20 ٪ از جستجوهای محلی اکنون از اینجا شروع می شود


تحقیقات جدید نشان می دهد که سیستم عامل های نقشه به موتورهای جستجوگر کلیدی برای مشاغل محلی تبدیل شده اند.

اکنون یکی از پنج مصرف کننده به جای موتورهای جستجوی سنتی ، مستقیماً در برنامه های نقشه جستجو می کند.

مطالعه رفتار جستجوی مصرف کننده BrightLocal نشان داد که نقشه های گوگل ، اپل و بینگ 20 ٪ از کل جستجوهای محلی را تشکیل می دهند.

این بخش بزرگی از ترافیک جستجو است که ممکن است بسیاری از بازاریابان در برنامه های محلی سئو خود از دست بدهند.

ظهور رفتار جستجوی اول نقشه

این تحقیق نشان داد که 15 ٪ از مصرف کنندگان از Google Maps به عنوان اولین انتخاب خود برای جستجوهای محلی استفاده می کنند. این باعث می شود پس از جستجوی گوگل (45 ٪) دومین پلتفرم محبوب باشد.

این مطالعه آمده است:

“یکی دیگر از یافته های مهم برجسته نقشه های Google در جستجوی محلی است. 15 ٪ از مصرف کنندگان گفتند که آنها از Google Maps به عنوان اولین درگاه تماس خود استفاده می کنند ، به این معنی که آنها در حال جستجوی اصطلاحات محلی هستند-که می تواند با نام تجاری یا غیر برند باشد-به طور مستقیم در Google Maps.”

ادامه می یابد:

وی گفت: “Google Maps ، Apple Maps و Bing Maps 20 ٪ از سیستم عامل های جستجوی محلی پیش فرض را تشکیل می دهند. این اهمیت اطمینان از بهینه سازی شما برای هر دو بسته نقشه و لیست جستجوی ارگانیک را تقویت می کند. ممکن است شما در SERP ها حضور پررنگی داشته باشید ، اما اگر مصرف کنندگان به دنبال مشاغل مانند جستجوی نقشه هستند ، باید اطمینان حاصل کنید که در آنجا نیز پیدا خواهید شد.”

این تغییر نشان می دهد که مصرف کنندگان از جستجوهای بصری و مبتنی بر مکان برای مشاغل محلی ، به ویژه هنگام تصمیم گیری خودجوش ، حمایت می کنند.

تفاوت های نسلی در استفاده از نقشه

گروه های سنی مختلف از سیستم عامل های نقشه با نرخ های مختلف استفاده می کنند:

  • هجده درصد از مصرف کنندگان Gen Z از Google Maps به عنوان ابزار اصلی جستجوی محلی خود استفاده می کنند که سه درصد بالاتر از میانگین است.
  • 21 ٪ از هزاره ها از Google Maps به عنوان پلت فرم جستجوی محلی پیش فرض خود استفاده می کنند.
  • 5 ٪ از هزاره ها نقشه های اپل را به عنوان گزینه اصلی جستجوی محلی خود ترجیح می دهند.
  • به نظر می رسد مصرف کنندگان جوانتر با استفاده از نقشه ها برای کشف مشاغل محلی راحت تر هستند. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها عادت دارند همه کارها را در دستگاه های تلفن همراه انجام دهند.

آنچه مصرف کنندگان در نتایج نقشه به دنبال آن هستند

این مطالعه اطلاعات کلیدی را نشان می دهد که هنگام استفاده از نقشه ها تصمیمات مصرف کننده را هدایت می کند:

  • 85 ٪ از مصرف کنندگان می گویند اطلاعات تماس و ساعات کار “مهم” یا “بسیار مهم” هستند
  • 46 ٪ اطلاعات تماس تجاری را به عنوان “بسیار مهم” ارزیابی می کند
  • تقریباً نیمی (49 ٪) از مصرف کنندگان “اغلب” یا “همیشه” مسیر خود را به یک تجارت پس از جستجو برنامه ریزی می کنند

گزارش های مبتنی بر نقشه از پتانسیل بالایی برای تبدیل مرورگرها به مشتریان برخوردار هستند ، در این گزارش آمده است:

“تقریبا نیمی از مصرف کنندگان (49 ٪) گفتند که آنها” اغلب “یا” همیشه “برای برنامه ریزی مسیر سفر خود به سمت مشاغل انتخاب شده ادامه می دهند. این نشان می دهد که دو چیز: یکی ، به نظر می رسد که به نظر می رسد سریع مصرف کنندگان تصمیمات خود را می گیرند و دو نفر ، مصرف کنندگان با هدف بازدید در آینده نزدیک ، تحقیقات تجاری محلی را انجام می دهند.”

پیامدهای سئو برای مشاغل محلی

برای جوانب سئو و بازاریابان محلی ، این یافته ها چندین اقدام را برای انجام:

  • اولویت بندی لیست های بهینه سازی نقشه های فراتر از پروفایل Google Business خود را.
  • اطمینان از صحت در تمام سیستم عامل های نقشه ، نه فقط Google.
  • روی اطلاعات کامل کسب و کار ، به ویژه اطلاعات تماس و ساعت ها تمرکز کنید.
  • “توجیهات” در نتایج نقشه را کنترل کنید ، که می تواند از اطلاعات کسب و کار ، بررسی ها و وب سایت شما تهیه شود.
  • نقشه ها را به عنوان یک کانال جستجوی اولیه به جای یک پس از آن رفتار کنید.

نکات برجسته BrightLocal:

“بنابراین ، با نداشتن آدرس صحیح ، شماره تلفن یا آدرس ایمیل که در سیستم عامل های خود ذکر شده است ، به مشتریان بالقوه از دست ندهید و مطمئن شوید که ساعات کار خود را به روز می کنید.”

نگاه کردن

سیستم عامل های نقشه از ابزارهای ناوبری ساده به موتورهای جستجو که باعث فروش و درآمد می شود ، در حال تحول هستند.

اگر لیست های نقشه را به عنوان یک پس از آن رفتار می کنید ، خطر بسیاری از مصرف کنندگان با انگیزه و آماده خرید را از دست می دهید.

از آنجا که جستجو همچنان در سراسر سیستم عامل ها باقی می ماند ، سرمایه گذاری منابع خاص در بهینه سازی حضور نقشه شما ، فراتر از سئو استاندارد محلی ، برای مشاغل که به ترافیک محلی متکی هستند ، به طور فزاینده ای ضروری است.


تصویر برجسته: خانم. کابول/شاتر



منبع

مطالب مرتبط