه Happy Organics shopifyاسکرین شات از Happy Organics، ژوئیه ۲۰۲۲

Happy Organics یک تجارت سه نسل از زنبورداران است.

اولین بار در مکزیک شروع به کار کرد، این شرکت زمانی شروع به کار کرد که پدر خانواده به سرطان مبتلا شد و دیگر نمی توانست به زنبورها رسیدگی کند.

بنابراین، فرزندان او راهی برای استفاده از همین عسل پیدا کردند و آن را با CBD تزریق کردند تا درد او را بهبود بخشند.

همانطور که مشخص شد، لیست طولانی از مزایای درمانی CBD و عسل وجود دارد که می توانید در مورد آنها بیشتر در سایت آنها بخوانید.

همانطور که در سایت آنها مشاهده می کنید، کلمات “Bundle & Save” در ابتدا در منو قرار دارند.

این معمولاً چشم بازدید کننده را جلب می کند و ترافیک را به صفحه هدایت می کند.

این شرکت احتمالاً از مردم می‌خواهد که از این صفحه خاص بازدید کنند زیرا با بسته‌بندی پول مشتری را ذخیره می‌کند و به Happy Organics اجازه می‌دهد تا فروش بیشتری داشته باشد.

این یک برد-برد است.

  • تم Shopify: سوپراستور.

3. بمبس

فروشگاه بومباس shopifyتصویر از Bombas، ژوئیه 2022

کلاسیک دیگر، Bombas شروع خود را در تانک کوسه آغاز کرد.

علیرغم اینکه کوسه دیموند جان گفت که بلافاصله آنها را کوک کرد و به زمین بعدی فکر می کرد، کیفیت جوراب آنها او را به خود جلب کرد.

Bombas از آن زمان فراتر از جوراب ها گسترش یافته است و در حال حاضر موفق ترین شرکتی است که از این نمایشگاه بیرون آمده است.

بهترین قسمت؟

بخشی از درآمد آن اهدا شده و همیشه بوده است.

از نظر فروشگاه Shopify آن، Bombas شماره گیری شده است.

آن را با دسته بندی های مختلف ساده نگه می دارد و منو با گزینه های مختلف شلوغ نمی کند.

اگر از سایت Bombas بازدید کنید، تعداد زیادی CTA با موقعیت مناسب را مشاهده خواهید کرد که به بازدیدکننده اجازه می‌دهد تا گزینه‌های خود را به وضوح درک کند و در عین حال آنها را برای خرید تشویق می‌کند (به لینک “دریافت 20٪ تخفیف” در پایین توجه کنید!).

4. پاتاگونیا

فروشگاه پاتاگونیا shopifyاسکرین شات از پاتاگونیا، ژوئیه 2022

این شرکتی است که شما در بسیاری از «بهترین سایت‌های Shopify» خواهید دید، زیرا فروشگاه آن پیچیده است (محصولات کمی دارد!)، اما به زیبایی با بخش‌ها و زیربخش‌ها سازماندهی شده است.

نه تنها پاتاگونیا همه چیزهایی را که می‌سازد تضمین می‌کند، بلکه تیم بر مسئولیت‌های زیست‌محیطی و اجتماعی تمرکز می‌کند و 1٪ از فروش را برای حفظ و احیای محیط طبیعی متعهد می‌کند.

پاتاگونیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای فضای باز، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد که نشان می‌دهد چه چیزی شرکت را منحصربه‌فرد می‌کند و یافتن آنچه را که نیاز دارید را تنها با چند کلیک آسان می‌کند.

5. زیبایی استخوان گونه

Cheekbone Beauty فروشگاه shopifyاسکرین شات از Cheekbone Beauty، جولای 2022

Cheekbone Beauty داستان فوق‌العاده‌ای دارد و مطمئن می‌شود که آن را درست در صفحه اصلی فروشگاه Shopify خود برجسته می‌کند.

همه محصولات این شرکت گیاهی و عاری از ظلم هستند و تعهد دارد تا سال 2023 بدون زباله شود.

ضربه زننده؟

محصول Cheekbone نه تنها پایدار است و برای محیط زیست مفید است (85٪ پلاستیک کمتری نسبت به لوله های رژ لب سنتی استفاده می کند)، بلکه تیم هر سال 10٪ از سود خود را اهدا می کند.

  • تم Shopify: بلاک شاپ.

6. پیپ کورن

فروشگاه Pipcorn shopifyاسکرین شات از Pipcorn، جولای 2022

Pipcorn/Pipsnacks یکی دیگر از کشف های تانک کوسه است.

پس از حضور در نمایشگاه، فروش این برند از 200 هزار دلار به 1.1 میلیون دلار افزایش یافت و شاهد 12000 سفارش بودیم – تقریباً 11000 سفارش بیشتر از همیشه.

به جرات می توان گفت که Pipcorn حرکت خود را حفظ کرد و اکنون یکی از برترین برندهای پاپ کورن در بازار است.

این شرکت پاپ کورن را با استفاده از ذرت موروثی بازسازی کرد زیرا از نظر زیست محیطی پایدارتر (و همچنین مغذی تر) است.

یکی از چیزهایی که ما در مورد این فروشگاه دوست داریم، تأکید آن بر جنبه خانوادگی محصول است – و اگر از وبلاگ Pipcorn بازدید کنید، خواهید دید که از دیگر مشاغل کوچک خانوادگی نیز پشتیبانی می کند.

این فروشگاه همچنین در مکان های مناسب تخفیف می دهد و اقلامی را برای اضافه کردن پس از مشاهده سبد خرید شما توصیه می کند و خرید را بسیار آسان می کند!

  • تم Shopify: تم شروع.
فروشگاه Olipop shopifyاسکرین شات از Olipop، ژوئیه 2022

از وب سایت Olipop دیدن کنید و پیشنهادات چرخش را در بالای صفحه خود مشاهده خواهید کرد – تنها موردی که در این لیست این کار را انجام می دهد – و یک طراحی بسیار ساده.

الیپاپ طعمی شبیه نوشابه سنتی شما دارد، اما از میکروبیوم و سلامت دستگاه گوارش با فیبر گیاهی، پری بیوتیک ها و مواد گیاهی پشتیبانی می کند.

طبق گفته Shopify، هنگام بررسی فروشگاه Shopify خود،

“در نظر بگیرید که می خواهید مشتریان هنگام خرید با شما چه احساسی داشته باشند. آیا می خواهید آنها احساس آرامش و تابستانی داشته باشند؟ یا گرم و دنج چطور؟ رنگ هایی که استفاده می کنید بر احساس خریداران تأثیر می گذارد، بنابراین از پالت خود عاقلانه استفاده کنید.

Olipop نمونه کاملی از برندهایی است که بر رنگ تأکید دارند.

8. کراوات خوشمزه

فروشگاه Tasty Tie shopifyاسکرین شات از Tasty Tie، جولای 2022

این کراوات‌های کودک با دندان‌گیر در انتهای آن بسیار زیبا هستند، اما یک فروشگاه بزرگ Shopify برای بوت کردن نیز دارند.

با اسکرول کردن صفحه به پایین، متوجه خواهید شد که این فروشگاه همه چیز در مورد ویژگی ها و مزایا است.

در حالی که فوراً مشخص است که محصول چیست، مزایای کمتر آشکاری وجود دارد که در همان صفحه اصلی فهرست شده است.

به عنوان مثال، کراوات دارای مواد چروک است (چیزی که به وضوح نمی توانید در عکس ببینید)، و محتوای صفحه تصویری از اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

به طور خلاصه، اگر به دنبال الهام گرفتن از محتوا برای فروشگاه Shopify خود هستید، این مکان خوبی برای شروع است.

9. همه پرندگان

فروشگاه Allbirds shopifyاسکرین شات از Allbirds، جولای 2022

این مثال و نمونه بعدی در لیست ما به طور گسترده به عنوان نمونه های عالی فروشگاه Shopify در نظر گرفته می شوند و دلیل خوبی هم دارند.

فروشگاه Allbirds دارای عکس‌های عالی، رنگ‌های روشن، ناوبری آسان است و همچنین رویکرد پایداری شرکت را با ابتکارات واضح نشان می‌دهد:

  • معکوس کردن تغییرات آب و هوایی
  • ردپای کربن را بهبود بخشید.
  • کشاورزی احیا کننده
  • از مواد تجدید پذیر استفاده کنید.
  • جبران کربن را ارائه دهید.
  • روی انرژی مسئولانه تمرکز کنید.

Allbirds برای هر یک از این ابتکارات یک صفحه با تمام جزئیات لازم ایجاد کرده است. واقعا الهام بخش

10. مقاوم

فروشگاه shopify مقاوماسکرین شات از Ruggable، جولای 2022

Ruggable تنها فروشگاهی در این لیست است که واقعاً از ویدیو برای نمایش محصول خود استفاده می کند.

اگر به دنبال الهام گرفتن از ویدیو هستید، این یکی از مواردی است که باید بررسی کنید.

همچنین دارای یک دکمه “فرش مناسب خود را پیدا کنید” در جلو و مرکز است، که در آن کاربران می توانند برای فیلتر کردن فرش های خود بر اساس آنچه برای آنها کار می کند، مسابقه ای انجام دهند.

این یک راه سرگرم کننده و تعاملی است تا مشتریان احساس کنند تجربه آنها شخصی تر است.

هرچه بیشتر در مورد Ruggable بیاموزید، بیشتر متوجه می شوید که این قطعاً استراتژی تجارت الکترونیک برند را در کل هدایت کرده است.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: کاسپارس گرینوالدز/شاتراستاک





منبع