5 روشی که محتوای با کیفیت بالا و PPC از یکدیگر تعریف می کنند


در بازاریابی دیجیتال، تفکیک زیرشاخه های مختلف در دنیای کوچک آنها بسیار آسان (و وسوسه انگیز) است.

سئو اینجاست، سئوی بزرگ.

سپس بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد، و در اینجا تبلیغات PPC وجود دارد.

اما این یک دیدگاه سیاه و سفید از چیزها است.

در این مورد، می خواهم در مورد تقاطع PPC و محتوای عالی صحبت کنم.

اگر این جمله حتی برای شما منطقی نیست، پس این پست برای شما مناسب است.

داده های محتوا و PPC می توانند به بیش از یک روش مکمل یکدیگر باشند.

از کپی صفحه فرود گرفته تا داده‌های CPC گرفته تا بهبود نرخ کلیک، نکات زیادی وجود دارد که این دو لایه بازاریابی دیجیتال با هم ترکیب می‌شوند تا یک کل قوی‌تر را تشکیل دهند.

و اگر فرض کنیم که می‌خواهید هم عملکرد PPC و هم ترافیک محتوای خود را بهبود ببخشید، می‌توانید از این کار نتیجه بگیرید.

بنابراین، نکات مفیدی در مورد استفاده از محتوای خود و کمپین های PPC به صورت پشت سر هم بخوانید!

1. از تبلیغات PPC برای دریافت سریع ترافیک استفاده کنید

مشکل استراتژی‌های جستجوی ارگانیک این است که تقریباً غیرممکن است که بدون داشتن مخاطب شناخته شده به وب‌سایت خود توجه کنید.

در نظر بگیرید که بیش از 6 میلیون پست وبلاگ هر روز منتشر می شود، و تقریباً غیرممکن است که پست های وبلاگ شما بدون استراتژی اساسی در معرض دید قرار گیرند.

استفاده از تبلیغات PPC برای هدایت ترافیک به وب سایت شما در مراحل اولیه توسعه، به برند شما در معرض دید و درآمد اولیه خواهد بود.

بهتر از همه، ترافیک حاصل از کلیک های پرداخت شده، نشان دهنده سهم بزرگی از مخاطبان هدفی است که در حال حاضر به دنبال فروش برند خود هستید.

مثل کشتن دو پرنده با یک سنگ.

با استفاده از Google Ads و Facebook Audience Insights، می‌توانید بینش‌های مهم‌تری از مخاطبان خود به دست آورید و به نوبه خود، به آنها دسترسی پیدا کنید تا در معرض دید برند قرار بگیرید.

استفاده از محتوای دقیق یا آموزنده می تواند به تمایز بیشتر برند شما از سایر تبلیغ کنندگان کمک کند.

محتوای خوب و باکیفیت بیشتر از آنچه فکر می‌کنید با PPC همراهی می‌کند، بنابراین حتماً تلاقی این دو حوزه بازاریابی دیجیتال را بخوانید.

ایده این است که روی هر دو کمپین به طور همزمان تمرکز کنید و کلمات کلیدی مشابه را هدف قرار دهید.

از محتوا می توان برای اطلاع رسانی استفاده کرد، در حالی که تبلیغات پولی باید ابزار شما برای تبدیل باشد.

این استراتژی می تواند به برند شما کمک کند تا هر زمان که در نتایج جستجو برای هر جستجوی کلمه کلیدی ظاهر می شوید، برترین برند شما باشد.

2. از تبلیغات PPC برای تعصب افراد نسبت به برند خود استفاده کنید

برخلاف باور عمومی، تبلیغات پولی (غیر مستقیم) به هدایت ترافیک به نتایج ارگانیک گوگل کمک می‌کنند، زیرا آگاهی از برند را در ذهن کاربران افزایش می‌دهند.

این به این دلیل است که افرادی که تبلیغات پولی را مشاهده می‌کنند، احتمالاً هنگام جستجوی آینده، برند شما را به خاطر می‌آورند، حتی اگر ناخودآگاه.

این به طور فرضی می‌تواند باعث شود که برند شما معتبرتر، یا بزرگ‌تر از زندگی ظاهر شود.

تمایل به برند به طور چشمگیری CTR بازدیدکنندگان تکراری را نیز افزایش می دهد.

