Google برنامه وفاداری پشتیبانی از داده های ساخت یافته را راه اندازی می کند
Google اکنون از داده های ساختاری پشتیبانی می کند که به مشاغل اجازه می دهد مزایای برنامه وفاداری را در نتایج جستجو نشان دهند.
مشاغل می توانند از دو نوع جدید از داده های ساخت یافته استفاده کنند. یک نوع خود برنامه وفاداری را تعریف می کند ، در حالی که دیگری مزایایی را که اعضای آن برای محصولات خاص دریافت می کنند نشان می دهد.
در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.
داده های ساختاری وفاداری
هنگامی که مشاغل از این داده های جدید ساخت یافته برای برنامه های وفاداری استفاده می کنند ، محصولات آنها می توانند مزایای عضو را مستقیماً در Google نشان دهند. این به خریداران این امکان را می دهد تا قبل از کلیک بر روی هر لیست ، Perks را مشاهده کنند.
Google چهار نوع خاص از مزایای وفاداری را که می تواند نمایش داده شود تشخیص می دهد:
- امتیازات وفاداری: امتیازات به دست آمده در هر خرید
- قیمت فقط عضو: قیمت انحصاری برای اعضا
- بازده های ویژه: قدرت مانند بازده رایگان
- حمل و نقل ویژه: مزایایی مانند حمل و نقل رایگان یا تسریع شده
این یک روش جدید برای مشاهده محصولات است. همچنین ممکن است منجر به کلیک بیشتر از نتایج جستجو شود.
در این اطلاعیه آمده است:
“… مزایای عضو ، مانند قیمت پایین تر و کسب امتیاز وفاداری ، عامل اصلی در هنگام خرید محصولات آنلاین توسط خریداران در نظر گرفته می شود.”
جزئیات و الزامات
ویژگی جدید به دو مرحله نیاز دارد.
- ابتدا اطلاعات برنامه وفاداری را به داده های ساختاری “سازمان” خود اضافه کنید.
- سپس ، مزایای وفاداری را به داده های ساختاری “محصول” خود اضافه کنید.
- مرحله جایزه: بررسی کنید که آیا نشانه گذاری شما با استفاده از ابزار تست نتایج غنی کار می کند یا خیر.
با وجود نشانه گذاری معتبر ، Google از برنامه وفاداری شما و قدرتهای مرتبط با هر محصول آگاه خواهد بود.
نکته مهم اجرای: Google توصیه می کند تمام اطلاعات برنامه وفاداری را در یک صفحه اختصاصی واحد قرار دهید تا اینکه آن را در چندین صفحه پخش کنید. این به اطمینان از خزیدن و نمایه سازی مناسب کمک می کند.
برنامه های چند لایه اکنون پشتیبانی می شود
مشاغل می توانند چندین بخش عضویت را در یک برنامه وفاداری واحد تعریف کنند – در مورد سطح برنز ، نقره و طلا فکر کنید. هر ردیف می تواند نیازهای متفاوتی برای پیوستن داشته باشد ، مانند:
- الزامات ثبت نام کارت اعتباری
- حداقل آستانه هزینه (به عنوان مثال ، 250 دلار هزینه سالانه)
- هزینه های عضویت دوره ای
این انعطاف پذیری به مشاغل اجازه می دهد تا ساختارهای وفاداری پیشرفته ای ایجاد کنند که با برنامه های موجود خود مطابقت داشته باشد.
مرکز بازرگان اولویت دارد
مهندسان نرم افزار خرید Google Irina Tuduce و Pascal Fleury می گویند این ویژگی:
“… به خصوص مهم است اگر شما یک حساب مرکز بازرگان ندارید و توانایی ارائه یک برنامه وفاداری برای تجارت خود را می خواهید.”
ارزش تکرار دارد: اگر تجارت شما از قبل از مرکز بازرگان Google استفاده می کند ، برای برنامه های وفاداری از آن استفاده کنید.
در حقیقت ، اگر برنامه های ساختاری داده های ساختاری و برنامه های وفاداری مرکز بازرگان را اجرا کنید ، Google تنظیمات مرکز بازرگان را در اولویت قرار می دهد. این نادیده گرفتن تضمین می کند که هیچ سردرگمی در مورد اینکه منبع داده مقدم است ، وجود ندارد.
نگاه کردن
به نظر می رسد این به روزرسانی با هدف کمک به مشاغل کوچکتر با خرده فروشان بزرگتر ، که اغلب دارای مجموعه های پیچیده مرکز بازرگانان هستند.
اکنون ، سایت های کوچکتر می توانند اطلاعات مشابهی را با استفاده از داده های ساخت یافته ، از جمله برنامه های پیشرفته چند لایه که قبلاً بدون مرکز بازرگان دشوار بودند ، به اشتراک بگذارند.
سایت های کوچک و متوسط تجارت الکترونیکی بدون حساب های مرکز بازرگان باید به شدت در نظر بگیرند که این نشانه را اتخاذ کنند.
برای اطلاعات بیشتر ، به صفحه راهنمای جدید Google مراجعه کنید.