5 روشی که بازاریابان از هوش مصنوعی برای تقویت سئو و بازاریابی محتوا استفاده می کنند


وقتی آنچه را که مشتریان می‌گویند می‌خواهند با آنچه کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد مقایسه می‌کنید – ممکن است بین کلماتی که برای بازاریابی کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید و اصطلاحاتی که مشتریانتان استفاده می‌کنند، ناسازگاری پیدا کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی، مانند هوش مکالمه، می توانند به شما کمک کنند:

  • عبارات و عبارات کلیدی قابل استفاده و بسیار مرتبط را از مکالمات به دقت کشف کنید.
  • به سرعت جزئیات تماس را خلاصه کنید تا در رسیدگی به مسائل پیش از تبدیل شدن به مشکلات اساسی، فعال تر باشید.
  • در زمان با ارزش در مقایسه با گوش دادن به تماس دستی صرفه جویی کنید.

چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی هدف گذاری کلمات کلیدی شما را افزایش دهد

با بینش‌هایی که با هوش مصنوعی کشف می‌کنید، می‌توانید به‌طور خودکار:

  • شناسایی کنید رایج ترین کلمات و عبارات مشتریان شما در یک نگاه.
  • نقشه فرکانس کلمات کلیدی آنها برای شناسایی روندهای در حال ظهور کلمات کلیدی.
  • درخواست دادن بینش یافته‌های شما برای اصلاح SEO و استراتژی‌های پیشنهاد کلمات کلیدی و پاسخ مناسب به احساسات مشتری.

به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی آسیب های شخصی ممکن است چندین تماس در مورد “تصادفات روروک مخصوص بچه ها” دریافت کند، اما ممکن است قبلاً از این موضوع آگاه نبوده باشند که این حتی یک منطقه فرصت است.

با این حال، بر اساس روند صعودی قوی در این کلمه کلیدی دارای نقطه CI، این شرکت می تواند خط کاملا جدیدی از تجارت را برای تصادفات اسکوتر باز کند.

راه‌های دیگری را بیابید که هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند مؤثرترین کلمات و عبارات را برای ملاقات با مشتریان خود در جایی که در سفر خود هستند هدف قرار دهید – کتاب الکترونیکی CallRail را دانلود کنید.

نکته 3: از بینش هوش مصنوعی برای تسریع تولید محتوای خود استفاده کنید

اگرچه تکیه کامل به ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی عاقلانه نیست، اما مطمئناً می توانند به سرعت بخشیدن به روند تولید محتوای شما کمک کنند.

اگر می‌خواهید کیفیت و ارتباط محتوای خود را بهبود ببخشید، Conversation Intelligence می‌تواند شکاف‌هایی را که یک تولیدکننده معمولی AI پشت سر می‌گذارد پر کند.

چگونه محتوا را مطابق با نیازهای خاص مخاطب خود تنظیم کنید

از CI برای به دست آوردن بینش ارزشمندی در مورد آنچه که مشتریان واقعاً می‌خواهند استفاده کنید و با استفاده از مراحل زیر آن داده‌ها را در استراتژی محتوای خود اعمال کنید:

  1. كشف كردن اصطلاحات و عبارات رایجی که مشتریان شما در تماس ها استفاده می کنند.
  2. پرسیدن یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، برای ایجاد موضوعات محتوا یا حتی یک پیش نویس خام بر اساس آن بینش ها.
  3. یاد آوردن برای ویرایش و قرار دادن چرخش منحصر به فرد خود بر روی محتوای هوش مصنوعی قبل از اینکه انتشار را فشار دهید.

چه در حال نوشتن یک پست وبلاگ، صفحه فرود، ایمیل، یا تار تبلیغاتی باشید، CI می تواند به حذف برخی از حدس ها و ساده سازی روند شما کمک کند.

هوش مکالمه از فناوری هوش مصنوعی قدرتمند برای رونویسی و تجزیه و تحلیل تماس‌های مشتریان شما با دقتی نزدیک به سطح انسانی استفاده می‌کند.

شروع به ایجاد محتوای با کیفیت بهتر کنید که نیازهای مخاطبان شما را به طور موثرتری برآورده کند. نسخه ای از کتاب الکترونیکی هوش مصنوعی CallRail را دانلود کنید.

نکته 4: از هوش مصنوعی برای ارتقای استراتژی بهینه سازی کمپین خود استفاده کنید

مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به طور خودکار سرنخ ها را واجد شرایط کنید و آنها را با یکپارچگی مستقیم با Google Ads به تبدیل تبدیل کنید.

اگر ابزار هوش مصنوعی خود را مستقیماً به Google Ads متصل کنید، Google Ads نه تنها متوجه می‌شود که کدام کلمات کلیدی و خلاقیت‌های تبلیغاتی باعث ایجاد تماس‌ها می‌شوند، بلکه همچنین می‌دانند که کدام یک از آن تماس‌ها به مشتری اصلی یا پولی تبدیل می‌شوند.

به این ترتیب، Google Ads می‌تواند برای کلمات کلیدی یا خلاقیت‌هایی که واقعاً درآمد دارند، نه فقط تماس‌ها یا کلیک‌ها، پیشنهاد قیمت بدهد.

با شناسایی منابع بهترین سرنخ‌های خود، می‌توانید بودجه تبلیغاتی خود را به طور مؤثرتری تخصیص دهید – فقط برای واجد شرایط ترین سرنخ‌ها هزینه می‌کنید که در نتیجه بازده سرمایه (ROI) بالاتری را به همراه دارد.

اگر بودجه تبلیغاتی محدودی دارید، این امر بسیار مفید است.

چگونه سرنخ های واجد شرایط خود را بهینه سازی و مدیریت کنید

با این سه مرحله، هوش مصنوعی را در استراتژی کمپین خود پیاده سازی کنید:

  1. برپایی ادغام CallRail Google Ads.
  2. مسیر فراخوانی به عنوان تبدیل
  3. استفاده کنید بینش هایی برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل با بهترین کلمات کلیدی و خلاقیت های تبلیغاتی برای جذب بیشتر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی کمپین های خود با Conversation Intelligence، نسخه الکترونیکی خود را همین امروز دانلود کنید.

نکته 5: افزایش تبدیل و کارایی با اتوماسیون بازاریابی

اگر می خواهید نرخ تبدیل را افزایش دهید و کارایی تیم های بازاریابی و فروش خود را بهبود بخشید، اتوماسیون بازاریابی یک ابزار قدرتمند است.

با ترکیب داده‌های کاربر و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، هوش مصنوعی می‌تواند به پیش‌بینی خواسته‌های مشتریان کمک کند.

از هوش مصنوعی برای ارائه خودکار پیشنهادات شخصی شده به مشتریان خود در زمان مناسب، بر اساس بینش رفتارهای آنلاین گذشته استفاده کنید.

3 ابزار قدرتمند اتوماسیون بازاریابی برای ارتقای استراتژی شما

به دنبال راه هایی برای خودکارسازی تلاش های بازاریابی خود هستید؟ در اینجا چند گزینه قدرتمند برای افزایش کارایی شما وجود دارد:

  • چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی می تواند برای پاسخ به سوالات رایج مشتریان، ارائه توصیه های محصول و حتی پردازش سفارشات به صورت خودکار استفاده شود.
  • هوش مکالمه می تواند ابزار قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل تماس های شما و واجد شرایط شدن خودکار سرنخ ها بر اساس کلمات کلیدی یا عبارات خاص ذکر شده باشد. سپس تیم های بازاریابی و فروش می توانند با استفاده از اعلان های خودکار برای به موقع بودن و مرتبط بودن، سرنخ های واجد شرایط را دنبال کنند.
  • ادغام CI با راه حل های CRM راهی برای تنظیم اتوماسیون و ارتباطات از طریق منبع بازاریابی و ردیابی تعامل محتوا از طریق تماس های تلفنی است. به عنوان مثال، می‌توانید یک اتوماسیون برای ارسال ایمیل به هر مخاطبی که تماس آن بیش از یک دقیقه طول می‌کشد راه‌اندازی کنید.

هنگامی که به داده های مورد نیاز برای درک بهتر کل سفر مشتری دسترسی پیدا می کنید، می توانید اثربخشی تمام نقاط تماس بازاریابی خود را بسنجید.

درباره اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی بازاریابی شما را از طریق اتوماسیون تقویت کند، بیشتر بیاموزید.

از هوش مکالمه برای تجزیه و تحلیل تماس پیشرفته استفاده کنید

پیشرفت‌های اخیر در دقت تشخیص گفتار هوش مصنوعی فرصت‌های بازاریابی جدید هیجان‌انگیزی را به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که به تعاملات تلفنی مشتری متکی هستند، ارائه می‌کند.

به‌عنوان یک شرکت پرمخاطب، تلاش برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از تماس‌ها می‌تواند بسیار سخت باشد – اینجاست که هوش مکالمه وارد می‌شود.

چگونه هوش مکالمه می تواند نتایج بازاریابی شما را بهبود بخشد

با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند، آموزش داده شده بر روی بیش از 650000 ساعت داده صوتی، با دقتی مشابه با رونویسی کننده های انسانی، هوش مکالمه CallRail فقط ابزاری است که برای انجام سریعتر و موثرتر وظایف مربوط به تماس خود به آن نیاز دارید.

CI به طور خودکار همه تماس‌های ورودی و خروجی شما را رونویسی و تجزیه و تحلیل می‌کند، و برای درک مکالمات با دقت نزدیک به سطح انسانی ساخته شده است – به این معنی:

  • تشخیص دقیق تر کلمات کلیدی
  • برچسب گذاری خودکار دقیق تر و صلاحیت سرنخ.
  • تجزیه و تحلیل احساسات دقیق تر
  • تیم خود را در صدها ساعت کار شلوغ صرفه جویی کنید.

با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تماس‌های مشتریان، کسب‌وکارها می‌توانند درک عمیق‌تری از نیازها، اولویت‌ها و نکات دردناک مشتریان به دست آورند.

این انبوه داده می تواند به بهبود استراتژی های بازاریابی، تجربه مشتری و نتایج کلی کسب و کار کمک کند.

با هوش مکالمه CallRail پتانسیل بازاریابی خود را باز کنید

آیا برای بهبود استراتژی تماس خود آماده اید که از فناوری هوش مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید؟

آیا آماده اید که در نهایت از پتانسیل بازاریابی کامل خود استفاده کنید و از رقبای خود بهتر عمل کنید؟

اولین قدم را بردارید و آزمایش رایگان CI خود را هم اکنون شروع کنید!

از تحقیقات و قابلیت کشف سئو گرفته تا تولید محتوا و بهینه سازی کمپین، هوش مکالمه راه حلی است که برای اصلاح فرآیند و به حداکثر رساندن نتایج به آن نیاز دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید از CI برای تبدیل تماس های خود به یک مزیت رقابتی استفاده کنید، کتاب الکترونیکی CallRail را دانلود کنید.





منبع

مطالب مرتبط