تحقیقات نشان داده است که حفظ یک مشتری فعلی ارزان تر از به دست آوردن مشتری جدید است.

3. یک تجربه صفحه فرود عالی را ارائه دهید

حتی باهوش‌ترین مدیر رسانه‌ای که پرداخت می‌شود گاهی اوقات برای ایجاد صفحه فرود که مشتریان و دیدگاه‌های آنها را راضی می‌کند، با مشکل مواجه می‌شود.

بازاریابان محتوا به طور طبیعی داستان سرای عالی و از نظر خود خلاق هستند.

از محتوای خلاقانه خود برای ایجاد یک تجربه صفحه فرود منحصر به فرد استفاده کنید که از طریق قیف تبدیل شما، سرنخ های ورودی را پرورش می دهد.

بازدیدکنندگانی که روی تبلیغات کلیک می‌کنند، احتمالاً قبل از انجام تبدیل، وب‌سایت شما را بررسی می‌کنند.

سفر خریدار و نحوه اعمال محتوا در این فرآیند را در نظر بگیرید:

  • اطلاع: به مشتری در مورد نیاز یا مشکل خاصی هشدار داده می شود (پست های وبلاگ، محتوای انتخاب شده، اینفوگرافیک ها، ویدیوها، مقالات).
  • توجه: مشتری نیاز خاصی را درک می کند و در مورد آن تحقیق می کند (مقاله های سفید، توصیفات، بررسی ها، صفحات فرود، کتاب های الکترونیکی).
  • تصمیم: یک مشتری تصمیم می گیرد خرید یا تبدیلی را انجام دهد (آموزش، آزمایش، نمایش محصول).

علاوه بر محتوای صفحه فرود، توصیه‌ها، نظرات کاربران و پیوندهایی به مقالات مرتبط ارائه دهید تا بازدیدکنندگان قبل از خرید آن را مطالعه کنند.

همه بازدیدکنندگانی که روی یک تبلیغ کلیک می‌کنند، در آن جلسه یا حتی آن روز خرید نمی‌کنند.

ارائه محتوای مرتبط و با کیفیت در سایت شما به یک نقطه تماس ارزشمند در مسیر ارجاع شما برای ایجاد تبدیل تبدیل خواهد شد.

4. بینش محتوا را از داده های کلمه کلیدی PPC بیابید

اگر یک ویژگی وجود داشته باشد که کمپین SEO و PPC شما قبلاً به اشتراک گذاشته است، آن کلمات کلیدی است.

از داده های کلمه کلیدی PPC خود استفاده کنید تا کشف کنید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک و درآمد را به همراه دارند.

همچنین می‌توانید عملکرد نسخه‌های تبلیغاتی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و آن را در کمپین محتوای ارگانیک خود اعمال کنید.

استفاده از کلمات کلیدی با هدف تجاری را در محتوای خود در نظر بگیرید تا خدمات/محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید.

کلمات کلیدی مارک دار فوق العاده موفق هستند و CTR بسیار بالاتری نسبت به سایر کلمات کلیدی استاندارد دارند.

استراتژی کلمه کلیدی خود را گروه بندی کنید و موفقیت یک کمپین را به کمپین دیگر منتقل کنید.

تست A/B را انجام دهید تا بفهمید کدام کلمات کلیدی در هر کمپین بهترین عملکرد را دارند.

5. تا آنجا که ممکن است املاک و مستغلات SERP را سرقت کنید

طبیعتا وجود دو لینک در یک صفحه باعث افزایش کلیک وب سایت می شود.

جدای از افزایش نرخ کلیک در هر دو لیست، داشتن پیوندهای اضافی باعث افزایش در معرض دید و اعتبار برند در چشم جستجوگر می شود.

در حالی که درست است که 53 درصد از ترافیک وب سایت از نتایج ارگانیک است، تبلیغات PPC همچنان در گوگل امروزی قوی هستند.

حالا، اگر فقط می توانستید یک قطعه غنی هم بگیرید!

تاکتیک های عملی برای افزایش بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا از طریق کمپین های PPC

اکنون که مزایای ترکیب PPC و بازاریابی محتوا را درک کرده‌اید، در اینجا چند راه برای به حداکثر رساندن کامل آن وجود دارد.

