5 روشی که کارشناسان سئو در جستجوی محلی برنده می شوند


این پست توسط Bright Data حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

داستان را می دانید، هر متخصص سئو در حال یادگیری و استفاده از همان روش ها برای ایجاد استراتژی سئوی خود است.

بنابراین، چگونه می‌توانید جواهرات پنهانی را کشف کنید که به سوق دادن نام تجاری محلی شما به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک می‌کنند؟

چگونه خود را از یک حرفه ای به یک متخصص سئو ارتقا دهید؟

بینش عملی را از کجا به دست می آورید که به شما کمک می کند تا موقعیت برتر SERP را بدست آورید؟

بازاریابان دیجیتال خبره می دانند که برای به دست آوردن موقعیت برتر در SERP، باید بدانند که SERP چگونه کار می کند.

راه حل: بینش های جستجوی عملی را می توان با API های SERP کشف کرد.

اینکه بتوانید ببینید چه چیزی باعث ایجاد یا شکستن یک رتبه برتر در جستجو می شود، به شما کمک می کند یک استراتژی برنده ایجاد کنید.

بازاریابان دیجیتال خبره از API های SERP یا اسکراپرهای SERP برای ایجاد موارد زیر استفاده می کنند:

  • استراتژی های احساسات برند
  • استراتژی های مدیریت شهرت آنلاین (ORM)
  • استراتژی های رتبه بندی کلمات کلیدی بهبود یافته برای تغییر موقعیت آنها و افزایش دید آنها در موتورهای جستجو.

قبل از برداشتن اولین گام‌های خود به سمت استراتژی سئوی محلی قوی‌تر، بیایید به این بپردازیم که API SERP چیست.

API SERP چیست؟

API های SERP ابزارهای خودکاری هستند که مجموعه داده های عمومی وب را از SERP ها بیرون می کشند.

آنها بر ارائه داده های وب از نتایج جستجوی پولی و ارگانیک از کلمات کلیدی و پرس و جوهای مختلف تایپ شده در موتورهای جستجو تمرکز می کنند.

API های SERP می توانند به شما کمک کنند تا از رقبای خود پیشی بگیرید:

1. هدف قرار دادن خودکار پارامترهای منحصر به فرد، از جمله:

  • مکان (هدف گیری در سطح شهر).
  • زبان.
  • فیلترها
  • حالت امن.
  • دستگاه

2. تجزیه و تحلیل خودکار ویژگی های مختلف موتور جستجو، مانند:

  • نقشه ها.
  • خريد كردن.
  • روندها
  • هتل ها
  • پروازها
  • اخبار.
  • بیشتر.

این دو مجموعه داده عمومی خودکار به شما کمک می کنند:

  • رقابت خود را زیر نظر داشته باشید.
  • روندهای پنهان را کشف کنید.
  • بهبود کمپین های تبلیغاتی پولی
  • شکاف های محتوایی را آشکار کنید.
  • نحوه عملکرد محتوای شما از منطقه ای به منطقه دیگر را درک کنید.
5 روشی که کارشناسان سئو در جستجوی محلی با API های خودکار SERP برنده می شونداسکرین شات از SERP API، اکتبر 2022

API های SERP برای چه مواردی استفاده می شوند؟

API های SERP، به ویژه آنهایی که خودکار مانند ابزار SERP API Bright Data، به شما کمک می کنند:

  • به راحتی رتبه های مضر و مطبوعات بد را کشف کنید تا بتوانید شهرت خود را ترمیم کنید.
  • یک استراتژی کلمه کلیدی SEO ایجاد کنید که بر اساس داده های وب در زمان واقعی است، به جای تاریخی.
  • یک استراتژی محتوا بسازید که به موتورهای جستجو کمک می کند تا کسب و کار شما را درک کنند و رتبه شما را بالاتر ببرند.
  • بهترین فرصت های بک لینک را کشف کنید.
  • در طول مراحل تحقیق سئو به طور خودکار بینش به دست آورید و در زمان صرفه جویی کنید.

1. بررسی های بد را کشف و تعمیر کنید و برای افزایش رتبه بندی SERP فشار دهید

شما می توانید از API های SERP برای مدیریت شهرت آنلاین سازمان خود استفاده کنید.

نگران روابط عمومی بد هستید؟ هشدار دریافت کنید تا بتوانید از آن جلوتر بگیرید.

آیا نمی دانید که آیا بررسی های بد باعث می شود محصولات شما در SERP ها پایین تر به نظر برسند؟ در چند ثانیه کشف کنید.

API های SERP می توانند به شما و تیمتان در مدیریت اعتبار آنلاین (ORM) کمک کنند.

چگونه؟ با جمع‌آوری سریع تمام داده‌های عمومی وب از موتورهای جستجو و مشاهده، در یک نگاه، در هنگام جستجوی کلمات کلیدی مارک دار یا کلمات کلیدی محصول، چه صفحاتی به دلایل مثبت و منفی بالاترین رتبه را دارند.

ابزار خودکار SERP API شما به شما نشان می دهد که چگونه برند شما در بین عموم قرار می گیرد و چگونه موقعیت آن تحت تأثیر این عوامل قرار می گیرد.

از اینجا، می‌توانید یک استراتژی برتر ایجاد کنید که با محتوای مثبت با هر محتوای منفی مقابله کند – از بینش‌های استخراج‌شده از داده‌های وب SERP برای بهینه‌سازی شهرت و دسترسی برند خود استفاده کنید.

مثلا، تیم‌های سئو می‌توانند ببینند که بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های آن‌ها چگونه با رقبایشان مقایسه می‌شود و هرگونه مطبوعات یا نظر منفی در مورد نام تجاری خود را رصد می‌کنند.

استفاده از یک API خودکار SERP می تواند به سرعت انواع وب سایت هایی را که ابتدا در جستجوها ظاهر می شوند و اینکه آیا آنها نام تجاری را در موقعیت مطلوبی قرار می دهند یا خیر، نشان می دهد.

2. استراتژی خود را با تحقیق کلمات کلیدی و داده های وب در زمان واقعی بسازید

ابزارهای سئو سنتی بر داده‌های تاریخی تکیه می‌کنند تا بینش‌هایی به شما ارائه دهند، نتایج یا داده‌های یک هفته قبل یا بیشتر را ارائه دهند.

اغلب، آنها گزینه جستجو بر اساس شهر یا سایر پارامترهای دقیق را به کاربران نمی دهند. این موضوع برای متخصصان سئو محلی به یک مشکل تبدیل می شود، زیرا نتایج موتورهای جستجو برای یک کلمه کلیدی در میامی متفاوت از اورلاندو ظاهر می شوند.

وقت آن است که با ایجاد استراتژی خود از داده های وب بلادرنگ از رقبای خود پیشی بگیرید.

چگونه؟ APIهای SERP این توانایی را دارند که داده‌های وب عمومی را از صفحات نتایج موتورهای جستجو در زمان واقعی از هر کشور، شهر یا مکانی پاک کنند، و آن را برای سئوی بین‌المللی و سئوی محلی عالی می‌سازد.

شما می‌توانید استراتژی‌های سئوی محلی و استراتژی‌های ORM بسازید که موقعیت رتبه‌بندی برند شما را در مکان‌های مختلف در زمان واقعی بهبود می‌بخشد.

با استفاده از اسکراپر SERP خودکار می توانید:

  • تغییرات در نتایج موتورهای جستجوی محلی یا رتبه بندی در رابطه با رقبای خود را دنبال کنید.
  • کلمات کلیدی خاص، توضیحات، و روند پیوند را کشف کنید.
  • بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی
  • موقعیت های بک لینک استفاده نشده را پیدا کنید.
  • داده های تکراری بر موقعیت جستجو تأثیر می گذارد.

3. به طور خودکار روندهای جستجو را ببینید و شکاف های محتوا را کشف کنید

شما می توانید از API های SERP برای کشف روندهای موتور جستجو و افشای شکاف ها در استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید.

داده‌های وب جمع‌آوری‌شده از APIهای SERP می‌توانند ایده‌های محتوای جدید و پرطرفدار – مانند وبلاگ‌ها، مقاله‌ها یا ویدیوها – را شناسایی کنند که می‌توانند به شما در ایجاد و مدیریت محتوای با کیفیت بالا که ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کند کمک کنند.

چگونه؟ یک API خودکار SERP می‌تواند به شما بینش فوری در مورد آنچه استراتژی محتوای 2023 شما باید داشته باشد، ارائه دهد.

4. در مورد موثرترین برچسب‌های عنوان، توضیحات متا و فرصت‌های بک لینک اطلاعات فوری دریافت کنید.

API های SERP عناوین، برچسب ها و توضیحات را از SERP ها بازیابی می کنند.

این بدان معنی است که می توانید محتوای مورد نیاز خود را بدون گشت و گذار در میان صدها SERP مشاهده کنید.

با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید صفحات خود را بهتر بهینه کنید تا در جستجوها بالاتر از صفحات، محصولات یا خدمات رقبای شما ظاهر شوند.

چگونه؟ با حذف نتایج رقابتی، وب سایت های عمومی و محتوا، می توانید مناطقی را برای بهبود برچسب های عنوان و توضیحات متا خود شناسایی کنید.

همچنین می‌توانید فرصت‌های بک لینک استفاده نشده را پیدا کنید تا صفحات آن‌ها را بیشتر ارتقا دهید و مطمئن شوید که در نتایج جستجوی پرطرفدار اول ظاهر می‌شوند.

بهترین قسمت؟ می توانید این کار را به صورت خودکار انجام دهید.

5. وظایف Scraping SERP خود را با API های SERP خودکار کنید

API های SERP می توانند فرآیند خراش دادن SERP ها را خودکار کنند.

اگر یک کسب و کار محلی با موقعیت های مختلف یا یک متخصص سئو بین المللی هستید که از استراتژی سئوی محلی برای رتبه بندی های بین المللی استفاده می کنید، این را به خوبی می دانید: بسیاری از عناصر مختلف می توانند بر نتایج نمایش داده شده در یک صفحه تأثیر بگذارند، از جمله مکان، تاریخچه جستجو، و دستگاه

آژانس‌های سئو نیز چندین مشتری دارند، و انجام یک خراش دستی برای هر یک ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.

در نتیجه، بررسی دستی SERPها و بازگرداندن نتایج دقیق و بی‌درنگ امکان‌پذیر نیست.

چگونه؟ اسکراپرهای SERP به شما این امکان را می‌دهند که داده‌های وب را از منابع بی‌شماری به طور هم‌زمان به‌طور خودکار جمع‌آوری کنید و به تیم‌های شما این امکان را می‌دهد که حجم زیادی از داده‌ها را با سرعت بیشتری جمع‌آوری کنند و دید بیشتری نسبت به موقعیت خود در نتایج جستجو داشته باشند.

بسیاری از ارائه‌دهندگان داده‌های وب، APIهای SERP را ارائه می‌کنند که برای پاک کردن داده‌های وب از صفحات نتیجه، به تجربه کمی یا بدون تجربه نیاز دارند.

این ابزارها به طور خاص برای هدف قرار دادن تمام موتورهای جستجوی اصلی طراحی شده اند.

مشابه زیرساخت جمع‌آوری داده‌ها، برخی ابزارها حتی با فناوری رفع انسداد متصل هستند، و مهمتر از آن، ارائه‌دهنده داده‌ها به‌طور خودکار APIهای SERP را پس از ایجاد تغییرات در صفحات نتایج موتورهای جستجو به‌روزرسانی می‌کند – و از جمع‌آوری داده‌های وب در زمان واقعی و بدون وقفه اطمینان حاصل می‌کند.

با توجه به اینکه تغییرات دائمی در ساختار و الگوریتم های SERP ها ایجاد می شود، بسیار مهم است و ویژگی های جدید به طور مکرر به این صفحات اضافه می شود.

امروز تیم های SEO خود را به اتوماسیون سئو ایمن مجهز کنید

API های SERP می توانند ابزارهای اضافی مورد نیاز برای بهینه سازی استراتژی های خود برای ORM، SEO محلی، بهینه سازی محتوا، ردیابی رتبه در زمان واقعی و سایر پروژه های مرتبط با SEO را در اختیار شما قرار دهند.

با کمک API های SERP، جمع آوری داده های وب SERP دقیق و بلادرنگ تبدیل به یک کار قابل مدیریت قابل توجه تر شده است و تیم های SEO را با یک خط مستقیم به مخاطبان و SERP های مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد.

اکنون API SERP Bright Data را آزمایش کنید!

اکنون APIهای SERP خودکار را آزمایش کنید





منبع

مطالب مرتبط