6 نکته نمایه کسب و کار Google برای برندهای هتل


گوگل پاسخگوی مشکلات اکثر مردم است.

احساس گرسنگی می کنید، باید ناهار بخورید؟ آن را در گوگل پیدا کنید.

نیاز به رزرو هتل دارید؟ بررسی های آن را گوگل کنید.

به همین دلیل است که گوگل روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو دریافت می کند.

و جالب اینجاست که درصد زیادی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند.

از آنجایی که گوگل اولین جایی است که بسیاری از مردم هنگام جستجوی هتل به آن مراجعه می کنند، صنعت مهمان نوازی اشباع شده چیزهای زیادی از ویژگی های قابل توجه این غول موتور جستجو به دست می آورد.

نمایه کسب‌وکار گوگل (GBP) یکی از ویژگی‌هایی است که به هتل‌های کوچک‌تر کمک می‌کند با وجود اینکه شانس رتبه‌بندی از طریق سئوی معمولی نسبتاً کم است، با مخاطبان هدف خود مواجهه خوبی داشته باشند.

این مقاله به شما نکات عملی برای بهینه سازی پوند خود را ارائه می دهد تا بیشترین بهره را از پیشنهاد عالی گوگل ببرید.

مزایای نمایه کسب و کار گوگل برای برندهای هتل

یکی از مزایای برتر داشتن یک فهرست GBP این است که کسب و کار شما با قرار گرفتن در جایی که اغلب به نظر می رسد به مخاطبان شما نزدیکتر می شود.

GBP زمین بازی را برای همه برندهای هتل یکسان می کند و به همه فرصت برابر برای موفقیت می دهد.

حتی املاک کوچکتر و متعلق به خانواده می توانند در پاسخ به جستجو برای هتل های محلی رتبه بندی کنند.

GBP یک فهرست کسب و کار رایگان است که به شما امکان می دهد جزئیات هتل خود مانند ساعات کاری، قیمت اتاق، شماره تماس و موارد دیگر را با مهمانان احتمالی خود به اشتراک بگذارید.

GBP که به طور خاص برای تبلیغ مارک های محلی طراحی شده است، در صورت استفاده مناسب، می تواند دید آنلاین شما را افزایش دهد و ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما هدایت کند.

این می تواند منجر به افزایش رزرو و درآمد بیشتر شود.

اما این تنها راهی نیست که GBP به هتل ها کمک می کند رزرو بیشتری داشته باشند.

نظرسنجی BrightLocal نشان داد که 49٪ از مشتریانی که نظرسنجی کرده‌اند به نظرات آنلاین اعتماد می‌کنند و GBP به شما کمک می‌کند از این موضوع سرمایه‌گذاری کنید و اعتماد مشتریان خود را از طریق سیستم بررسی و رتبه‌بندی تماشایی خود جلب کنید.

علاوه بر همه اینها، داشتن GBP برای هتل شما شانس شما را برای حضور در بسته محلی مورد علاقه شما افزایش می دهد و همچنین به هتل شما در Google Maps دیده می شود.

سئوی هتل با بهینه سازی GBP

پس از بررسی مزایای GBP، باید مشتاق باشید که لیست GBP هتل خود را درخواست کنید و از ارزش و ارزشی که می تواند به همراه داشته باشد لذت ببرید.

اما صرفاً ادعا کردن GBP شما کافی نیست.

شما باید فهرست خود را برای بهترین نتایج بهینه کنید.

در اینجا چند نکته بهینه سازی GBP برای شروع شما آورده شده است:

اطمینان از صحت اطلاعات

99 درصد از مصرف‌کنندگانی که در نظرسنجی BrightLocal شرکت کردند، در سال گذشته از اینترنت برای یافتن اطلاعات در مورد یک تجارت محلی استفاده کرده‌اند.

مردم به Google مراجعه می‌کنند و برای کسب اطلاعات به فهرست‌های GBP تکیه می‌کنند.

و استراتژی خوب سئوی هتل تضمین می کند که اطلاعات کسب و کار شما در فهرست GBP شما دقیق است.

جدا از دقت، باید اطمینان حاصل کنید که فهرست شما با تمام اطلاعاتی که یک مهمان بالقوه ممکن است نیاز داشته باشد تا ارزش خوبی را از فهرست GBP شما خارج کند، کامل است.

اگر نمایه GBP شما با اطلاعات دقیق کامل باشد، 2.7 برابر بیشتر احتمال دارد که مشتریان شما را قابل اعتماد بدانند.

در دنیای رقابت فزاینده در صنعت مهمان‌نوازی، نمی‌توانید اعتماد مشتریان خود را از دست بدهید یا آنها را از اطلاعات نادرست ناامید کنید.

برخی از اطلاعات مهمی که باید در فهرست شما دقیق و به طور منظم به روز شوند عبارتند از:

  • شما شماره تماس. تایید کنید که این شماره پاسخگو است.
  • شما آدرس هتل.
  • شما ورود و خروج بار.
  • شما آدرس وب سایت.

آیا می توانید تصور کنید که مهمان شما چقدر ناامید می شود اگر اتاقی را بر اساس زمان های ورود و خروج که در لیست GBP شما ذکر شده رزرو کند، فقط متوجه شود که آنها نادرست بوده اند؟

آیا می توانید تصور کنید که چگونه ممکن است نظر منفی برای شما به همراه داشته باشد؟

بنابراین، صحت اطلاعات را در اولویت قرار دهید و شانس فرار مهمانان خود را به حداقل برسانید.

بررسی کنید که چگونه شرایتون مالدیو فهرست GBP خود را به روز نگه داشته است.

دکمه وب سایت به سرعت وب سایت آنها را در تب بعدی باز می کند. قیمت های تقریبی برای روزهای انتخابی خود و بسیاری از اطلاعات دیگر را تنها با یک جستجو در گوگل دریافت می کنید.

Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa فهرست GBPنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲

بخش پرسش و پاسخ را نادیده نگیرید

فهرست GBP هتل دارای بخش پرسش و پاسخ اختصاصی است که در آن مهمانان بالقوه برای به اشتراک گذاشتن سؤالات خود می آیند.

سایر مشتریان قبل از رزرو اتاق با هتل شما، از این موارد برای دریافت پاسخ استفاده می کنند.

از این بخش برای درک آنچه مهمانان شما می خواهند بدانند استفاده کنید و به سوالات پاسخ دهید. یک بله یا نه کافی نیست.

شما باید دقیق و مؤدب باشید، اما از نوشتن مقالات طولانی نیز اجتناب کنید.

یک پاسخ جامع و مختصر جواب می دهد.

همچنین به سوالات مطرح شده در این بخش سریع پاسخ دهید.

پاسخ به این سوالات برای هر کسی باز است. و اگر خودتان به سؤالات پاسخ ندهید، کسی، شاید یک راهنمای محلی، پاسخ خواهد داد.

آنها ممکن است اطلاعات نادرستی را به اشتراک بگذارند، که ممکن است به تجربه مهمان شما آسیب برساند.

بنابراین، فهرست GBP خود را مرتباً بررسی کنید تا سؤالات جدید را پیدا کنید و فوراً به آنها پاسخ دهید.

همچنین می توانید بخش پرسش و پاسخ وب سایت خود را در اینجا پیوند دهید تا ترافیک ارگانیک را به سایت خود جذب کنید.

بررسی کنید که تیم شرایتون چگونه برای رسیدگی به این سوال وقت گذاشته است.

همچنین، روشی را که آنها به صورت مؤدبانه، جامع و در عین حال مختصر به سؤال خود پاسخ داده اند را از دست ندهید.

پرسش و پاسخ Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spaنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲

از ویژگی ها و جزئیات هتل استفاده کنید

نمایه کسب‌وکار Google به هتل‌ها اجازه می‌دهد ویژگی‌ها و جزئیات خود را با مهمانان به اشتراک بگذارند.

این بخش برای این است که میهمانان خود را از امکانات و امکانات ارائه شده در ملک خود مطلع کنید.

همچنین می‌تواند فرصت‌های رزرو را ایجاد کند، زیرا بسیاری از مهمانان بر اساس امکانات ذکر شده در این بخش تصمیم می‌گیرند که آیا می‌خواهند مکانی را رزرو کنند یا خیر.

حتما تمام امکانات رفاهی هتلتان را فهرست کنید.

اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ویژگی های سلامت و ایمنی.
  • خانه داری.
  • خشکشویی.
  • دربان.
  • اینکه آیا حیوانات خانگی مجاز هستند یا نه، و بیشتر.

می توانید بررسی کنید که سایر برندهای هتل چه امکاناتی را در فهرست GBP خود فهرست کرده اند و از آنها ایده بگیرید که چه چیزی را به بخش خود اضافه کنید.

با این حال، مانند سایر اطلاعات، باید اطمینان حاصل کنید که تمام امکاناتی که در فهرست خود قرار داده اید در ملک شما ارائه می شود.

در غیر این صورت، مهمانی که مکان شما را به دلیل دوست‌داشتن با حیوانات خانگی رزرو کرده است، اگر به شما اجازه ورود گربه‌ها را در مجاورت خود نمی‌دهید، نظر خوبی نخواهد گذاشت.

شرایتون مالدیو با بخش امکانات رفاهی و جزئیات هتل این کار را به درستی انجام داده است.

برخی از امکانات در اینجا فهرست شده‌اند و مهمانان می‌توانند با کلیک بر روی دکمه امکانات بیشتر، ویژگی‌ها و امکانات دیگر را با جزئیات بررسی کنند.

جزئیات هتلنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲

جمع آوری نظرات

نظرات می توانند باعث ایجاد یا شکست هتل شما شوند.

98٪ از مصرف کنندگان مورد نظرسنجی BrightLocal نظرات آنلاین خدمات محلی را مطالعه می کنند.

اگر میهمانی هتل شما را به عنوان ملک انتخابی خود در فهرست نهایی قرار داده است، کار بعدی که انجام خواهد داد این است که نظرات شما را بررسی کند، به احتمال زیاد در گوگل.

و اغلب، آنها بر اساس این بررسی ها تصمیم می گیرند که آیا می خواهند با شما اتاق رزرو کنند یا خیر.

بنابراین، یک تجربه مهمان مثبت ارائه دهید و مطمئن شوید که بخش نقد شما مقدار مناسبی از نظرات مثبت دریافت می کند.

با این حال، دریافت نظرات مثبت ممکن است آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نباشد.

مردم وقتی تجربه مثبتی داشته اند، سریع نظر منفی می گذارند، اما چندان سخاوتمند نیستند.

اما نمی‌توانید اجازه دهید نظرات مثبت شما کاهش پیدا کند.

شرایتون مالدیو بیش از هزار نقد و ترکیبی سالم از نظرات 5 ستاره و کمتر از 5 ستاره دارد. این همان بخش بررسی است که ما به دنبال آن هستیم.

بررسی های شرایتون در GBPنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲
بررسی های شرایتون در GBPنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲
بررسی های شرایتون در GBPنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲

تا جایی که ممکن است عکس و ویدیو اضافه کنید

رزرو آنلاین خطرناک است.

بنابراین مردم می خواهند مطمئن باشند که اتاقی که رزرو می کنند انتظارات آنها را برآورده می کند.

و در حالی که جزئیات متنی کمک می کند، چیزی که افراد را به سمت زدن دکمه «اکنون رزرو کنید» سوق می دهد، عکس ها و ویدیوهای با کیفیت بالا از همه ویژگی ها و امکاناتی است که در فهرست خود وعده داده اید.