1. محتوای عالی خود را با تبلیغات فیس بوک تبلیغ کنید

از بینش مخاطبان فیس بوک برای تقسیم بندی مخاطبان خود و هدف قرار دادن تبلیغات برای مخاطبان جدید مرتبط با عمودی خود استفاده کنید.

با تقویت پست فیس بوک خود برای هدف قرار دادن گروه های مخاطب خاص، محتوای با بهترین عملکرد خود را تبلیغ کنید.

تقویت پست فیس بوک، محتوا و تبلیغات را به دو مخاطب ارتقا می دهد:

  • “افرادی که صفحه شما و دوستانشان را دوست دارند.”
  • “افرادی که از طریق هدف گیری انتخاب می کنید.”

از تبلیغات PPC برای ایجاد مخاطب برای محتوای خود استفاده کنید و سپس از “پست تقویت کننده” برای دسترسی به افراد بیشتری که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند، استفاده کنید.

Facebook Audience Insights و Twitter’s Tailored Audiences ابزارهای بازاریابی مجدد منحصر به فردی را برای هر تبلیغ PPC یا محتوای تبلیغاتی ارائه می دهند.

از هزینه های PPC خود برای ایجاد مخاطبین برای برند خود استفاده کنید و آنها را با کمپین های تبلیغاتی مختلف بر اساس محتوای به اشتراک گذاشته شده و دوست داشتنی خود هدف قرار دهید.

2. عناوین غیرقابل کلیک بنویسید

از BuzzSumo برای کشف محتوایی که در حال حاضر در صنعت شما ویروسی است استفاده کنید.

از این کلمات کلیدی و موضوعات برای ایجاد یک عنوان جذاب و مرتبط برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنید.

این باعث می شود کاربرانی که معمولاً با تبلیغات کلیکی درگیر نمی شوند، با نمایش تبلیغات شما درگیر شوند.

آزمایش A/B را روی سرفصل‌های مختلف انجام دهید که کلمات کلیدی خاص را هدف قرار می‌دهند تا ببینید کدام یک بیشترین کلیک و تبدیل را ایجاد می‌کنند.

توجه داشته باشید که قابل کلیک برابر با کلیک نیست. هنوز هم برای تجربه کاربر ضروری است که عناوین مرتبط با خود محتوا را ایجاد کنید.

3. ابتدا به موبایل فکر کنید

از تصاویر، اینفوگرافیک ها و هر نوع محتوای بصری برای افزایش نرخ تبدیل تلفن همراه خود برای تبلیغات پولی استفاده کنید.

قوانین محتوای صفحه فرود برای موبایل متفاوت است. بسیار مهم است که طراحی واکنشگرا را فعال کنید و محتوا را برای موبایل بهینه کنید.

تعدادی نکته:

  • تیترهای کوتاه بنویسید.
  • از پاراگراف های مختصر استفاده کنید.
  • اجتناب از پاپ آپ
  • از اندازه های کوچک تصویر استفاده کنید.
  • شامل یک فراخوان روشن برای اقدام.

4. CTAs Killer Craft برای تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر

شما باید در صفحه فرود خود، به ویژه برای مقالات تبلیغاتی پولی، یک فراخوان برای اقدام واضح ارائه دهید.

شما می توانید این کار را با یک فیلد فرم در کنار یا یک CTA پاپ آپ انجام دهید. این به تبدیل سرنخ ها به تبدیل برای کمپین تبلیغاتی پولی شما کمک می کند.

مردم هنوز بحث می کنند که آیا CTA را در بالای صفحه قرار دهند یا در انتهای محتوا.

از نظر تبلیغات پولی، پیشنهاد می‌کنم از محتوای خود برای جلب علاقه خواننده استفاده کنید و سپس برای تبدیل بیشتر، CTA خود را در انتهای صفحه فرود قرار دهید.

نتیجه

دوباره می گویم: می دانم که بازاریابی محتوا و PPC به نظر می رسد که نمی توانند متفاوت تر از این باشند.

آنها در بسیاری از مواقع به موازات یکدیگر حرکت می کنند و مناطق مشترک به سختی قابل مشاهده است.

اما اگر بازاریابی محتوای مناسب را در داده های PPC و PPC خود در بازاریابی محتوا و سئو ادغام کنید، می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید و به طور کلی عملکرد سایت خود را افزایش دهید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Dean Drobot/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط