Google اطمینان می دهد که #URL های Anchor در GSC اشکالی ندارد


جان مولر Google توضیح داد که چرا کنسول جستجوی Google گاهی اوقات URL هایی را با هشتگ در گزارش های عملکرد نشان می دهد و توضیح داد که نیازی به نگرانی نیست که URL های اشتباه در حال فهرست شدن هستند.

URL با هشتگ #anchor

آنچه جان مولر در پست Bluesky در مورد آن بحث کرد ، URL هایی با هشتگ است که به نظر می رسد:

https:example.com/example-url/#:~:text=

URL های دارای هشتگ در کنسول جستجوی Google (GSC) نشان می دهند که URL های اشتباه توسط Google فهرست بندی می شوند اما طبق گفته جان مولر ، اینگونه نیست.

برخی گزارش ها از URL های متعارف استفاده می کنند

وی نوشت که برخی گزارش های GSC نشانگر URL متعارف است. این بدان معنی است که Google یک URL را گزارش می کند حتی اگر چندین نسخه از همان ضبط URL برای آن گزارش وجود داشته باشد ، احتمالاً مانند گزارش های فهرست بندی.

مولر نوشت:

“هر از چند گاهی ، کسی در مورد یافتن” هشتگ “(URL با #anchors) در کنسول جستجو ارسال می کند. در اینجا آنچه با آن وجود دارد (و هیچ یک از اینها جدید نیست). بیشتر ویژگی های جستجو در مورد URL متعارف (URL اصلی که برای نمایه سازی استفاده می شود) گزارش می دهند ، تعداد انگشت شماری. گاهی اوقات جستجو از لنگرها استفاده می کند -“

برخی از URL ها با #anchors (هشتگ) گزارش شده است

مولر سپس گفت که گزارش عملکرد URL هایی را با #anchors نشان می دهد ، همچنین از آن به عنوان URL هایی با هشتگ یاد می شود. اینها پیوندهایی از نتایج جستجوی Google است که منجر به بخش خاصی از یک صفحه می شود.

قسمت URL می تواند به این شکل باشد:

/#:~:text=Example%20of%20text%20in%20a%20url%20from%20google%20serps.

و این منجر به بخشی از صفحه ای می شود که به نظر می رسد:

مولر ادامه داد:

“… لنگرها ، مانند پیوندها با #HASHTAGS [*] – برای پیوند به قسمت خاصی از یک صفحه. می بینید که وقتی در نتایج جستجو روی پیوندی کلیک می کنید و جمله ای را برجسته می کند (به نام “قطعات متن”). گاهی اوقات از این برای گزارش در کنسول جستجو در گزارش عملکرد شما استفاده می شود.

… این از کجا هستند. آنها اینگونه فهرست بندی نشده اند. من دوست ندارم که در گزارش عملکرد ، ترکیبی از URL های متعارف و غیر متعارف وجود داشته باشد ، برخی از Seos Savvy قدردانی می کنند که قادر به جدا کردن آنها هستند. این نشانه مشکل نیست. “

گزارش های عملکرد با URL های #Anchor

این یک چیز مفید برای نشان دادن URL های غیر متعارف #anchor در گزارش عملکرد است زیرا نشان می دهد که این نوع خاص از نتیجه جستجوی لینک عمیق ارسال ترافیک است. گزینه دیگر یافتن آمار در گزارش کلمات کلیدی است اما این نشان نمی دهد که ترافیک از یک پیوند عمیق به یک بخش صفحه است که این نوع گزارش ها نشان می دهد.

پست مولر را اینجا بخوانید.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/The Bold Bureau



منبع

مطالب مرتبط