5 روش برای ترکیب SEO و SEM برای بازده بازاریابی موثرتر


به عنوان یک بازاریاب که با عدم اطمینان اقتصادی (و کاهش بودجه ناشی از آن) مواجه است، ارزیابی استراتژی دیجیتال شرکت شما بیش از هر زمان دیگری مهم است.

بنابراین، اگر منابع و بودجه کمتری برای کار دارید، چگونه می‌توانید نتایج را به حداکثر برسانید؟

چگونه باید بودجه بازاریابی خود را برای ایجاد بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) ممکن تخصیص دهید؟

در 22 فوریه، یک وبینار را با رایان مالونی، مدیر موفقیت سئو در Conductor، و آلیس تونکس، مدیر موفقیت مشتری جستجوی پولی در Adthena مدیریت کردم.

Maloney و Tonks از پنج راه استفاده کردند که می توانید به طور موثر از جستجوی پولی و ارگانیک برای افزایش عملکرد و رشد کسب و کار خود در سال جاری استفاده کنید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

وضعیت جستجو

همانطور که شرکت‌ها به دلیل کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده شروع به بستن کیف پول خود می‌کنند، متوجه می‌شویم که استفاده از استراتژی‌های ارگانیک برای جذب هرچه بیشتر ترافیک مهم‌تر می‌شود.

اما قبل از اینکه بخواهیم عمیق‌تر در مورد نحوه کار پولی و ارگانیک با هم کار کنیم، بیایید تمایز قائل شویم جستجوی ارگانیک از جانب جستجوی پولی اولین.

یک جستجوی ارگانیک نتیجه (بهینه سازی موتور جستجو یا سئو) هر نتیجه پرس و جوی جستجو در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است که به جای پرداخت هزینه، به دست آمده است.

از سوی دیگر، جستجوی پولی نتایج (بازاریابی موتور جستجو یا SEM) تبلیغات پولی هستند که در SERP ظاهر می شوند.

[Learn how to use both to ramp up your success] دسترسی فوری به وبینار →

5 روش برای ترکیب SEO و SEM برای بازده بازاریابی موثرتر

در اینجا فرمول برنده برای متحول کردن کسب و کار و افزایش درآمد شما آمده است: برای بازده بازاریابی بی نظیر، SEO را با SEM ترکیب کنید.

در اینجا پنج راه برای اطمینان از افزایش موفقیت آنلاین شما وجود دارد.

1. با استفاده از بینش عملکرد جستجوی ارگانیک، هزینه جستجوی پرداخت شده را اختصاص دهید.

با استفاده از تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید تا متوجه شوید در کجا عملکرد ضعیفی دارید.

این به شما کمک می کند مخاطب هدف خود را درک کنید و هزینه های تبلیغات غیر ضروری را کاهش دهید.

[Learn how] دسترسی فوری به وبینار →

2. استراتژی محتوای خود را با عملکرد کلید واژه SEM اطلاع دهید.

با ارزش ترین شرایط پرداختی خود را شناسایی کنید سپس با نویسندگان محتوای خود کار کنید تا عبارات با ارزش بالا را در قطعات محتوای ارگانیک بگنجانید.

[Get more ROI with SEO & SEM] دسترسی فوری به وبینار →

3. انجام تحقیقات رقابتی با استفاده از بینش های پولی و ارگانیک.

رقبای خود را بشناسید و آنها را بر اساس آن دسته بندی کنید. سپس، آنها را با تحقیقات پولی و ارگانیک خود تجزیه و تحلیل کنید تا تصویر واضح تری از چشم انداز به دست آورید.

[Get a real-life example] دسترسی فوری به وبینار →

4. بهترین روش های سئو را در هنگام ایجاد کمپین های پولی بکار ببرید.

هنگام ایجاد کمپین های پولی، از خود خواری کلمات کلیدی هدفمند ارگانیک خود اجتناب کنید تا سلامت فنی وب سایت خود را هماهنگ کنید.

[Learn how self-cannibalization hurts your ROI] دسترسی فوری به وبینار →

5. ارتباطات و همکاری بین تیمی را فعال کنید.

پس از دریافت داستان کامل، عملکرد را نظارت کرده و با تیم SEO و SEM به اشتراک بگذارید. سپس، با هم کار کنید تا SERP های مورد نظر خود را داشته باشید.

[Slides] 5 روش برای ترکیب SEO و SEM برای بازده بازاریابی موثرتر

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

تبلیغات هوشمندتر: 5 روش مقرون به صرفه برای دریافت بازدهی بیشتر در رسانه های پولی

در این وبینار، تاکر استوفرز، مدیر ارشد بازاریابی رشد در Divvy، بینش‌های عملی و استراتژی‌های کلیدی را برای شما ارائه می‌کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و در عین حال سود بیشتری را به دست آورید.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط