3 راه برتر برای ایجاد اقتدار با فراتر رفتن از ساخت لینک
شما می خواهید کسب و کار آنلاین شما رونق پیدا کند. یکی از بهترین راهها برای انجام این کار، ایجاد اقتدار وبسایت است – و کلید موفقیت در ایجاد اقتدار این است که اعتماد مخاطبان خود را افزایش دهید.
با ظهور ابزارهای هوش مصنوعی، باید محتوای باکیفیت منتشر کنید که از رقبای شما متمایز باشد، زیرا ممکن است از ابزارهایی مانند ChatGPT استفاده کنند.
در 15 مارس، یک وبینار را با سابرینا هیپس، معاون توسعه شرکا و جرمی ریورا، مدیر تجزیه و تحلیل محتوا در کپی پرس مدیریت کردم.
Hipps و Rivera نشان دادند که چگونه ارتقاء محتوا، ساخت لینک، و تخصص موضوعی معتبر می تواند به شما کمک کند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشید و اقتدار آنلاین خود را بالا ببرید.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
1. ایجاد محتوای منحصر به فرد با تجربه دست اول – اجتناب از هوش مصنوعی، “طوطی فانتزی”
در دنیای تولید محتوا، جایی که تولیدکنندگان محتوای خوب تخصص خود را نشان میدهند، کارهای کلیدی خاصی وجود دارد که هوش مصنوعی نمیتواند انجام دهد.
- هوش مصنوعی نمی تواند تجربه اول شخص داشته باشد. آنها نمی توانند مانند انسان ها برای خودشان فکر کنند.
- اگر هوش مصنوعی از یک مدل مولد پیروی کند و هنوز نتواند حقیقت را تشخیص دهد. اگر برخی از اطلاعات را بررسی کنید، متوجه می شوید که وجود ندارد.
این محتوای ضد هوش مصنوعی محتوای منحصر به فرد است که این حقیقت، تخصص و تجربه دست اول را نشان می دهد.
[Learn how this helps build your authority] دسترسی فوری به وبینار →
2. نویسندگی کیفیت را برجسته کنید
محتوای با کیفیت بالا شامل همه چیز از دقت و نوشتن بدون اشتباه تا نمایش واضح تخصص است.
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بدون خطا است
در بسیاری از موارد، محتوای بی کیفیت، یا پست هایی با اطلاعات نادرست و مسائل تکراری، می تواند منجر به بی ارزش شدن در SERP یا به طور تصادفی حاوی محتوای تکراری شود.
اضافه کردن “E” بیشتر به EAT – تجربه
موضوع: برای مبارزه با SERP های با کیفیت پایین، گوگل به دنبال تجربه دست اول است.
راه حل: از یک متخصص موضوع دعوت کنید تا محتوا را بررسی کند، عدم دقت واقعی را بررسی کند و آن لایه تخصص اضافی را به محتوا اضافه کند.
پل نوشتن ≠ شکاف تخصص
موضوع: مهم است که بدانیم توانایی نوشتن مترادف با تخصص نیست. فقط به این دلیل که کسی می تواند بنویسد به این معنی نیست که دقیق یا متخصص موضوع است.
راه حل: سعی کنید یک متخصص موضوع را با یک نویسنده قوی که می تواند مصاحبه کند و نقل قول ها را در میان بگذارد، به ساخت محتوای بهتر کمک کند.
سوال بپرس
موضوع: گاهی اوقات، ممکن است متخصصان داخلی مورد نیاز برای یک قطعه محتوا را نداشته باشید.
راه حل: برای جمعآوری تخصص برای ارتقای کیفیت محتوای خود، ارتباط برقرار کنید. ابتدا آنچه را که مخاطب شما می خواهد بداند در نظر بگیرید. سپس، سه تا ده سوال ایجاد کنید تا از یک متخصص بپرسید.
[Learn a tactic that works] دسترسی فوری به وبینار →
روی Social Media ضربه بزنید
موضوع: متخصصانی را که باید برای محتوای تخصصی بعدی خود با آنها مصاحبه کنید، از کجا پیدا می کنید؟
راه حل: با وجود متخصصان زیادی که در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند، این یک پلت فرم عالی برای اهرم است. در اینجا گامهای ضروری است که میتوانید انجام دهید:
- رعایت کنید.
- شرکت کردن.
- مشغول کردن.
- شبکه.
انجام این کار را می توان به معنای دیگری لینک سازی نیز در نظر گرفت. زیرا لینک بیلدینگ بازاریابی است و بازاریابی در مورد ایجاد روابط است.
متحدانی را پیدا کنید که مخاطبان شما را نیز هدف قرار می دهند
ترکیب تلاش های اطلاع رسانی با رویکرد Nexus به شما کمک می کند روابط و ارتباطاتی فراتر از پیوند ایجاد کنید.
[Learn what the Nexus approach is] دسترسی فوری به وبینار →
3. علاوه بر پیوندها، از سایر سازندگان اعتبار نیز استفاده کنید
یکی از راههای افزایش درخواستهای برند از طریق آن است اینفلوئنسرها، پانل دانش (که بخشی از نتایج جستجوی یک برند می شود)، و اشاره می کند.
برای افزایش ذکر:
- از HARO & Terkel استفاده کنید.
- داده های صنعت منحصر به فرد را منتشر کنید.
- کاری متمایز انجام دهید که برجسته باشد.
- با ناشران با ترافیک قابل توجه ارتباط برقرار کنید، نه برای پیوند، بلکه برای مشاهده و ذکر.
- از تأثیرگذاران و کارشناسان صنعت استفاده کنید.
[BONUS: Get a step-by-step branded keyword strategy] دسترسی فوری به وبینار →
در پایان روز، وقتی محتوای منحصر به فرد، مرتبط و معتبر منتشر می کنید، توسط دیگران ارجاع و استناد می شود.
[Slides] 3 راه برتر برای ایجاد اقتدار با فراتر رفتن از ساخت لینک را کشف کنید
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
خرید گوگل: 5 روشی که هوش مصنوعی می تواند فروش و سود تجارت الکترونیک را افزایش دهد
به مالین بلومبرگ، مدیر عامل Bidbrain و متخصص خرید گوگل بپیوندید، زیرا او بهترین هک ها را برای بازاریابان دیجیتال و صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک برای به حداکثر رساندن ارزش تبدیل به اشتراک می گذارد.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو