17 پادکست برتر سئو برای 2024


سرعت تغییر در بازاریابی جستجو تسریع شده است و سهام به روز نگه داشتن هرگز بیشتر نبوده است. انتخاب پادکست ها امسال نشان دهنده پیشرفت و تخصص در حال رشد در صنعت است ، واکنشی به شدت فشار از هوش مصنوعی و فرسایش جستجوی ارگانیک. پادکست های SEO زیر به دلیل درک آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد ، انتشار فرکانس و تمایل به پذیرش دیدگاه گسترده تری در مورد همه جنبه های بازاریابی جستجو انتخاب شده است.


1. دوشنبه های خزنده توسط Aleyda Solis

Crawling Mondays توسط متخصص بین المللی سئو Aleyda Solis است. پادکست وی آخرین اخبار مربوط به SEO را هر دوشنبه در تمام طول سال شامل می شود. هر پادکست خلاصه ای از تحولات اخیر است. ساعت قسمت ها در 10 دقیقه یا کمتر ، به مخاطبانش راهی سریع برای جلب و به روز بودن می بخشد.

Aleda همچنین قسمت های ویژه ای را در مورد موضوعاتی که برای بازاریابان دیجیتال مهم است منتشر می کند. این قسمت ها از 30 تا 45 دقیقه طول دارند. قسمت های اخیر مصاحبه ای با دنی سالیوان ارائه شده است ، بحثی در مورد اینکه آیا سایت های تجارت الکترونیک باید محتوای اطلاعاتی تولید کنند ، نحوه دستیابی به محتوای برنامه ای که اسپم نیست و بحث عمیق در مورد SEO JavaScript است.

موجود در Apple ، Spotify و YouTube

2. سیگنال های خوب پادکست ساعات اداری سئو

  • میزبان ها: مایکل چیدزی ، جو تورنبول ، روت تورنبول.

میزبان های محبت آمیز سیگنال های خوب SEO SOO OFFICE PODCAT PODCATE گام به شکاف باقی مانده توسط نمایشگاه ساعات اداری SEO در Google’s Google ، که در مورد سؤالات مربوط به کاربر ارسال شده است. هر هفته از مهمانان مختلف برخوردار است و به هر قسمت از چشم انداز تازه در مورد سئو و احساس جامعه وام می دهد.

در YouTube تماشا کنید.

3.

  • میزبان ها: Crystal Carter & Mordy Oberstein.

Serps Up یک پادکست Wix SEO است که بر روی سؤالات متمرکز است و چگونگی مربوط به ناشران ، تیم های داخلی ، آژانس ها و متخصصان بازاریابی در جستجوی آزاد است. آنها هر قسمت را به صورت هفتگی منتشر می کنند و هر قسمت حدود سی دقیقه به طول می انجامد و باعث می شود که آنها در طول آن جیب های کوچک وقت آزاد به آنها متعهد شوند.

هر قسمت شامل یک موضوع جدید است که برای اکثر متخصصان مفید است. اپیزودهای اخیر به موضوعاتی مانند متحد کردن بازاریابی آفلاین و آنلاین ، تفکر فراتر از الگوریتم ها ، خواه چنین چیزی به عنوان داده های بیش از حد و بازاریابی ایمیل متمرکز شده است.

به پادکست Serps Up در آمازون ، اپل و Spotify گوش دهید

4. پادکست سئو با شکوه

پادکست سئو با شکوه پادکست طولانی و پرکار است که به میزبانی دیوید باین برگزار می شود. این موضوع بر روی طیف متنوعی از موضوعات که به طور مستقیم و غیرمستقیم مربوط به SEO هستند ، از جمله دسترسی ، تجربه کاربر ، روند جستجوی هوش مصنوعی و خود SEO متمرکز است. درمان آنها با سئو گسترده است ، موضوعاتی از معدنکاری تیم فروش برای بینش مشتری گرفته تا بازاریابی omnichannel و بررسی اینکه عبارت “محتوای متخصص” واقعاً معنی دارد.

میزبان دیوید باین همچنین با کاوش در مفاهیمی مانند عامل AI ، به پیشرفت روندها نگاه می کند. برخی از قسمت ها رویکرد وسیع تری دارند و از موضوعات سنتی به طور سنتی در نظر گرفته می شوند – مانند مصاحبه با یک متخصص روانشناسی در مورد چگونگی استفاده از اصول روانشناختی برای سئو.

SEO یک زمینه بسیار ذهنی است و محدود کردن دامنه بحث برای تعصبات آسان است. به همین دلیل طراوت آور است که باین رویکرد گسترده ای را در پیش گرفته است و از طیف گسترده ای از میهمانان و دیدگاه های مربوط به پادکست سئو با شکوه استقبال می کند.

موجود در Spotify و YouTube.

5. وب سایت

  • میزبان ها: جیم هدر و کریستین شوچینجر.

کریستین شوچینجر و جیم هدر ، میزبان یکی از طولانی ترین پادکست های سئو ، درباره آخرین اخبار و موضوعات مهم در جامعه سئو بحث می کنند. هر دو میزبان ده ها سال تجربه دارند و از چاه عمیق دانش استفاده می کنند و به هر موضوع فواید تخصص قابل توجهی خود را می دهند.

به قسمت های جدید روی Apple ، Spotify و Redcircle گوش دهید.

6. پادکست ذهنیت سئو

  • میزبان ها: Tazmin Suleman و Sarah McDowell.

میزبان سارا و تازمین پادکست هفتگی در مورد تجربیات زندگی به عنوان یک متخصص بازاریابی جستجو می کنند. قسمت های اخیر در مورد چگونگی ایجاد یک سخنران کنفرانس موفق ، نحوه لذت بردن از شبکه و چگونگی ایجاد وقت برای استراحت بحث می کنند. گوگل و رقبای آن هرگز نمی خوابند. چگونه می توان در حالی که باعث افزایش رشد شغلی و تحقق شخصی می شود ، ادامه یابد؟

بحث و گفتگوهای آنها با پوشش هر دو طرف شخصی و حرفه ای صنعت ، بینش ، مشاوره و داستانهای قابل اعتماد را برای شنوندگان در مسیرهای مشابه مرور می کند.

سارا به اشتراک گذاشت:

“در حالی که پادکست های شگفت انگیز سئو در آنجا وجود دارد ، من و تازمین دیدیم که تعداد زیادی از آنها وجود ندارد که فقط روی مهارت های نرم ، رشد شخصی و پیشرفت شغلی تمرکز کنند.

بله ، برخی از این مباحث را لمس می کنند ، اما ما قطعاً فرصتی برای ایجاد پادکست دیدیم که صرفاً بر روی دادن نکات و توصیه های عملی به متخصصان سئو متمرکز است ، تا بتوانند شغل خود را بهینه کنند ، نه فقط الگوریتم ها. برچسب پنیر ، اما درست است!

ادامه دهید و برخی از قسمت های ما را امتحان کنید! “

به پادکست SEO Mindset در Amazon Music ، Apple و Spotify گوش دهید.

7. پیشگامان سئو

میزبان: شلی والش

SEO Pioneers مصاحبه با متخصصان بازاریابی جستجو ، بسیاری از آنها با چندین دهه تجربه ، در مورد موضوعات مهم امروز و همچنین تاریخچه سئو. این یک روش عالی برای درک آنچه از منظر منحصر به فرد تجربه و زمان اتفاق می افتد است.

این رویکرد زمینه ای عمیق تر برای روندهای فعلی صنعت فراهم می کند ، نشان می دهد که چگونه اصول سئو در کنار فن آوری های نوظهور ، به روزرسانی های الگوریتم ، تغییر جمعیتی و رفتار کاربر تکامل یافته است.

Seo Pioneers این فرصت را به شنوندگان می دهد تا مستقیماً از کسانی که به شکل گیری سئو کمک کرده اند ، بشنوند. جان مولر حتی در اخبار جستجوی Google ، نمایش را به عنوان “یکی برای تماشای” اعتبار داد.

در YouTube گوش دهید و تماشا کنید.

8. نزدیک پادکست یادداشت

  • میزبان ها: گرگ استرلینگ ، مایک بلومنتال.

پادکست یادداشت نزدیک ، در مورد سئو جستجوی محلی بحث می کند ، که هم تحولات فعلی و هم روند صنعت گسترده تری را پوشش می دهد. اپیزودهای اخیر به بررسی مسائل مربوط به پروفایل Google Business (GBP) ، نقش هوش مصنوعی در جستجوی محلی و چالش روزافزون تقلب در بررسی ، ارائه بینش هایی که به مشاغل و بازاریابان کمک می کند تا در صدر بمانند ، مورد بررسی قرار داده است.

مباحث اپیزود اخیر پروفایل های Google Business ، ویژگی های جدید Google Maps و پیمایش در بررسی های Google را مورد بررسی قرار داده است. میزبان گرگ استرلینگ و مایک بلومنتال چندین دهه تجربه را به پادکست می آورند و این نشان می دهد.

گوش دهید: آمازون ، اپل ، پاندورا ، Spotify ، YouTube.

9. ساعت بازاریابی

  • میزبان ها: گرگ فین ، جسیکا بودد ، کریستین ‘شپ’ زیرنلد و جولیا هوابر.

پادکست بازاریابی ، اخبار و بینش های مربوط به تبلیغات پرداخت شده و همچنین موضوعات مربوط به جستجو و تجارت الکترونیک را ارائه می دهد. در صنعتی که می تواند مانند یک اتاق اکو به نظر برسد ، ساعت بازاریابی ترکیبی از اخبار منحصر به فرد خود را ارائه می دهد ، و آن را به یک راه عالی برای ادامه وقایع فعلی که ممکن است نادیده گرفته شود ، تبدیل می کند. مباحث اخیر شامل فرمت تبلیغاتی جدید اینستاگرام است که سازندگان را قادر می سازد تا از تبلیغات بینابینی به URL های کوتاه پرداخت کنند و Bitly را دریافت کنند.

پادکست آنها هر جمعه منتشر می شود. آن را به تقویم خود اضافه کرده و به آخرین قسمت ها تنظیم کنید.

به قسمت های جدید در Apple ، Spotify و YouTube گوش دهید.

10. بنیانگذاران Fastlane و میراث با جیسون بارنارد

قسمت های گذشته در سالهای 2024 و 2023 SEO را تحت پوشش قرار داد ، اما در سال 2025 ، جیسون در حال تغییر مکالمه با بنیانگذاران موفق دیجیتال در مورد تجربیات خود در راه اندازی ، مقیاس گذاری و فروش مشاغل آنلاین است. مباحث شامل اعتماد به نفس ، مدیریت شهرت ، رشد یک بستر AI محور است که به میلیون ها نفر از دانشجویان خدمت می کند ، از دید شخصی برای رشد تجارت استفاده می کند و تشخیص هنگام تغییر در مشتریان ، محصولات یا خدمات نشان می دهد که زمان آن رسیده است که مجدداً و نحوه حرکت در آن انتقال را مورد توجه قرار دهید.

موجود در پادکست های اپل و Spotify.

11 Google را از ضبط جستجو کنید

  • میزبان ها: گری ایلیز ، جان مولر ، لیزی ساسمان ، مارتین اسپلیت.

Search Off The Record یک پادکست غیررسمی در مورد جستجو و سئو از دیدگاه Google است. مباحث مربوط به نگاهی به پشت صحنه به خزنده های جستجو و نمایه سازی به ملاحظاتی است که برای بازنویسی راهنمای SEO SEO Google ، به روزرسانی های رتبه بندی جستجو و مفهوم کیفیت در جستجو.

دو عامل پادکست Google را قابل توجه می کند:

  • تنوع: هیچ پادکست دیگری وجود ندارد که از دیدگاه موتور جستجو جستجو و سئو را نشان دهد.
  • منبع معتبر: این واقعیت که توسط Google ایجاد شده است ، دلیل قانع کننده ای برای تنظیم آن است.

پادکست ها در ابتدا با برخی از موانع گسترده و شوخی در اطراف ، تمایل به لرزیدن دارند. اما پس از شروع میزبان ، بینش ها شروع می شوند.

موجود در پادکست های Apple ، Spotify و در کانال Central YouTube Central Google Search.

12. لبه وب

Edge of the Web مجموعه ای از اخبار SEO هفته را با پوشش مباحثی مانند به روزرسانی های Google ، LinkedIn Analytics ، صحت محتوا و تبلیغات متا ارائه می دهد ، به علاوه میهمانانی مانند Paula Mejia از Wix ، Lidia Infante و Britney Muller.

در پادکست های اپل ، Spotify و YouTube موجود است.

13. پادکست دیجیتال وضوح

Clarity Digital Podcast یک پادکست نسبتاً جدید است که طی چند ماه گذشته بسیار فعال بوده است. میهمانان آن چندین دهه تجربه در طیف وسیعی از موضوعات بازاریابی دارند که موضوعات SEO و مجاور را پوشش می دهند و این واقعیت را نشان می دهد که سئو و بازاریابی مدرن اکنون بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ بازاریابی جستجو هستند.

اپیزودهای اخیر نقش AI را در نوشتن با آماندا کلارک ، برندسازی و استراتژی های سئو با Ash Nallawalla و تاکتیک های مدرن تبلیغات اجتماعی با Akvile DeFazio پوشش داد.

پادکست را در YouTube تماشا کنید.

14. جستجو با غرق

  • میزبان: جک چمبرز-به سمت بالا.

جک چمبرز مستقر در انگلستان میزبان یک پادکست گسترده SEO است که گاهی اوقات دیدگاه های چالش برانگیز را ارائه می دهد ، و ثابت می کند که سئو موضوعی واقعاً ذهنی است. قسمت های اخیر میهمانانی مانند مرد اوبرشتاین راجع به جستجوی مارک دار و بحث و گفتگو پر جنب و جوش با Itamar Blauer در مورد Google و AI Search ، نشان می دهد و این سؤال را مطرح می کند که قبل از شروع Google از دست دادن سهم بازار چقدر باید از بین برود. برخی از مباحث مورد بررسی ، دیدگاههای مختلف را دعوت می کنند ، و پادکست در هنگام پذیرش آن پویا در بهترین حالت است.

به Apple ، Spotify گوش دهید و در YouTube تماشا کنید.

نمایش های پادکست SEO 2025

امسال چند مورد اضافی جدید وجود دارد و چند نفر از آنجا کنار رفتند زیرا آنها انتشار را متوقف کردند. لیست امسال به دلیل کیفیت بالای تفسیر و مباحث گسترده ای که برای جستجوی متخصصان بازاریابی ، صاحبان مشاغل و سازندگان جذاب خواهد بود ، قوی ترین تا به امروز است.

منابع بیشتر:


تصویر برجسته: Jacob Lund/Shutterstock



منبع

مطالب مرتبط