3 مرحله برای ساختن یک استراتژی جامع SEO و PPC


توسعه یک استراتژی جستجوی موفق نیازمند یک رویکرد چند کاناله و جامع است.

اگر سازمان شما برنامه های جستجوی پولی و ارگانیک را به طور مستقل اجرا می کند، ممکن است فرصت های رشد عمده را از دست بدهید.

با تیم‌های جداگانه SEO و PPC که هر کدام KPIهای متفاوتی را اندازه‌گیری می‌کنند، اشتراک‌گذاری داده‌ها و بینش‌های مهم در میان بخش‌ها چالش‌برانگیزتر می‌شود – که برای ایجاد یک استراتژی جستجوی منسجم بسیار مهم است.

نکته کلیدی برای به حداکثر رساندن حضور شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) یافتن هم افزایی در نحوه همکاری کانال های جستجوی پولی و ارگانیک شما برای ملاقات با مشتریان در هر مرحله از سفر است.

در وبینار آتی ما، خواهید فهمید که چگونه یک رویکرد بازاریابی جستجوی جامع می تواند حضور آنلاین شما را تقویت کند و منجر به مشتریان واجد شرایط بیشتری شود.

به Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Erin Wilson، معاون بازاریابی در HomeEquity Bank بپیوندید، زیرا آنها به سه مرحله برای ایجاد یک استراتژی جستجوی موفق می پردازند.

در این جلسه زنده نگاهی عمیق به موارد زیر خواهیم داشت:

  • منظور از توسعه یک استراتژی بازاریابی جستجوی منسجم چیست؟
  • نقش هر کانال و اینکه چگونه می توانند مکمل یکدیگر باشند.
  • عوامل کلیدی و راه های ارائه یک برنامه جستجوی متصل

آماده‌اید شروع به برداشتن سیلوها و افزایش دید جستجوی خود کنید؟

اکنون ثبت نام کنید و بیاموزید که چگونه کانال های پولی و ارگانیک خود را برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال رقابتی و مقرون به صرفه ادغام کنید.

نمی توانید در وبینار زنده شرکت کنید؟ به هر حال ثبت نام کنید و ما یک قطعه ضبط شده را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.





منبع

مطالب مرتبط