Google به شرکتها اجازه میدهد تا پاسخهای خودکار را برای سؤالات رایج تنظیم کنند
Google در حال ارائه یک ویژگی جدید برای نمایههای تجاری است که به شما امکان میدهد پاسخهای خودکار به سؤالات متداول مشتریان را تنظیم کنید.
با استفاده از این ویژگی، میتوانید سؤالاتی را به افراد پیشنهاد دهید تا هنگام پیامرسانی به کسبوکارتان از طریق نمایه کسبوکار Google خود بپرسند. مشابه نحوه عملکرد یک چت بات خدمات مشتری در وب سایت های تجاری.
همچنین، به سبک چت بات، می توانید پاسخ های خودکار به سوالات را تنظیم کنید.
این ویژگی توسط استفان سومبوراک متخصص SEO مشاهده شد که کشف خود را در توییتر به اشتراک گذاشت:
ویژگی جدید پیامها در نمایه کسبوکار Google:
سوالات متداول– تا 10 پرسش متداول ایجاد کنید
– حداکثر سوالات 40 کاراکتر
– حداکثر پاسخ 500 کاراکترشاید بهترین ویژگی: پاسخ ها می توانند شامل لینک باشند.
فرصت عالی برای پیوند دادن مشتریان به محتوای عمیق در وب سایت شما! pic.twitter.com/4z7RmlfMLP
— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 20 جولای 2022
هیچ اطلاعیه رسمی در مورد افزودن پرسشهای متداول خودکار برای نمایههای کسب و کار Google وجود ندارد، اما من ویژگی جدید را با بررسی این صفحه راهنما با Wayback Machine تأیید کردم. بخش سؤالات متداول در نسخههای کش ماه گذشته صفحه وجود ندارد، به این معنی که راهاندازی در چند هفته گذشته انجام شده است.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد پرسشهای متداول خودکار و نحوه تنظیم آنها برای کسبوکارتان آورده شده است.
نحوه تنظیم سوالات متداول خودکار در نمایه کسب و کار گوگل
اکنون کسبوکارها میتوانند فهرستی از سؤالات را از قبل پر کنند تا مشتریان هنگام گپ زدن از طریق نمایه شما در Google بپرسند.
میتوانید برای هر سؤالی که بهطور خودکار ارسال میشود، یک پاسخ ایجاد کنید، بنابراین مشتری مجبور نیست منتظر پاسخ بماند.
اگر متوجه شدید که بسیاری از سوالات مشابه را دریافت می کنید، این فرصتی عالی برای صرفه جویی در زمان و ارائه خدمات موثرتر به مشتریان است.
همچنین می توانید از این ویژگی برای خارج کردن مشتریان از گوگل و ورود به وب سایت خود استفاده کنید. پاسخها میتوانند شامل لینکها باشند، بنابراین به راحتی مشتریان را به صفحهای در وبسایت خود هدایت کنید که به سؤالات آنها پاسخ میدهد.
برای فعال کردن سؤالات متداول خودکار برای نمایه کسب و کار Google خود، این مراحل را دنبال کنید:
- «کسب و کار من» را در Google در یک مرورگر وب جستجو کنید.
- کلیک مشتریان و سپس پیام ها.
- کلیک منو، و سپس تنظیمات پیام، و سپس سوالات متداول را مدیریت کنید.
- کلیک +یک سوال اضافه کنید
شما می توانید ده سوال در هر نمایه کسب و کار تنظیم کنید. سوالات حداکثر می توانند 40 کاراکتر و پاسخ ها حداکثر 500 کاراکتر باشد.
تصویر ویژه: NicoElNino/Shutterstock