5 جایگزین برای AmazonSmile برای کمک های خیریه یکپارچه


AmazonSmile توسط آمازون غروب شده است و شکافی را برای سازمان‌های غیرانتفاعی ایجاد می‌کند که می‌توانند کمک‌های مالی را از خریداران آمازون بدون هزینه جمع‌آوری کنند.

رهبران غیرانتفاعی اکنون به دنبال پلتفرم‌ها و مکان‌های جدید هستند تا به تلاش‌های جمع‌آوری سرمایه کم سربار خود در پی این تصمیم ادامه دهند.

برای کمک به آنها در حفظ کمک های جزئی خود بدون دردسر زمان و هزینه صرف شده در گفتگوهای سخت جمع آوری کمک های مالی، ما لیستی از پلتفرم های جایگزین یکپارچه کمک های خیریه ایجاد کردیم.

ما فرآیند و ویژگی‌های محبوب AmazonSmile را مقایسه کرده‌ایم – و بازخوردهای مثبت و منفی را از سازمان‌های غیرانتفاعی درباره اخبار جمع‌آوری کرده‌ایم.

AmazonSmile چیست؟

آمازون از 23 فوریه 2023 ابتکار خیریه معروف خود، AmazonSmile را متوقف کرد.

پلت فرم یکپارچه اعطای خیریه سازمان‌های غیرانتفاعی را قادر می‌سازد تا کمک‌های مالی خریداران روزمره آمازون را بدون هزینه اضافی یا مشارکت مستقیم بپذیرند.

این برنامه بیش از 400 میلیون دلار برای شرکای غیرانتفاعی تنها در ایالات متحده و بیش از 449 میلیون دلار در سطح جهانی از زمان راه اندازی آن در سال 2013 به دست آورده است.

از طریق پلتفرم اعطای خیریه غول بازار، مشتریان آمازون می‌توانند 0.5 درصد از قیمت خرید خود را از طریق AmazonSmile به سازمان‌های غیرانتفاعی مختلف اهدا کنند.

از طریق بنیاد اسمایل آمازون، کمک های مالی به طور خودکار به حساب سازمان غیرانتفاعی در یک فرآیند پرداخت نسبتاً بدون درد ارسال می شود.

هم برای مشتریان و هم برای سازمان‌های غیرانتفاعی، استفاده از این برنامه رایگان است، و آن را به یک انتخاب مطلوب برای هر کسی که به دنبال جمع‌آوری پول بدون افزایش هزینه‌های سربار است، تبدیل می‌کند.

گروه‌های غیرانتفاعی از این برنامه راضی بودند زیرا راه ساده‌ای برای کسب درآمد در اختیار آنها قرار می‌داد و به آنها اجازه می‌داد بدون نگرانی در مورد نحوه تأمین مالی آن (حداقل تا حدی) روی مأموریت خود تمرکز کنند.

اگرچه استفاده از AmazonSmile آسان بود و به ندرت هزینه‌های سرباری داشت، گروه‌های غیرانتفاعی در مورد مقدار پول اهدایی کمی رزرو داشتند.

نرخ اهدای 0.5 درصد ناچیز بود. بسیاری از مؤسسات خیریه احساس می کردند که پول کافی برای تأثیرگذاری معنادار دریافت نمی کنند.

علاوه بر این، سازمان‌های غیر انتفاعی ممکن است فقط از طریق کانال‌های خاصی مانند حواله‌های بانکی پول دریافت کنند، که ممکن است چندین هفته طول بکشد تا پردازش و تخصیص وجوه برای برخی سازمان‌ها به مانع تبدیل شود.

صرف نظر از این مسائل، گروه های غیرانتفاعی (بزرگ و کوچک) همچنان از AmazonSmile به عنوان یک پلتفرم محبوب و منبع قابل اعتماد تامین مالی استفاده می کردند.

پس از بیانیه عمومی آنلاین آمازون و در اخباری که غروب AmazonSmile را به دلیل نگرانی های رهبری در مورد تأثیر کم این پلتفرم اعلام کرد، بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا نوسانات اخیر صنعت فناوری و کاهش بودجه آمازون دخیل هستند یا خیر.

صرف نظر از این، رهبران غیرانتفاعی به دنبال بهترین جایگزین بعدی هستند.

بهترین پلتفرم های جایگزین برای کمک های خیریه کدامند؟

خوشبختانه، سازمان‌های غیرانتفاعی به پلتفرم‌های یکپارچه اضافی برای کمک‌های خیریه دسترسی دارند.

آنها احتمالاً به تنظیمات و پیکربندی بیشتری نسبت به AmazonSmile نیاز دارند، اما آنها همچنین کنترل و سفارشی سازی بسیار بیشتری را ارائه می دهند که غیر انتفاعی ها می توانند از آنها به نفع خود استفاده کنند.

لیست من از بهترین گزینه های فعلی در زیر ارائه شده است:

1. احسان

صفحه وب خیریهاسکرین شات از Benevity، مارس 2023

Benevity یک پلتفرم برتر برای مسئولیت اجتماعی شرکت است که به کسب و کارها و گروه های غیرانتفاعی ابزاری برای نظارت و نظارت بر تأثیر اجتماعی آنها می دهد.

خدمات متعددی مانند اهدای کمپین، مدیریت داوطلبانه و تطبیق اهدا ارائه می دهد.

این وب سایت همچنین به گروه های غیرانتفاعی اجازه می دهد تا کمپین های جمع آوری کمک های مالی را راه اندازی کنند و کمک های مالی را مستقیماً به حساب های خود دریافت کنند.

این پلتفرم جایگزین مطلوبی برای گروه‌های غیرانتفاعی است که می‌خواهند با شرکت‌ها ارتباط برقرار کنند، زیرا شامل شرکای مختلف شرکتی مانند Google، Microsoft و Target است.

Benevity برنامه های قیمت گذاری سفارشی را بر اساس نیازها و اندازه سازمان غیرانتفاعی ارائه می دهد.

2. GiveGab

صفحه وب GiveGabاسکرین شات از GiveGab، مارس 2023

GiveGab یک پلتفرم یک مرحله ای برای جمع آوری کمک های مالی است که ابزارهای مختلفی را برای طراحی و مدیریت کمپین های جمع آوری کمک به سازمان های غیرانتفاعی ارائه می دهد.

برخی از کارکردهایی که ارائه می دهد عبارتند از: جمع آوری کمک مالی به صورت همتا، مدیریت رویداد و مدیریت داوطلب.

برای کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی در ردیابی موفقیت و تصمیم‌گیری مبتنی بر واقعیت، GiveGab همچنین طیف وسیعی از ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش جمع‌آوری سرمایه را ارائه می‌کند.

با 2% کارمزد تراکنش برای کمک های مالی، قیمت ماهانه صفر دلار است.

3. جعبه اهدایی

صفحه وب Donoboxاسکرین شات از Donorbox، مارس 2023

یک پلتفرم کاربرپسند برای کمک‌های مالی به نام Donorbox به سازمان‌های غیرانتفاعی امکان می‌دهد فرم‌های اهدایی سفارشی طراحی کرده و پرداخت‌های مکرر را جمع‌آوری کنند.

با ادغام این پلتفرم با پردازشگرهای پرداخت معروف مانند PayPal و Stripe، دریافت پول ساده و سریع است.

علاوه بر این، Donorbox چندین خدمات مانند مدیریت اهداکننده، تجزیه و تحلیل داده ها و ادغام با سیستم های CRM معروف مانند Salesforce را ارائه می دهد.

برای سازمان های غیر انتفاعی، قیمت گذاری از 1.5٪ در هر تراکنش شروع می شود و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل می کند.

4. RallyUp

صفحه وب RallyUpاسکرین شات از RallyUp، مارس 2023

با کمک پلتفرم جمع آوری کمک های مالی RallyUp، گروه های غیرانتفاعی می توانند انواع طرح های جمع آوری کمک های مالی مانند قرعه کشی، مزایده و تامین مالی جمعی را طراحی و کنترل کنند.

همچنین اتصال دهنده های رسانه های اجتماعی، صفحات اهدایی قابل ویرایش و ردیابی پیشرفت برای کمپین های جمع آوری کمک ها را فراهم می کند.

ساختار قیمت‌گذاری RallyUp ساده است، بدون کارمزد راه‌اندازی، بدون کارمزد ماهانه و هزینه پردازش ثابت 4.9٪ برای کمک‌های مالی.

به همین دلیل، گروه‌های غیرانتفاعی که به دنبال یک پلتفرم جمع‌آوری سرمایه انعطاف‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه هستند، ممکن است RallyUp را انتخابی جذاب بدانند.

5. فقط دادن

صفحه وب JustGivingاسکرین شات از JustGiving، مارس 2023

یک ابزار جمع آوری کمک به نام JustGiving که در بریتانیا مستقر است، گروه های غیرانتفاعی را قادر می سازد تا صفحات اهدایی منحصر به فرد طراحی کنند، پرداخت ها را پیگیری کنند و مستقیماً پول را به حساب خود دریافت کنند.

خدمات متعددی مانند جمع آوری کمک مالی، مدیریت رویداد و ادغام با سیستم های CRM شناخته شده در سایت موجود است.

JustGiving با بیش از 22 میلیون عضو ثبت شده در سراسر جهان، پایگاه کاربری قابل توجهی دارد و یک انتخاب فوق العاده برای سازمان های غیرانتفاعی است که سعی در دستیابی به مخاطبان جهانی دارند.

در حالی که از مارس 2023 هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری در وب سایت آن وجود ندارد، JustGiving در صورت درخواست تخمین های قیمت را ارائه می دهد.

چگونه افراد غیرانتفاعی باید از AmazonSmile دور شوند؟

بسیاری از رهبران فکری در بخش غیرانتفاعی، اخبار را به عنوان سیگنالی برای اولویت‌بندی مجدد توسعه مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های سازمان خود در تلاش برای جذب کمک‌های مالی عمده تفسیر می‌کنند.

در حالی که اولویت بندی هر برندی فوق العاده مهم است، اما زمان می برد. و اگر چیزی وجود دارد که رهبران غیرانتفاعی ندارند، زمان آن فرا رسیده است.

در نتیجه، بسیاری از پلتفرم‌های کمک‌های خیریه یکپارچه و قابل دسترس دیگر وجود دارد، حتی اگر مرگ آمازون اسمایل ممکن است برای سازمان‌های غیرانتفاعی که به این پلتفرم وابسته شده‌اند ناراحت‌کننده باشد.

علیرغم ناراحتی، برای سازمان‌های غیرانتفاعی بسیار مهم است که به دقت در نظر بگیرند که کدام پلتفرم با نیازهای آنها مطابقت دارد، زیرا هر یک از پلتفرم‌هایی که پوشش داده‌ایم ویژگی‌های ویژه، ساختار قیمت‌گذاری و زمینه‌های تخصصی را ارائه می‌دهند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: تصویر زمینی / شاتر استاک





منبع

مطالب مرتبط