3 مرحله برای ایجاد محتوای سئو عالی


آیا در رویکرد خود به بازاریابی جستجوی آینده نگر هستید؟

آخرین باری که استراتژی محتوای خود را به روز کردید چه زمانی بود؟

با الگوریتم همیشه در حال تغییر گوگل، تاکتیک های SEO شما باید به تکامل خود ادامه دهند.

موتورهای جستجو به وب سایت هایی که محتوای با کیفیت بالا را منتشر می کنند – به طور مداوم پاداش می دهند.

روزهایی که کسب‌وکارها می‌توانستند صرفاً با تولید مطالب عمومی و پر از کلمات کلیدی در گوگل رتبه‌بندی کنند، گذشته است.

اکنون، کلید رتبه بندی بالاتر، ایجاد محتوایی است که حداکثر ارزش را به جستجوگران ارائه دهد.

در 6 اکتبر، یک وبینار را با کارلوس مزا، رئیس و مدیر عامل شرکت Crowd Content مدیریت کردم.

Meza توضیح داد که چگونه با استفاده از یک ساختار محتوای معنادار، محتوای خود را برای هدف و ارتباط کاربر بهینه کنید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

خوراکی های کلیدی

  • از محتوای انسان اول استفاده کنید. روی کاربر و نحوه کمک به آنها تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما آن‌ها را با نکاتی همراه می‌کند.
  • خوشه های موضوعی نه تنها به یک سوال بلکه به تمام سوالاتی که جستجوگر ممکن است داشته باشد پاسخ می دهد.
  • از کارشناسان موضوع (SMEs) استفاده کنید تا امتیاز تخصص، اعتبار و اعتماد (EAT) خود را افزایش دهید، مزیت رقابتی کسب کنید و محتوای خود را ارتقا دهید.

ایجاد محتوا: آنچه در طول سال ها تغییر کرده است

سال 2022 بر روی محتوای با کیفیت تمرکز کرده است و از 7 به روز رسانی 6 مورد آن به سمت محتوا هدف گذاری شده است.

استراتژی های جدید سئو: 3 مرحله برای ایجاد محتوای سئو عالیمحتوای جمعیت، اکتبر 2022

امروزه برخی از روش های محتوا دیگر قابل اجرا نیستند.

[Make sure you’re not using these old ways & see content horror stories] دسترسی فوری به وبینار →

موتورهای جستجو در درک محتوا مانند انسان ها بهتر می شوند. اکنون:

  • زمینه را در پرس و جوها و جملات قرار می دهد.
  • پر کردن کلمات کلیدی را مجازات می کند.
  • معنای کل نگر یک پرس و جو را تجزیه و تحلیل می کند.
  • به معنی / دامنه کل پاراگراف ها نگاه می کند.
  • از NLP و AI برای پیش بینی اطلاعاتی که مردم می خواهند استفاده می کند.

[What’s NLP?] دسترسی فوری به وبینار →

با توجه به این به روز رسانی ها، چه کاری باید انجام دهید؟

اکنون چه باید کرد: برای انسان ها بنویسید

متأسفانه، با گذشت زمان، در سئو خیلی فنی شدیم و فراموش کردیم که محتوایی که تولید می کنیم قرار است هدفی برای انسان ها داشته باشد.

نوشتن برای انسان به معنای تولید محتوای باکیفیت است. در اینجا چگونگی آن است.

محتوای با کیفیت بالا: 3 عاملی که باید در نظر بگیرید

وقتی می خواهید شروع به نوشتن محتوای با کیفیت کنید، باید به سه عامل توجه کنید.

عامل شماره 1: همدلانه، محتوای اول مردم

از خود بپرسید اگر جای خواننده بودید چه احساسی داشتید؟

انسان‌ها به روایت‌ها، داستان‌ها، برندها و اطلاعات پاسخ می‌دهند – و الگوریتم‌های موتورهای جستجو نیز همینطور!

بنابراین، مطمئن شوید که:

  • با قصد شروع کنید – “چرا”.
  • روی «چه کسی» تمرکز کنید.
  • شخصی سازی محتوا
  • داستان بگو
  • آن را خوانا و کاربر پسند کنید.

[Check out Google’s guidance] دسترسی فوری به وبینار →

با نوشتن محتوای اول افراد، با روایت Google که محتوای عالی بهترین راه برای محافظت از خود در برابر به‌روزرسانی‌ها است، هماهنگ می‌شوید.

عامل شماره 2: خوشه بندی موضوعات

خوشه های موضوعی منابعی هستند که به تمام سوالات پیرامون یک موضوع پاسخ می دهند.

وقتی در مورد دسته بندی موضوعات فکر می کنید، می توانید به آن فکر کنید مانند آنچه برای شام در بشقاب خود خواهید داشت.

[Learn what we mean] دسترسی فوری به وبینار →

تمرکز بر موضوعات و نه کلمات کلیدی

اکنون، این بدان معنا نیست که کلمات کلیدی دیگر کار نمی کنند. این فقط به این معنی است که کلمات کلیدی باید در کلاستر موضوع باشند.

خوشه های موضوعی برای موارد زیر عالی هستند:

  • سئوی آینده نگر
  • مقیاس بندی استراتژی سئو بر اساس موضوعات.
  • لینک سازی داخلی
  • جذب بک لینک
  • افزایش تعامل وب.
  • افزایش تبدیل

[Find out where to start with clusters] دسترسی فوری به وبینار →

عامل شماره 3: کارشناسان موضوعی (SMEs)

یک متخصص موضوعی دانش بسیار تخصصی در مورد یک صنعت یا زمینه خاص دارد.

داشتن یک SME در محتوای شما دارای مزایایی است. آنها می توانند:

  • امتیاز EAT را بهبود بخشید (که برای محتوای YMYL ضروری است).
  • به شما مزیت رقابتی بدهد.
  • ایجاد اعتماد.
  • محتوا را منحصر به فرد کنید.
  • فرصت های ارگانیک بیشتری برای بک لینک ها فراهم کنید.

[Discover the recipe to producing great E-A-T content with an SME] دسترسی فوری به وبینار →

یادداشتی در مورد هوش مصنوعی (AI)

آیا هوش مصنوعی برای محتوا خوب است یا بد؟ بستگی به نحوه استفاده شما دارد.

برای مثال، هوش مصنوعی ابزاری است که به نویسندگان کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند، بر موانع نویسنده غلبه کنند و یک طرح کلی ایجاد کنند.

با این حال، هوش مصنوعی جایگزین 100٪ کاری که یک نویسنده می تواند انجام دهد، نمی شود.

بنابراین، بهتر است هنگام استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا با احتیاط عمل کنید.

اطمینان حاصل کنید که استراتژی های محتوای شما با به کارگیری تمام اصولی که در وبینار درخواستی بحث شده است، به روز می مانند.

متوجه خواهید شد که انطباق با استانداردهای سئو که به سرعت در حال تغییر هستند آسان تر خواهد بود و می توانید به حضور آنلاین خود انرژی بیشتری بدهید.

استراتژی های جدید سئو: 3 مرحله برای ایجاد محتوای سئو عالی [Webinar]

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

چگونه با محتوای مفید گوگل و به‌روزرسانی‌های اصلی سازگار شویم

بیاموزید که چگونه محتوای مفید و به‌روزرسانی‌های اصلی Google می‌تواند به نفع شما عمل کند. چگونه می‌توانید استراتژی محتوای خود را برای مطابقت با آخرین به‌روزرسانی‌های Google تنظیم کنید؟ کشف کنید که چگونه محتوای مفید می تواند رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط