6 نکته برای نوشتن محتوای SEO برای شرکت های حقوقی
شرکت های حقوقی هر چند وقت یک بار باید محتوای جدید بنویسند؟ پاسخ به اهداف آنها بستگی دارد.
اگر میخواهند سرنخ بیشتری کسب کنند یا فروش را افزایش دهند، باید اغلب محتوای آموزنده ایجاد کنند.
برای بهبود تصویر و شهرت برند خود، باید محتوای عمیق و با کیفیت بالا را آهسته تر (اما همچنان به طور منظم) ایجاد کنند.
بازاریابی محتوا یکی از ارکان اصلی استراتژی های بازاریابی مدرن است.
برای دسترسی به مشتریان بالقوه، شرکت های حقوقی باید محتوای با کیفیت بالا تولید کنند. این مقاله شش نکته ساده برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را برای نوشتن محتوا برای شرکت های حقوقی ارائه می دهد.
نوشتن محتوای موثر برای مشتریان موسسه حقوقی
بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.
وکلا روزانه موقعیت های پیچیده حقوقی را مدیریت می کنند، اما بسیاری از موکلان آنها این کار را نمی کنند.
صرف نظر از شرایط فرد، نیاز به وکیل احتمالاً باعث ایجاد استرس می شود. جستجوی خدمات وکیل بسته به جزئیات موقعیت می تواند یک تجربه بسیار احساسی باشد.
در نتیجه، مردم احتمالاً اولین وکیلی را که می بینند انتخاب نمی کنند. آنها کار را انجام می دهند و وکیل مناسب را برای آنها تحقیق می کنند.
فرآیند تصمیم گیری
قبل از تصمیم گیری، مشتریان بالقوه باید احساس کنند که این وکیل کسی است که می توانند در زمان سختی به او اعتماد کنند و به او تکیه کنند.
ایجاد اعتماد و اقتدار شاید مهم ترین هدف بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی باشد.
موسسات حقوقی فرصت عالی برای نشان دادن مهارت های خود و تشویق مشتریان بالقوه به استفاده از خدمات خود از طریق محتوای خوب دارند.
وبلاگ ها یکی از راه های اصلی برای ارائه این اطلاعات به صورت آنلاین هستند.
پستهای وبلاگ ممکن است تصمیم بگیرند که آیا فردی در حصار این تماس را برقرار کرده و شرکت را استخدام میکند یا خیر.
بنابراین، محتوا باید تازه، معتبر و مرتبط با مخاطبان هدف شرکت باشد. انتخاب مناسب موضوعات، جزئیات دقیق و نوشتار طبیعی و جذاب می تواند تفاوت را ایجاد کند.
یک استراتژی محتوای قوی و باکیفیت می تواند به وب سایت شرکت کمک کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) صعود کند و به طور ایده آل شروع به جذب مشتریان بیشتر و با کیفیت بالاتر کند.
1. برای موضوعات روی کلمات کلیدی بنویسید
معمولاً اولین مفاهیمی که هنگام فکر کردن به شروع یک محتوای سئو به ذهن خطور می کند، کلمات کلیدی و تحقیقات کلمات کلیدی است.
تمام محتوای نوشته شده سئو باید یک عبارت کلیدی هدف داشته باشد. به این صورت است که مشتریان هنگام جستجوی آنلاین محتوا را به صورت ارگانیک پیدا می کنند.
اما روزهایی که برای رتبه بندی یک محتوا در گوگل به کلمات کلیدی نیاز بود، گذشته است.
امروزه از کلمات کلیدی استفاده می کنیم تا به گوگل بگوییم که برخی از ایده های محتوای ما چیست، اما محتوای خود را حول کلمات کلیدی نمی نویسیم. به همین دلیل آنها آنجا نیستند.
گوگل با نحوه تفسیر پرسوجوها هوشمندتر شده است، و همچنین افراد در ارزیابی کیفیت نتایجی که به دست میآورند، هوشمندتر شدهاند.
نوشتن پیرامون کلمات کلیدی سئو موسسه ای از دوران گذشته است و محتوایی که این کار را انجام می دهد به دلایل اشتباه برجسته می شود.
در عوض، محتوای وبلاگ شرکت حقوقی باید بر موضوعات واقعی مرتبط با صنعت حقوقی تمرکز کند.
نوشتن برای موضوعات کمک می کند تا محتوا را با آنچه مشتریان بالقوه بیشتر از کلمات کلیدی به تنهایی جستجو می کنند مطابقت دهد.
وقتی برای موضوعاتی روی کلمات کلیدی می نویسید، می تواند چندین عبارت کلیدی را هدف قرار دهد، نه فقط یک مورد در هر پست وبلاگ.
بنابراین، چگونه این کار انجام می شود؟
شرکت های حقوقی می توانند چندین رویکرد را در پیش بگیرند. ابزارهایی مانند Answer the Public و ویژگی تحقیق موضوعی Semrush می توانند به تولید ایده های محتوا بر اساس عبارات کلیدی کمک کنند.
یا می توانید موضوعی را که درباره آن می نویسید جستجو کنید و SERP های گوگل را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی قبلاً رتبه بندی شده است و محتوا چگونه ارائه می شود. همچنین می توانید بررسی کنید که رقبای شما برای الهام گرفتن در مورد چه چیزی می نویسند.
این روش ها می توانند شما را به سمت محتوایی راهنمایی کنند که مستقیماً به سؤالات مشتریان پاسخ می دهد. اما پس از آن، بهبود محتوای وبلاگ شرکت حقوقی خود به عهده شما خواهد بود.
چطوری این کار را انجام میدهی؟ با تمرکز لیزر بر روی تحقیق موضوعی خود بر اساس نیازهای مخاطبان و سپس نوشتن پست مانند یک حرفه ای. بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.
2. Client Personas را تعریف کنید
صرف زمان و تلاش برای نوشتن یک محتوا بدون هدایت آن به سمت مخاطب خاص چیست؟
مبتدیان سئو ممکن است فکر کنند که مخاطبان هدف آنها همه افرادی هستند که در اینترنت هستند، اما تنها گروه منتخبی از کاربران آنلاین به دنبال خدمات وکالت هستند.
برای تمرکز بر ایجاد یک بازار هدف مناسب – افرادی که نیاز به استخدام وکیل دارند – باید شخصیت های مختلف مشتری را تعیین کنیم. شخصیت مشتری نشان دهنده انواع افرادی است که بهترین مشتریان برای شرکت حقوقی شما هستند.
بسته به نوع قانون، شخصیت های مشتری بین شرکت های حقوقی به طور قابل توجهی متفاوت است. به همین دلیل است که باید به شخصیت های مشتری به طور خاص برای شرکت حقوقی خود نگاه کنید.
شما از قبل باید پرسونای مشتری هدف شرکت خود را به خوبی بشناسید. شما می دانید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند.
با درک اینکه برای چه کسی می نویسید، شانس بیشتری برای ایجاد چیزی مرتبط و ارزشمند برای مشتریان احتمالی خواهید داشت.
با پرسیدن از خود شروع کنید:
- مشتریان شما برای اینکه به خدمات حقوقی نیاز داشته باشند با چه چالش هایی روبرو هستند؟
- چه نوع افرادی در وهله اول با این چالش ها مواجه خواهند شد؟
- و به نظر شما چه نوع اطلاعاتی را جستجو می کنند؟
سوالاتی از این دست هنگام تعریف شخصیت مشتری ضروری هستند.
تعیین جمعیت شناسی
اگر از گوگل آنالیتیکس نیز استفاده میکردید، مفید خواهد بود. و اگر از رسانههای اجتماعی استفاده میکنید، میتوانید بینشهای هر پلتفرم را نیز بررسی کنید.
این منابع می تواند به شما کمک کند تا جمعیت شناسی ترافیک وب و دنبال کنندگان خود را تعیین کنید، که همچنین می تواند شما را به شخصیت های مشتری هدف خود نزدیک تر کند.
اطلاعات جمعیتی که پیدا می کنید ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- سن.
- جنسیت.
- موقعیت جغرافیایی
- عنوان شغلی و حقوق.
- سطح تحصیلات.
- پویایی خانواده
- مناطق مورد علاقه
3. انواع محتوا برای ایجاد
محتوای سئو اغلب به کلمات نوشته شده اشاره دارد، اما نه همیشه. در اینجا چند نوع مهم از محتوای سئو آورده شده است:
پست های وبلاگ
محتوایی که اکثر مردم قبلاً با آن مینویسند، پستهای وبلاگ است. محتوای وبلاگ می تواند ترافیک وب سایت را جذب کند.
این یک راه ساده برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه از طریق برقراری ارتباط ساده با آنها در مورد موضوعی است که آنها به آن اهمیت می دهند.
کلمات کلیدی را با دقت انتخاب کنید و از پیوندهای داخلی برای اشاره به صفحات سطح بالای وب سایت، که صفحات اصلی خدمات حقوقی شرکت شما هستند، استفاده کنید.
پستهای وبلاگ به شرکت اجازه میدهد تا با افزودن جزئیات، ارائه مثالها یا انعکاس تحولات اخیر در پروندههای حقوقی، آن موضوعات حقوقی را گسترش دهد.
صفحات مکان
شرکت های حقوقی همچنین می توانند از ایجاد صفحات موقعیت مکانی که شهرها یا مناطق جغرافیایی دیگر را هدف قرار می دهند، بهره مند شوند.
صفحات مکان شرکت مجبور نیست هر شهرداری محلی را در نقشه هدف قرار دهد.
البته، مکان های کلیدی ضروری هستند، اما به یاد داشته باشید که افراد ممکن است فقط مسافت نسبتا کوتاهی را برای دسترسی به خدمات یک وکیل با کیفیت بالا طی کنند.
برای تعیین یک مانع جغرافیایی، باید سعی کنید شخصیت های مشتری خود را در شهری در فاصله 10 تا 20 مایلی از دفاتر خود هدف قرار دهید.
محتوای صوتی و تصویری
کلمات نوشتاری یک ابزار مفید سئو هستند، اما صوتی و تصویری را فراموش نکنید. آنها روند جدیدی نیستند، اما محبوبیت پادکست ها همچنان در حال افزایش است.
اگر میخواهید در صدر روندهای فعلی انباشته محتوا باقی بمانید، باید ایده یک پادکست را برای شرکت خود مطرح کنید.
ایجاد پادکست بر اساس محتوای مکتوب موجود و دانش تخصصی شرکت می تواند به محتوای قانونی شما تنوع دهد.
تولید پادکست نسبتاً آسان است زیرا لازم نیست نگران کامل کردن عناصر بصری باشید. میتوانید یک فریلنسر استخدام کنید تا آنها را ویرایش کند تا صدا و انتقالها هماهنگ باشند.
می توانید برخی از وکلای شرکت خود را روی آنتن بفرستید و در مورد یک موضوع حقوقی بحث کنید. و اپیزودهایی ایجاد کنید که موضوعاتی را که افراد ممکن است بخواهند بیشتر بدانند برجسته می کند.
به عنوان مثال، از آنها بخواهید انواع ورشکستگی یا آسیب های شخصی را برای آموزش مردم توضیح دهند. و با گذشت زمان، مردم موسسه حقوقی را به عنوان یک مرجع در حوزه خاص خود می بینند که می تواند منجر به افزایش اطلاعات شود.
به طور مشابه، ویدئوها میتوانند اطلاعاتی مشابه یک قطعه نوشتاری یا صوتی را پوشش دهند، اما تجربه بصری جذابی را برای عموم فراهم کنند. این همچنین به مشتریان بالقوه کمک می کند تا با قرار دادن نام محتوای شما با شرکت شما رابطه برقرار کنند.
مردم تمایل دارند جلوه های بصری را روی متن حفظ کنند، بنابراین شاید یک وکیل بتواند مفهومی را با استفاده از نمودار یا نموداری که شما در ویدیو ادغام می کنید توضیح دهد. این می تواند به افراد کمک کند تا یک ایده را کاملتر درک کنند.
4. ویژگی های اساسی محتوای عالی
هنگام نوشتن محتوای مؤسسه حقوقی، باید بدانید که برای کیفیت بالای این قطعه چه چیزی لازم است. بنابراین جدا از موارد سنگین سئو، پستهای وبلاگ، خدمات و صفحات مکان باید اصول اولیه نوشتن موثر را در بر داشته باشند.
چه کسی به وکلایی که اشتباهات گرامری را با اطمینان در وب سایت خود منتشر می کنند اعتماد می کند؟
علاوه بر این، به یاد داشته باشید که اگرچه شرکت شما ممکن است در مورد موضوعات مختلف حقوقی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، مشتریان بالقوه احتمالاً نمی توانند اطلاعات زیادی را به یکباره هضم کنند.
حصول اطمینان از اینکه محتوا برای مخاطب هدف شما قابل خواندن است، برای موثرتر کردن آن مهم است.
به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد یک موضوع پیچیده بحث کنید، سعی کنید یک سری وبلاگ برای آن ایجاد کنید. به این ترتیب، میتوانید اطمینان حاصل کنید که مشتریانتان موضوع را یک تکه به طور کامل درک میکنند.
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که تولید میکنید تا آخرین جزئیات دقیق است، زیرا عموم مردم میتوانند آن را بهعنوان توصیههای حقوقی تعبیر کنند و آن را به طور کامل دنبال کنند. گوگل به هر محتوایی که ممکن است بر معیشت کاربر جستجو تأثیر بگذارد توجه ویژه ای می کند.
تمام محتوا باید با فراخوانی به عمل خاتمه یابد که به خوانندگان می گوید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. اینها می توانند به محتوا کمک کنند افراد بیشتری را به سرنخ های قانونی تبدیل کند.
به یاد داشته باشید که تمام محتوای قانونی که برای شرکت خود ایجاد می کنید باید شخصی را داشته باشد که بتوانید برای ویرایش کار به او اعتماد کنید. و باید بیش از یک بار ویرایش شود، با چند مجموعه چشم که به آن نگاه می کنند، تا هیچ اشتباه ساده ای را از دست ندهید.
ویراستار باید با تمام اصول اولیه یک قطعه خوش نوشته و عناصری که محتوا را سئوی پسند می کند آشنا باشد.
5. تبلیغ محتوای شما
در حالت ایده آل، اگر همه کارها را به درستی انجام داده باشید، مشتریان بالقوه ای خواهید داشت که وقتی به دنبال اطلاعات قانونی هستند، محتوای شما را به صورت ارگانیک پیدا می کنند.
البته، این همان چیزی است که هنگام انتشار هر محتوایی به آن امیدوار هستید، اما گاهی اوقات برای پست کردن چیزی و پایان آن کافی نیست.
محتوا اغلب برای تاثیرگذار بودن نیاز به یک تلنگر دارد. بنابراین، پس از ایجاد یک قطعه محتوا، مرحله بعدی تبلیغ آن است.
به عنوان مثال، می توانید با تبلیغ پست های وبلاگ در فیس بوک، لینکدین و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
اشتراکگذاری محتوای جدید در کانالهای رسانههای اجتماعی راهی آسان برای قرار دادن آن در مقابل مخاطبان و اطمینان از اینکه دائماً چیزی برای ارسال دارید، است.
اما رسانه های اجتماعی تنها جایی نیستند که می خواهید محتوای خود را به اشتراک بگذارید. یکی از مناسب ترین مکان ها برای تبلیغ محتوا از طریق ایمیل است.
اگر لیست ایمیل شما محتوای جدید را ارسال می کند، می تواند به مردم یادآوری کند که شرکت شما یک انتخاب عالی برای کمک حقوقی است.
6. اندازه گیری تبدیل
بعد از اینکه برای شرکت حقوقی خود محتوا ایجاد کردید، می خواهید اندازه گیری کنید که آیا کار می کند یا خیر.
به طور کلی، هدف از نوشتن محتوا، جذب مشتریان جدید است. چند راه وجود دارد که می توانید محتوای خود را اندازه گیری کنید.
ابزارهایی مانند Google Analytics در دسترس هستند تا به شما کمک کنند اطلاعات دقیقی در مورد تأثیر محتوای سئو بر فروش دریافت کنید.
همچنین میتوانید با وکلای شرکت خود صحبت کنید تا کیفیت سرنخهای ورودی آنها را از زمان انتشار محتوا بررسی کنید.
بررسی تبدیل ها اطلاعات حیاتی را ارائه می دهد که می توانید برای استراتژی محتوای آینده خود از آنها استفاده کنید.
با این حال، صبر برای نوشتن محتوای سئو ضروری است، بنابراین ممکن است بلافاصله نتایج را نبینید.
همه مایلند در اولین تلاش نتایج عالی داشته باشند. اما ممکن است زمان لازم باشد تا شرکت حقوقی شما هنگام شروع استراتژی محتوایی خود، جایگاه خود را پیدا کند.
بنابراین، انجام چند تلاش ممکن است استرس زا باشد، اما زمانی که آن را به درستی انجام دهید نتیجه خواهد داد.
غذای نهایی
شرکت های حقوقی باید به خاطر داشته باشند که محتوا پادشاه است. هرگز قدرت پست های وبلاگ خوش نوشته یا ویدئوها و پادکست های منحصر به فرد را دست کم نگیرید.
با تمرکز بر تولید این نوع محتواها، میتوانید به مخاطبان گستردهتری دسترسی پیدا کنید و در عین حال، شخصیت مشتری هدف را تقویت کنید.
بنابراین، اگر می خواهید حضور وب خود را افزایش دهید و رتبه بندی SERP خود را بهبود ببخشید، این نکات بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Tero Vesalainen/Shutterstock