3 گام برای ایجاد یک استراتژی جستجوی کل نگر برنده


یک رویکرد چند کاناله و جامع برای بازاریابی جستجو در فضای بازاریابی دیجیتال امروزی ضروری است.

می‌توانید فضای قفسه دیجیتال را با حذف سیلوهای بین تیم‌ها و یافتن هم‌افزایی در مورد اینکه چگونه جستجوی پولی و ارگانیک می‌تواند با هم کار کنند، به حداکثر برسانید.

در 10 می، یک وبینار را با Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Erin Wilson، معاون بازاریابی در HomeEquity Bank مدیریت کردم.

Cichanski و Wilson نشان دادند که چگونه می توان بینش ها و داده ها را از کانال های پولی و ارگانیک ترکیب کرد تا یک استراتژی جستجوی منسجم ایجاد کند که دید آنلاین را افزایش می دهد.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

مرحله 1: قدرت ادغام استراتژی جستجوی پولی و ارگانیک خود را بیاموزید

SEO و SEM هر کدام نقش ها، مکان ها و مزایای متفاوتی دارند.

اما این تفاوت ها به ارائه بینشی در مورد شکاف هایی که سایر مکتب های بازاریابی دارند کمک می کند.

به این ترتیب، این دو کانال با توجه به یک استراتژی منسجم که هر دو جنبه مفید آنها را یکپارچه می کند، می توانند به خوبی با یکدیگر کار کنند.

بنابراین، چگونه می‌توانید داده‌هایی را که هر فرآیند به جدول می‌آورد، درک کنید؟

چگونه بدون نیاز به افزایش پهنای باند از قدرت این دو کانال استفاده می کنید؟

یک راه این است که فضای قفسه دیجیتال خود را به حداکثر برسانید.

[What is digital shelf space?] بیابید – فوراً به وبینار درخواستی دسترسی پیدا کنید →

با به حداکثر رساندن فضای قفسه دیجیتال خود شروع کنید

بین نتایج پولی، نتایج ارگانیک، مردم همچنین می پرسند (PAA)، داستان ها، بسته های نقشه محلی، جعبه پاسخ، چرخ فلک های ویدئویی و موارد دیگر، حوزه های زیادی وجود دارد که می توانید سهم بازار بالاتری از SERP داشته باشید.

اسکرین شات توسط iQuanti، می 2023اسکرین شات توسط iQuanti، می 2023

بنابراین وقتی به یک استراتژی منسجم فکر می کنید، باید مراحل زیر را در نظر بگیرید:

  1. کل فضای قفسه دیجیتال را مرور کنید.
  2. بدانید چه کلمات کلیدی باعث ایجاد چه چیزی می شوند.
  3. برای به دست آوردن دارایی بسازید.

[Discover how to do each step] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

پس از گذراندن این مراحل، اکنون می توانید استراتژی های ادغام را شروع کنید.

تاکتیک های مختلف را با هم بیاورید

سپس، روی همگام سازی تحقیقات و پیام های رایج خود در صفحات سایت ارگانیک، تبلیغات جستجوی پولی، اجتماعی، نمایش، ایمیل و رهبری فکری تمرکز کنید.

شما می توانید این کار را انجام دهید:

  • انتقال پیام در کل قیف.
  • استفاده از رتبه بندی دوگانه برای افزایش سهم برداشت.
  • افزایش اثر هاله با رانندگی به ارگانیک پرداخت می شود.
  • اصلاح استراتژی‌های مناقصه برای مارک‌دار، بدون مارک Mid Funnel در مقابل پایین‌تر.
  • کشف و ایجاد یک پایه مشترک بین پولی و ارگانیک.

[Dive deeper] فوراً به وبینار درخواستی → دسترسی پیدا می کند

مرحله 2: نقش کانال های بازاریابی خود را درک کنید

درک نقش ها و انتظارات برای هر کانال، آنها را برای حداکثر مشارکت تنظیم می کند.

اما قبل از شروع، درک کنید که مشتری مداری حیاتی است. همیشه نیازها، ترجیحات و رفتارهای مشتری خود را در نظر بگیرید.

سپس، از هر کانال برای مراحل مختلف و نیازهای رفتاری کاربر استفاده کنید.

اسکرین شات توسط iQuanti، می 2023اسکرین شات توسط iQuanti، می 2023

دانستن نقش تعریف شده هر کانال به این معنی است که می دانید در هر مرحله مربوطه چه چیزی را باید انتظار و اندازه گیری کنید.

[Learn how ​​HomeEquity Bank leverages each channel] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

مرحله 3: یک برنامه جستجوی متصل را ارائه دهید

برای درک نقش‌ها و انتظارات برای حداکثر مشارکت، شروع به حمله به موقعیت‌های SERP و نقاط عطف سفر به طور جمعی توسط:

  1. اندازه گیری آنها را با هم
  2. شناسایی موضوعات کلیدی در طول سفر
  3. در حال توسعه استراتژی های پیشنهادی

[Learn what each step entails] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

با جستجوی نام تجاری و غیر مارکی پولی، تبدیل ها را افزایش دهید

با توجه جستجوی برندتمرکز بر به حداکثر رساندن تبدیل و کاهش نشتی با اشغال یک موقعیت ثانویه از یک سایت آزمایشی خنثی برای پایین آوردن رقبا.

به عبارت دیگر، شما می توانید با داشتن یک لیست با دید بالا، رقبا را از بالا به پایین هل دهید.

در یک جستجوی غیر تجاری، یک رویکرد خوب این است که اهداف را بر اساس پتانسیل تبدیل تقسیم کنیم. این ربع این را بهتر توضیح می دهد:

[Find out how HomeEquity Bank gains 20% additional conversions through partnerships, increasing search presence and click volume] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

[Slides] 3 گام برای ایجاد یک استراتژی جستجوی کل نگر برنده

در اینجا ارائه است:

اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط