Google مستندات خط مشی هرزنامه خود را به روز می کند


گوگل اسناد هرزنامه خود را به روز کرد و تعریف جدیدی از سوء استفاده از شهرت سایت به عنوان بزرگترین تغییر واحد اضافه کرد و به دنبال آن اطلاعات بیشتری درباره پیامدهای اقدام دستی ارائه کرد. به‌روزرسانی‌های باقی‌مانده، به‌روزرسانی محتوا است که هدف آن آسان‌تر کردن درک و مختصر کردن اسناد است. درک این تغییرات می تواند ایده هایی برای نحوه به روز رسانی موثر محتوای خود ارائه دهد.

چه چیزی تغییر کرد

حدود هشت نوع تغییر در اسناد ایجاد شده است که باعث بهبود محتوا می شود. این هفت راه است که می‌توان محتوای قدیمی‌تر را تازه‌تر کرد.

اینها انواع تغییرات ایجاد شده است:

  • اطلاعات بیشتر درباره سوء استفاده از اعتبار سایت
  • جزئیات جدید درباره پیامدهای اقدام دستی
  • تغییر مفهوم Thin Affiliate به Thin Affiliation
  • جمله مقدماتی مناسب تر
  • تلفیق کلمات: تمرینات و تمرینات هرزنامه
  • مفهوم سوء استفاده از هرزنامه اضافه شد
  • به طور کلی اختصار بهبود یافته است
  • موضوع بهبود یافته: ترافیک تولید شده توسط ماشین

اطلاعات بیشتر درباره سوء استفاده از اعتبار سایت

اسناد قبلی توصیه می‌کنند که سوء استفاده از اعتبار سایت زمانی است که شخص ثالثی محتوا را در یک سایت معتبر با «با نظارت کم یا بدون نظارت شخص اول» منتشر می‌کند، اما توضیح نمی‌دهد که «نظارت شخص اول» چیست، بنابراین نسخه جدید اسناد هرزنامه یک تعریف جدید اضافه می کند.

«نظارت یا مشارکت نزدیک زمانی است که سایت میزبان شخص اول به طور مستقیم محتوای منحصر به فرد تولید یا تولید می کند (به عنوان مثال، از طریق کارکنانی که مستقیماً توسط شخص اول استخدام می شوند، یا فریلنسرهایی که برای کارکنان سایت شخص اول کار می کنند). با سرویس‌های شخص ثالث (مانند «برچسب سفید» یا «کلید در دست») که بر توزیع مجدد محتوا با هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی جستجو تمرکز دارند، کار نمی‌کند.

جزئیات جدید درباره پیامدهای اقدام دستی

گوگل یک جمله جدید اضافه کرد و توضیح داد که یکی از پیامدهای تداوم نقض دستورالعمل‌های هرزنامه گوگل این است که می‌توانند با حذف بخش‌های بیشتری از یک سایت از نتایج جستجو، عواقب آن را تشدید کنند. این یک پیامد جدید نیست اما اطلاعات جدیدی است.

این جزئیات جدید در زمینه سایتی است که همچنان به ارسال هرزنامه ادامه می دهد:

«…و انجام اقدامات گسترده‌تر در جستجوی Google (به عنوان مثال، حذف بخش‌های بیشتری از یک سایت از نتایج جستجو).»

این نمونه ای از به روز رسانی محتوا با افزودن اطلاعات اضافی است که از نسخه اصلی حذف شده است.

تغییر مفهوم Thin Affiliate به Thin Affiliation

گوگل بخش مربوط به “صفحات نازک وابسته” را تغییر داد تا اکنون در مورد “وابستگی نازک” باشد و تعریفی از معنای آنها اضافه کند.

نسخه اصلی در مورد صفحات نازک وابسته به این شکل شروع شد:

“صفحات وابسته نازک صفحاتی با پیوندهای وابسته محصول هستند…”

نسخه جدید به این صورت شروع می شود:

“وابستگی نازک، عمل انتشار محتوا با پیوندهای وابسته محصول است…”

جمله مقدماتی مناسب تر

مستندات گوگل جمله مقدماتی را با مناسب‌تر کردن متن موضوع بهبود بخشید. اکنون مشخص می کند که هرزنامه چیست. جمله جدید جایگزین جمله مقدماتی قدیمی نمی شود، جمله قدیمی به سادگی تبدیل به جمله دوم می شود.

جمله مقدماتی اصلی:

“خط مشی های هرزنامه ما به محافظت از کاربران و بهبود کیفیت نتایج جستجو کمک می کند.”

جمله مقدماتی جدید:

«در زمینه جستجوی Google، هرزنامه محتوای وب است که برای فریب کاربران یا دستکاری سیستم‌های جستجوی ما به منظور کسب رتبه بالا طراحی شده است. سیاست های هرزنامه ما به محافظت از کاربران و بهبود کیفیت نتایج جستجو کمک می کند.

نسخه جدید با تعریفی از هرزنامه شروع می شود که برای مستندسازی در مورد هرزنامه منطقی است.

تلفیق کلمات: تمرینات و تمرینات هرزنامه

مثال‌های زیر نشان می‌دهند که چگونه گوگل کلمات خوش‌نام برای یک چیز (هرزنامه) را در یک عبارت واحد که بر عبارت Spam Practices تأکید دارد، ادغام کرده است.

این تغییر عباراتی مانند “محتوا و رفتار” و “اشکال هرزنامه” را در عبارات ساده تر “عملکردها” و “عملکردهای هرزنامه” ترکیب می کند. من مطمئن نیستم که چرا گوگل این تغییر را انجام داده است، اما استفاده از اصطلاحات منسجم درک محتوا را آسان تر می کند.

در اینجا چند نمونه از عبارت “عملکردها” و “عملکردهای هرزنامه” مورد تاکید قرار گرفته است:

1. پاراگراف دوم برای خلاصه تر شدن تغییر می کند.

این:

«ما محتوا و رفتارهای ناقض خط‌مشی را هم از طریق سیستم‌های خودکار شناسایی می‌کنیم…»

الان اینه:

“ما اقدامات نقض کننده سیاست را شناسایی می کنیم…”

جمله ساده تر می شود. <- این مهم است.

2. در مورد بند چهارم:

این:

«خط‌مشی‌های ما اشکال رایج هرزنامه را پوشش می‌دهد، اما Google ممکن است در برابر هر نوع هرزنامه‌ای که شناسایی کنیم عمل کند.»

این می شود:

«خط‌مشی‌های ما رویه‌های رایج هرزنامه را پوشش می‌دهد، اما Google ممکن است علیه هر نوع شیوه‌های هرزنامه‌ای که شناسایی کنیم، عمل کند.»

جمله جدید بالا به نوعی زائد است، اما تلاشی آگاهانه برای تجمیع فعالیت های مشابه در یک دسته از فعالیت ها را نشان می دهد.

مفهوم سوء استفاده از هرزنامه

تغییر بعدی افزایش استفاده از کلمه “سوء استفاده” در نسخه جدید سیاست های هرزنامه است. سوء استفاده کلمه ای است که یک فعالیت مضر را توصیف می کند. در مورد سئو، گوگل ممکن است از این کلمه استفاده کند زیرا فعالیتی را توصیف می کند که عمداً کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهد.

در نسخه قدیمی 11 بار و در نسخه جدید 17 بار از این کلمه استفاده شده است. این یک تغییر نسبتاً جزئی است اما به طور قابل توجهی مفهوم هرزنامه را که نوعی سوء استفاده است افزایش می دهد.

در اینجا دو نمونه از نحوه اضافه کردن مفهوم سوء استفاده توسط گوگل آورده شده است:

  1. کلمه “درگاه” اکنون “سوء استفاده از درب” است
  2. عبارت «متن و پیوندهای پنهان» اکنون به عنوان متن پنهان و سوء استفاده از پیوندها تبدیل شده است.

تغییرات دیگری در اسناد وجود دارد که در آن کلمه “سوء استفاده” را اضافه می کنند و آنچه جالب است این است که این تغییر در نحوه معرفی یک مفهوم (سوءاستفاده) برای ایجاد یک سری چیزهای به ظاهر متفاوت است. این به درک خواننده کمک می کند زیرا “متن پنهان” و “درها” اکنون در مفهوم “سوءاستفاده” به معنای هرزنامه به یکدیگر متصل شده اند.

اختصار بهبود یافته

تغییر دیگری که همیشه باید در بازخوانی محتوا در نظر گرفته شود، مختصرتر کردن عبارات است.

گوگل متن زیر را تغییر داد:

گوگل از پیوندها به عنوان عاملی در تعیین ارتباط صفحات وب استفاده می کند. هر پیوندی که برای دستکاری رتبه‌بندی در نتایج جستجوی Google در نظر گرفته شده باشد، ممکن است به عنوان هرزنامه لینک در نظر گرفته شود. این شامل هر رفتاری می شود که لینک های سایت شما یا لینک های خروجی از سایت شما را دستکاری می کند.”

اکنون به طور قابل توجهی کوتاهتر شده است:

“پیوند هرزنامه عمل ایجاد پیوندها به یا از یک سایت در درجه اول با هدف دستکاری رتبه بندی جستجو است.”

تفاوت بزرگ، درست است؟ من واقعاً این تغییر را دوست دارم زیرا احتمالاً کسی به آن سه جمله اصلی نگاه کرده و به این فکر کرده است که پیام اصلی آن چیست که سعی می کند از آن انبوه سه جمله عبور کند.

اگر سه جمله اصلی را بخوانید اطلاعات زیادی است که واقعاً در ذهن نمی ماند. در نظر گرفتن اینکه آیا یک سری از جملات به طور موثر ارتباط برقرار می کنند، راه خوبی برای نزدیک شدن به بازنویسی محتوا است. فقط آن را بخوانید و بپرسید “این به چه معناست؟” و اگر پاسخ کوتاهتر است، آن را به جای جملات بنویسید.

ارتباطات موضوعی بهبود یافته: ترافیک تولید شده توسط ماشین

این تغییر بعدی به طور چشمگیری بخش ترافیک تولید شده توسط ماشین را بهبود می بخشد زیرا بخشی را حذف می کند که آن را در مورد گوگل می سازد و آن را بیشتر به تعریف ترافیک تولید شده توسط ماشین تبدیل می کند.

این جملات:

«ترافیک تولید شده توسط ماشین منابع را مصرف می‌کند و در توانایی ما برای ارائه بهترین خدمات به کاربران اختلال ایجاد می‌کند. نمونه هایی از ترافیک خودکار عبارتند از:

الان اینا هستن:

«ترافیک تولید شده توسط ماشین (که به آن ترافیک خودکار نیز می‌گویند) به تمرین ارسال پرسش‌های خودکار به Google اشاره دارد. این شامل خراش دادن…”

بخش مربوط به مصرف منابع هنوز وجود دارد اما اکنون به انتهای آن بخش منتقل شده است.

موارد دیگری در مستندات وجود دارد که دو جمله به یک جمله کوتاه شده است که مستقیم تر و مختصرتر به موضوع می رسد.

به عنوان مثال، بخش مربوط به عملکرد گمراه کننده دو جمله را با یک جمله جایگزین می کند که مشخص می کند عملکرد گمراه کننده چیست:

«عملکرد گمراه‌کننده به تمرین…»

بخش مربوط به محتوای Scraped سه جمله طولانی را با جمله ای جایگزین کرد که مشخص می کند محتوای اسکرپی شده چیست:

“Scraping به تمرین گرفتن محتوا از سایت‌های دیگر اشاره دارد…”

بازخوانی محتوا در مقابل بازنویسی

اسناد هرزنامه به روز شده یک بازنویسی نیست، بلکه یک به روز رسانی تدریجی با برخی اطلاعات جدید است. راه‌هایی برای به‌روزرسانی محتوای خود با افزودن جزئیات جدید و شفاف‌تر و مختصر کردن اطلاعات موجود پیشنهاد می‌کند.

اسناد به روز شده را بخوانید:

سیاست های هرزنامه برای جستجوی وب Google

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Shutterstock AI Generator



منبع

مطالب مرتبط