10 واقعیت DuckDuckGo برای بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو


چند وقت یکبار از DuckDuckGo استفاده می کنید؟

اگر پاسخ شما “هرگز” بود، ممکن است بخواهید این مقاله را بخوانید.

طی سال‌ها، DuckDuckGo خود را دوباره طراحی کرده و تکامل یافته است تا نیازهای جستجوگران را بهتر برآورده کند و از حریم خصوصی آنها محافظت کند.

علاوه بر قابلیت های جستجوی عالی، DDG (DuckDuckGo) دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که می تواند به شما کمک کند استراتژی جستجوی خود را بهبود بخشید و در عین حال زمان لازم برای تکمیل تحقیقات را کاهش دهید.

من درباره DDG و ارزش آن برای بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو تحقیق کرده ام.

در اینجا، همه چیزهایی را که باید در مورد DDG بدانید، چرا بازاریابان باید از آن استفاده کنند و برخی از حقایق جالب در مورد موتور جستجو یاد خواهید گرفت.

DuckDuckGo چیست؟

DDGo یک موتور جستجو است که کاربران را ردیابی نمی کند، به این معنی که هیچ اطلاعاتی در مورد وب سایت هایی که بازدید می کنید ذخیره نمی کند.

این بدان معناست که وقتی از DDG استفاده می‌کنید، هیچ‌کس نمی‌داند شما کی هستید، کجا زندگی می‌کنید، دوست دارید چه چیزی جستجو کنید یا از کدام سایت‌ها بازدید کرده‌اید – ایجاد یک سابقه جستجوی خصوصی.

گابریل واینبرگ این شرکت را تاسیس کرد و ایده خود را از سال 2008 پیش برد.

او شروع به استفاده از گوگل برای جستجو کرد، اما پس از دیدن اینکه گوگل چقدر داده جمع آوری می کند، تصمیم گرفت یک موتور جستجوی جدید و خصوصی ایجاد کند.

بازاریابان و متخصصان سئو می توانند از DDG در Safari، Chrome و Firefox با یک پسوند داخلی استفاده کنند.

علاوه بر این، موتور جستجو اکنون به عنوان یک برنامه برای دستگاه های iOS، تلفن های اندرویدی و تبلت های ویندوز 8 در دسترس است.

حالا بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا باید استفاده از DDG را در نظر بگیرید.

چرا از DuckDuckGo استفاده کنیم؟

DDG با الگوریتم های جستجوی منحصر به فرد خود به یکی از محبوب ترین موتورهای جستجوی جایگزین تبدیل شده است.

و در حالی که بسیاری از مردم با این نام آشنا هستند، تعداد کمی از آنها می‌دانند که چه چیزی آن را از سایرین متمایز می‌کند.

DDG از ابتدا به گونه ای طراحی شده است که سریع، خصوصی و ایمن باشد.

موتور جستجو فقط از آنچه برای ارائه نتایج نیاز دارد استفاده می کند، به این معنی که کوکی های ردیابی یا سایر جمع آوری داده های غیر ضروری وجود ندارد.

این امر DDG را به یکی از بهترین موتورهای جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی در دسترس تبدیل می کند.

این به شما امکان می دهد به صورت ناشناس جستجو کنید در حالی که ردیاب ها را در وب سایت هایی که استفاده می کنید مسدود می کنید.

DDG از رمزگذاری HTTPS برای همه جستجوها استفاده می کند و آدرس های IP را ذخیره نمی کند.

در حالی که شباهت هایی وجود دارد که DDG را به عنوان یک موتور جستجو با گوگل قابل مقایسه می کند، تفاوت اصلی این است که DDG شما را مانند گوگل ردیابی نمی کند.

بنابراین، مهم نیست که هر چند وقت یکبار جستجو کنید، تبلیغاتی را بر اساس جستجوهای قبلی خود مشاهده نخواهید کرد. در عوض، پیوندهای حمایت شده مرتبط با موضوع فعلی را خواهید دید.

این فقط یک خبر خوب برای طرفداران حفظ حریم خصوصی نیست – این خبر خوبی برای هر کسی است که به دنبال اطلاعات با کیفیت آنلاین است.

اگر می خواهید چیز خاصی را بدون ردیابی پیدا کنید، DDG یک ​​گزینه عالی است.

همچنین، اگر می‌خواهید بفهمید که چگونه SEO را برای DDG ترکیب کنید، می‌توانید این منبع مجله موتور جستجو را بررسی کنید.

DDG به شما امکان می دهد انواع خاصی از کوکی ها را مسدود کنید، به این معنی که می توانید کنترل کنید که آیا اشخاص ثالث می توانند سابقه مرور شما را در اینترنت ردیابی کنند یا خیر.

دسترسی به این اطلاعات می تواند مزایای قابل توجهی را به خصوص در مورد کمپین های بازاریابی ایجاد کند.

برای مثال، می‌توانید کلمات کلیدی خاصی را بر اساس صفحاتی که کاربران بازدید می‌کنند، هدف قرار دهید، به این معنی که بازاریابان می‌توانند سریع‌تر از همیشه به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.

بنابراین اکنون، بیایید به ویژگی های مفیدی که DDG ارائه می دهد بپردازیم.

ویژگی های مفید جستجو DuckDuckGo

DDG دارای ویژگی های متعددی مانند جستجوی تصویر، جستجوی مبتنی بر مکان و جستجوی صوتی است.

همانطور که اشاره کردم، تفاوت اصلی بین گوگل و DDG این است که DDG کاربران را از طریق کوکی ها یا روش های دیگر ردیابی نمی کند.

همچنین هیچ داده ای را به اشخاص ثالث نمی فروشد.

هدف DDG محافظت از افرادی است که از خدمات خود استفاده می کنند.

این شرکت چندین ویژگی ایجاد کرده است که به آن امکان می دهد تهدیدات بالقوه را بدون تجاوز به حریم خصوصی کاربر شناسایی کند.

همچنین دستورالعمل هایی برای ارزیابی افزونه های شما دارد تا به شما کمک کند با خیال راحت هر افزونه غیر رسمی و بالقوه مضر را حذف کنید.

علاوه بر این، DDG با نقشه های اپل یکپارچه شده است و به کاربران امکان می دهد مکان ها را به صورت خصوصی جستجو کنند.

برخی از ویژگی ها عبارتند از جستجوی ایمن، پاسخ های فوری و جستجوهای خصوصی. اینها به DDG کمک می کند تا از کاربران خود در برابر وب سایت های مخرب، کلاهبرداری ها و بدافزارها محافظت کند.

با پاسخ‌های فوری، DDG از بیش از 100 منبع مختلف برای ارائه پاسخ به سؤالات شما استفاده می‌کند، بدون اینکه مجبور شوید برای نتایج روی وب‌سایت‌های مختلف کلیک کنید.

نحو !Bang

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب در DDG تابع !Bang Syntax است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً در یک سایت از DDG جستجو کنید بدون اینکه ابتدا به آن سایت بروید.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید دستور العمل های مرغ کره ای را در Pinterest جستجو کنید.

با وارد کردن می توانید از میانبر Pinterest DDG استفاده کنید [!p butter chicken recipes] وارد نوار جستجو شده و شما را مستقیماً به نتایج Pinterest در آن پلتفرم منتقل می کند.

DDG میانبرهای زیادی برای وب سایت هایی مانند آمازون، توییتر، لینکدین و ویکی پدیا دارد.

برای دیدن همه میانبرها، علامت تعجب را در نوار جستجو تایپ کنید، آنها ظاهر می شوند.

نگران نباشید – استفاده از آن آسان است و برای جستجوی سریع بسیار مفید است.

پیمایش به یک وب سایت برای تکمیل جستجو زمان می برد.

اگر از افزونه مرورگر DDG استفاده می کنید یا آن را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض مرورگر خود دارید، دستورات !bang در نوار آدرس نیز کار می کنند.

DDG دارای بسیاری از ویژگی های جالب دیگر است که باید آنها را بررسی کنید، مانند صفحات دسته بندی، میانبرهای صفحه کلید و پیشنهاد خودکار.

اگر هنوز در موتور جستجو فروخته نشده اید، این ده حقیقت DDG را بررسی کنید که ممکن است به تغییر نظر شما کمک کند.

10 واقعیت DuckDuckGo

1. DDG در سال 2022 14 ساله شد

گوگل مترادف با جستجوهای اینترنتی شده است. اگرچه DDG یک ​​موتور جستجوی نسبتاً جدید است، این شرکت بیش از یک دهه است که وجود دارد و هنوز هم با سرعت باورنکردنی در حال رشد است.

2. DDG روزانه 100 میلیون جستجو انجام می دهد

اکنون یکی از 10 موتور جستجوی برتر در سراسر جهان است.

علاوه بر این، موتور جستجو به نقطه عطف ۱۰۰ میلیون جستجوی روزانه در سال ۲۰۲۱ رسید.

3. بیش از 100 میلیارد جستجو در DDG انجام شده است

در سال 2019، یک میلیارد جستجو را در یک ماه شکست داد – و در سال 2020، 50 میلیارد جستجو را شکست.

با توجه به قابلیت های جستجوی کارآمد و کارآمد، بیش از 100 میلیارد جستجو در DDG انجام شده است.

4. DDG دارای نرخ پرش 11.43٪ است

در حالی که گوگل هنوز به عنوان موتور جستجوی شماره یک در ایالات متحده رتبه بندی می شود، DDG راه خود را به دومین موتور جستجوی پیشرو رسانده است.

و DDG دارای نرخ پرش 11.43% در مقایسه با 28.46% گوگل است.

5. کارمندان DDG به 180 افزایش یافته اند

از آغاز فروتنانه‌اش با گابریل واینبرگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل DDG تا سال 2011، این شرکت اکنون 180 کارمند دارد.

علاوه بر این، کسب و کار اکنون سودآور است.

این یک مثال عالی از این است که چگونه می توانید از کوچک شروع کنید و به چیزی بزرگتر تبدیل شوید.

6. میانگین 6 میلیون دانلود ماهانه در DDG

با تعداد بیشتری از افراد که به دنبال محافظت از داده های خود هستند، به طور متوسط ​​شش میلیون بارگیری ماهانه DDG برای استفاده از تلفن همراه و دسکتاپ وجود دارد.

از سال 2020 همچنین موتور جستجوی پیش فرض اندروید در سراسر اتحادیه اروپا است.

7. میانگین 3 میلیارد جستجوی ماهانه در DDG انجام شده است

افراد بیشتری از DDG بهره می برند و اکنون به طور متوسط ​​ماهانه سه میلیارد جستجو وجود دارد.

این به این دلیل است که افراد بیشتری برای جستجوهای روزمره به سایت متکی هستند.

8. DDG 2.42٪ از بازار جستجو در ایالات متحده را در اختیار دارد

در سال 2019، سهم بازار DDG شروع به رشد کرد که از 1.25٪ شروع شد و امروز تقریباً دو برابر شده است.

DDG 2.42 درصد از سهام بازار موتورهای جستجو در ایالات متحده را در اختیار دارد.

9. هزینه هر کلیک روی DDG می تواند 10 برابر ارزان تر از گوگل باشد

DDG تبلیغات پرداخت به ازای کلیک مانند گوگل و بینگ را اجرا می کند.

اما، برخی از بازاریابان DDG را به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از هزینه هر کلیک تبلیغات در Google یافته‌اند، بنابراین هزینه میانگین نرخ تبدیل آنها را کاهش می‌دهند.

با استراتژی مناسب، DDG می تواند یک فرصت بازاریابی ارزشمند برای بازاریابان و برندها برای افزایش نرخ تبدیل باشد.

10. DDG دارای میانگین امتیاز 4.5 ستاره است

یکی از بهترین راه‌ها برای تعیین اینکه آیا یک پلتفرم قانونی است و ارزش وقت شما را دارد یا خیر، نگاهی به بررسی‌های آن است.

DDG دارای امتیاز متوسط ​​4.5 ستاره است، به این معنی که مردم دوست دارند از آن استفاده کنند.

با زمان بارگذاری سریع و سهولت برای کاربران تلفن همراه، یک موتور جستجوی موثر است.

خوراکی های کلیدی

DDG به دلیل سیاست حفظ حریم خصوصی عالی خود به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از قابل اعتمادترین و محبوب ترین موتورهای جستجوی جهان است.

این یکی از موتورهای جستجوی برتر برای بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو است زیرا ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که به کاربران ما کمک می‌کند تا در فضای آنلاین ایمن بمانند.

همانطور که می بینید، DDG طیف گسترده ای از ابزارها و ویژگی ها را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید، فرصت های بیشتری برای ترافیک ارگانیک ایجاد کنید و حضور آنلاین خود را افزایش دهید.

اما اجازه ندهید این مزایا شما را فریب دهند: DDG یک ​​سرویس کاملا رایگان است که به حداقل سرمایه گذاری از طرف شما نیاز دارد.

بنابراین وقت آن است که DDG را امتحان کنید و استراتژی جستجوی آنلاین خود را به سطح بعدی ببرید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: sdecoret/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط