10 چیزی که هر استراتژی سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد


آیا به دنبال ایجاد یک استراتژی سئو برای کسب و کار خود هستید؟

نمی دانید از کجا شروع کنید؟

ایجاد و اجرای اولین استراتژی SEO شما می تواند دلهره آور و پیچیده به نظر برسد. اما، با منابع مناسب، مشاغل با هر اندازه ای می توانند رشدی را که به دنبال آن هستند، مشاهده کنند.

در 10 آگوست، یک وبینار توسط مت سالزل، معاون فروش در Manta را مدیریت کردم.

Salzl 10 چیز را نشان داد که هر کمپین سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

1. اهمیت سئو را در کسب و کار خود بشناسید

جستجوهای ارگانیک و لیست های محلی اکثر کلیک ها در گوگل را تشکیل می دهند.

سئو باعث می شود که کسب و کارها در صدر هر دو قرار بگیرند.

درک اینکه چگونه سئو برای کسب و کار شما کار می کند به شما کمک می کند آن را در مکان های مناسب به استراتژی کسب و کار خود متصل کنید.

[Learn All The Benefits Of SEO] دسترسی فوری به وبینار →

2. مخاطبان خود را بشناسید

یک کمپین سئو موفق با درک اینکه شما چه کسی هستید و صراحتاً برای چه کسی بازاریابی می کنید شروع می شود.

چگونه می توانید مخاطب خود را بهتر درک کنید:

  • پرسونای خریدار ایجاد کنید
  • درک کنید که محصول شما چه سودی برای آنها دارد.
  • ارزش پیشنهادی خود را تعریف کنید.
  • از تجزیه و تحلیل برای درک ترافیک و آمار جمعیتی خود استفاده کنید.
  • از رقابت درس بگیرید
  • بدانید که آیا مخاطب محلی یا ملی را هدف قرار می دهید.

3. اهداف تجاری خود را تعریف کنید

مشخص کنید که می خواهید یک ماه، سه ماه، شش ماه، یک سال، دو سال و پنج سال آینده کجا باشید.

معیارهایی را از دیدگاه کسب و کار قرار دهید و تصویر بزرگ تری از اینکه چرا به سئو نیاز دارید و کجا وصل می شود به دست آورید.

هنگامی که اهداف کسب و کار خود را ترسیم می کنید، نه تنها می دانید که برای چه چیزی تلاش می کنید، بلکه می توانید بودجه سئو، انواع کار و انواع کمپین هایی را نیز تعیین کنید که به بهترین شکل به موفقیت کسب و کار شما کمک می کنند.

4. هدف وب سایت خود را تعیین کنید

هنگامی که اهداف کسب و کار خود را شناختید، وقت آن است که تصمیم بگیرید که چگونه وب سایت شما را به این اهداف سوق می دهد.

برای موفقیت کمپین سئوی شما، باید هدف وب سایت خود را مشخص کنید.

[Learn The Purposes You Can Choose From] دسترسی فوری به وبینار →

5. تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط

هنگامی که ایده ای از هدف وب سایت خود دارید، از خود بپرسید که چرا جستجوگر به دنبال سایت شما می گردد. هدف جستجوگر چیست؟

آیا برای یافتن، یادگیری یا خرید است؟

انواع مختلف قصد عبارتند از:

  • ناوبری.
  • اطلاعاتی.
  • پژوهش.
  • معامله ای.

[Unlock What Each Intent Means] دسترسی فوری به وبینار →

6. حضور محلی خود را بهینه کنید

رشد جستجوی محلی از سال 2020 به شدت افزایش یافته است.

اگر یک فروشگاه آجر و ملات محلی دارید و ویترین دارید، باید روی موارد زیر کار کنید:

  • ادغام Google Map Pack و Maps در وب سایت شما.
  • نمایه کسب و کار Google.
  • مدیریت بررسی.
  • بهینه سازی مجاورت
  • بهینه سازی ارتباط
  • بهینه سازی برجسته.
  • ارسالی استنادهای کسب و کار محلی
  • موارد ارسالی فهرست کسب و کار طبقه بندی شده

به یاد داشته باشید که ابزار اولیه برای بهینه سازی محتوا است. اما بهترین مکان برای شروع کجاست؟

[Learn How To Get Started] دسترسی فوری به وبینار →

7. رفع مشکلات وب سایت و بهینه سازی برای موبایل

اگر احساس می کنید کسی شما یا وب سایت شما را پیدا نمی کند، ممکن است جنبه های فنی سئو آن را نادیده گرفته باشید: یکی از آنها بهینه سازی موبایل است.

بنابراین، مطمئن شوید که سایت شما نه تنها برای دسکتاپ بلکه برای موبایل نیز بهینه شده است.

شروع در سئو: 10 چیزی که هر استراتژی سئو برای موفقیت به آن نیاز داردمانتا، آگوست 2022

اگر کسب‌وکار محلی دارید، جستجوهای «نزدیک من» زمانی بهترین کار را انجام می‌دهند که مردم از دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

[Learn How To Optimize For Mobile] دسترسی فوری به وبینار →

8. انواع محتوایی که رتبه خوبی دارند را بشناسید

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما منعکس کننده هدف وب سایت شما و خواسته کاربران شما است.

نوشتن یا ایجاد را در نظر بگیرید:

  • محتوای طولانی تر
  • محتوای تغییر کاربری داده شده
  • پاسخ های مستقیم
  • چرخ فلک های ویدئویی و تصویری.
  • ابزارها و ویجت ها
  • لیست محصولات

[Get Tips For Making Engaging Content] دسترسی فوری به وبینار →

9. شامل یک استراتژی بک لینک

درست مانند سئو، بک لینک سازی مرده نیست. تازه تکامل یافته است.

در اینجا استراتژی هایی وجود دارد که باید در رابطه با لینک سازی منتظر آنها باشیم:

  • متن لنگر: چه کلمه ای در محتوای شما لنگر شما برای پیوند شما است؟
  • محتوای پیوند: اطمینان حاصل کنید که پیوند شما با محتوای اطراف آن مرتبط است.
  • لینک های قابل اعتماد: فقط به وب سایت های امن با امتیاز اعتماد بالا پیوند دهید.

[Learn All Current Backlink Strategies] دسترسی فوری به وبینار →

10. نظرات بیشتری دریافت کنید

افراد بیشتری قبل از اینکه محصول یا خدمات شما را پیش ببرند، نظرات را می خوانند.

هرچه کسب و کار شما نظرات بیشتری دریافت کند، رتبه شما بالاتر خواهد بود، بنابراین سعی کنید برای بررسی با مشتریان قبلی یا فعلی تماس بگیرید.

[Slides] شروع در سئو: 10 چیزی که هر استراتژی سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید – 5 مرحله برای موفقیت در سئو

آیا می دانید برای مقیاس بندی و اجرای یک استراتژی سئو سازمانی موفق چه چیزی لازم است؟ ما انجام می دهیم، و ما به شما نشان خواهیم داد!

بیاموزید که برای ایجاد، مقیاس‌بندی و اندازه‌گیری محتوایی که بهترین بازگشت سرمایه را برای تلاش‌های سئوی شما ارائه می‌کند، چه چیزی لازم است.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط