Google خرید داوطلبانه را به تیم های ایالات متحده در میان فشار AI ارائه می دهد
Google در چندین تیم اصلی مستقر در ایالات متحده از جمله جستجو ، تبلیغات ، مهندسی ، بازاریابی و تحقیقات ، به کارمندان داوطلبانه خرید می کند.
این پیشنهاد حداقل 14 هفته جدایی را به کارمندان واجد شرایط ارائه می دهد و طبق گزارش گزارش از The Verge و اطلاعات ، تا اول ژوئیه در دسترس است.
این خریدها محدود به کارمندان ایالات متحده است که به بخش سیستم های اصلی Google گزارش می دهند و کارمندان را در DeepMind ، Google Cloud ، YouTube و فروش مرکزی تبلیغ می کنند.
یک مسیر خروج ، نه یک اخراج
در حالی که گوگل در اوایل سال جاری اخراج را در سایر بخش ها انجام داده است ، برنامه فعلی به گونه ای متفاوت قرار می گیرد.
این کاملاً داوطلبانه و به عنوان فرصتی برای کارکنان وجود دارد که اگر اهداف یا عملکرد آنها دیگر با جهت Google هماهنگ نباشد ، از این کار دور شوند.
در یادداشتی که توسط Business Insider به دست آمده ، جن فیتزپاتریک ، معاون ارشد رئیس جمهور Core Systems ، استدلال این حرکت را توضیح داد:
“برنامه خروج داوطلبانه ممکن است مناسب برای گوگل های اصلی باشد که احساس هیجان نمی کنند و با مأموریت و اهداف هسته مطابقت دارند ، یا کسانی که در پاسخگویی به خواسته های نقش خود مشکل دارند.”
فیتزپاتریک اضافه کرد:
“این در مورد کاهش تعداد افراد هسته ای نیست. ما از این فرصت برای ایجاد تحرک داخلی و فرصت های رشد تازه استفاده خواهیم کرد.”
در حالی که پیام ایده خروج های اجباری را پایین می آورد ، این حرکت شباهتی به سازماندهی های قبلی دارد.
در ماه ژانویه ، گوگل با تغییر شکل داخلی در بخش سیستم عامل ها و دستگاه های خود شروع به کار کرد ، که بعداً منجر به تأیید اخراج شد که بر تیم های پیکسل ، لانه ، اندروید و دستیار تأثیر گذاشت. اینکه آیا خرید فعلی منجر به کاهش بیشتر خواهد شد ، هنوز دیده نمی شود.
قوانین جدید بازگشت به دفتر
در کنار برنامه خروج ، Google در حال به روزرسانی خط مشی کار ترکیبی خود است.
از کلیه کارمندان اصلی مستقر در ایالات متحده که در طی 50 مایل از یک سایت بازگشت تأیید شده زندگی می کنند ، خواسته می شود که به یک دفتر منتقل شوند و برنامه استاندارد سه روزه را در دفتر دنبال کنند.
فیتزپاتریک خاطرنشان کرد: در حالی که انعطاف پذیری از راه دور هنوز پشتیبانی می شود ، حضور حضوری برای همکاری و نوآوری بسیار مهم است.
فیتزپاتریک نوشت:
“وقتی نوبت به ارتباط ، همکاری و حرکت سریع برای نوآوری در کنار هم می رسد ، هیچ جایگزینی برای جمع شدن به صورت حضوری وجود ندارد.”
این تغییرات به عنوان بخشی از یک تغییر فرهنگی به سمت گذراندن زمان بیشتر در دفتر و تراز کردن در مورد اهداف مشترک قرار گرفته است.
گره خورده به فشار گسترده تر AI Google
این حرکت در حالی صورت می گیرد که Google استراتژی هوش مصنوعی خود را در چندین واحد تجاری مستقر می کند. طی یک سال گذشته ، این شرکت دارای:
این نشان می دهد که هوش مصنوعی در حال تغییر در داخل و خارج است.
یادداشت فیتزپاتریک با قاب کردن لحظه فعلی به عنوان یک تغییر “تحول گرا” برای Google باز می شود:
“هوش مصنوعی در حال تغییر شکل دادن به همه چیز است – محصولات ما ، ابزارهای ما ، نحوه کار ما ، نحوه نوآوری و غیره.”
نگاه کردن
در حالی که گوگل تأکید می کند که این مربوط به قطع شغل نیست ، برنامه خروج داوطلبانه و سیاست های اجباری RTO چند چیز را روشن می کند. Google تنظیم خوبی است که محصولات خود را می سازد و چگونه این کار را انجام می دهد.
گوگل می خواهد تیم های خود را درگیر ، داخلی و آماده برای ساختن نسل بعدی ابزارهای AI محور بسازند.
برای بازاریابان و متخصصان سئو ، این تغییر ساختار می تواند سریعتر محصول را پیش بینی کند ، تجربیات جستجو به سرعت در حال تحول و ادامه اتوماسیون در ابزارهای تبلیغاتی باشد.
تصویر برجسته: رومی سامبورسکی/شاتر