شاید به همین دلیل است که لیست های دارای عکس دریافت می شوند 35% تعداد کلیک‌های بیشتری به وب‌سایتشان نسبت به آن‌هایی که انجام نمی‌دهند.

مطمئن شوید که عکس‌های با کیفیت و واقعی از اتاق‌های خود را از همه جهات و هر امکانات دیگری که ارائه می‌دهید آپلود کنید.

به تاکید بر “واقع بینانه” توجه کنید؟

این به این دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که تصاویری که آپلود می کنید بیش از حد وعده داده نمی شوند. اگر اتاق در تصویر نمای ساحل دارد، اطمینان حاصل کنید که اتاق واقعی مطابق با این انتظار است.

همچنین فراموش نکنید که تصاویر خود را برای سئو بهینه سازی کنید.

یک متن جایگزین توصیفی برای هر تصویر بنویسید و تا جایی که ممکن است با کلمات کلیدی مرتبط بهینه سازی کنید. اما چیزهای کلیدواژه نکنید!

اگر نمی توانید به نحوه ساخت آلبوم GBP خود فکر کنید، می توانید از شرایتون مالدیو الهام بگیرید.

آنها عکس های چشم نوازی از نمای بیرونی، فضای داخلی، امکانات رفاهی، اتاق ها و موارد دیگر را شامل می شوند.

آلبوم شرایتون مالدیو GBPنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲
آلبوم شرایتون مالدیو GBPنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲

از Analytics استفاده کنید و به بهینه سازی ادامه دهید

هیچ چیز در دنیای دیجیتال موفق نیست مگر اینکه به طور منظم بهینه شود. و همین امر برای نمایه GBP شما نیز صادق است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه GBP این است که بینش هایی در مورد عملکرد لیست شما ارائه می دهد.

با تجزیه و تحلیل آمار GBP خود، می‌توانید به سؤالات مهمی مانند تعداد بازدیدهای فهرست شما پاسخ دریافت کنید.

کدام عبارت جستجو بیشترین بازدید را داشته است؟ و مخاطبان شما از کجا می آیند؟

از این اطلاعات برای مشاهده عملکرد کمپین GBP خود و تعیین چگونگی بهبود این نتایج استفاده کنید.

از Google Posts استفاده کنید

پست گوگل یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند GBP است.

این به شما امکان تعامل مستقیم با مهمانان بالقوه شما را می دهد.

می‌توانید به‌روزرسانی‌های هتل خود را به اشتراک بگذارید، پیشنهادات و تخفیف‌ها را فاش کنید، و از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید.

بخش پست گوگل می تواند مخاطبان شما را درگیر کند، ترافیک ارگانیک وب سایت شما را به دست آورد و کسب و کار شما را سرنخ های خوبی کسب کند.

اما فقط در صورت استفاده صحیح.

ببینید این هتل چگونه بخش پست‌های Google خود را به درستی انجام می‌دهد:

Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spaنماگرفت از نمایه کسب و کار Google، آگوست ۲۰۲۲

نتیجه

GBP فرصت های قابل توجهی را برای برندهای هتل ارائه می دهد تا با مهمانان بالقوه تعامل داشته باشند و آنها را با خدمات خود تحت تأثیر قرار دهند – حتی قبل از اینکه مهمانان وارد ملک خود شوند.

این ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که با دقت به نفع صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است، بدون هزینه.

GBP فرصت‌های تعامل و قرار گرفتن در معرض بی‌سابقه‌ای را به هتل‌هایی ارائه می‌کند که ممکن است بودجه بازاریابی زیادی نداشته باشند.

اما موفقیت نهایی تجاری شما ریشه در خدمات شما دارد و GBP شما منعکس کننده تجربه مهمانی است که ارائه می کنید.

بنابراین، در حالی که فهرست GBP خود را بهینه می کنید، روی مناطق بهبود یافته هتل خود تمرکز کنید تا تلاش شما بتواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Fit Ztudio/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط