Google برای پشتیبانی از قیمت گذاری اعضای ، نشانه گذاری محصول را به روز می کند
Google دستورالعمل داده های ساختاری را به روز می کند ، و بازرگانان را قادر می سازد تا فروش ، عضو و قیمت گذاری اعتصاب را در نتایج جستجو به نمایش بگذارند.
- Google پشتیبانی از خصوصیات جدید داده های ساخت یافته را برای نشان دادن انواع مختلف قیمت اضافه کرد.
- هم اکنون بازرگانان می توانند در نشانه گذاری محصول خود ، ردیف قیمت گذاری برنامه های وفاداری را به نمایش بگذارند.
- این تغییرات جستجوی گوگل را با قابلیت های موجود در مرکز بازرگانان هماهنگ می کند.