Google تأیید می کند که شما نمی توانید EAT را به صفحات وب خود اضافه کنید


جان مولر Google در رویداد Search Central Live NYC ، مروری بر EEAT (تجربه ، تخصص ، تخصص و اعتماد به نفس) ارائه داد و تأیید کرد که چرا برای برخی از سایت ها اهمیت دارد و چرا این چیزی نیست که Seos می تواند به یک وب سایت اضافه کند.

رابطه EEAT با رأی دهندگان با کیفیت و وب سایت های یمیل

جان مولر این بخش از بحث خود را با صریح وصل کردن مفهوم به استفاده از آن به عنوان راهی برای رأی دهندگان کیفیت شخص ثالث آغاز کرد تا قضاوت عینی تری در مورد کیفیت نتایج جستجو ارائه دهند. او نگفت که EEAT برای SEO ایجاد شده است تا به عنوان یک راهنمای عامل رتبه بندی استفاده کند ، در واقع او به صراحت گفت که اینگونه کار نمی کند.

نکته قابل توجه این است که مولر می گوید که EEAT برای سایتهایی که در موضوعاتی هستند که بر سلامت یا امور مالی تأثیر می گذارند ، به صورت الگوریتمی بازی می کند ، آنچه Google از مباحث شما یا زندگی شما (YMYL) استفاده می کند.

این همان چیزی است که او گفت ، طبق یادداشت های من ، که حاوی برخی از مواردی است:

“Eeat یکی از راه هایی است که ما به کیفیت صفحه نگاه می کنیم. EEAT تجربه ، تخصص ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس است. و این چیزی است که ما به رأی دهندگان کیفیت شخص ثالث می گوییم که وقتی آنها در حال ارزیابی کیفیت صفحه هستند و چیزی را که ما در نظر می گیریم ، مراقب باشید وقتی که فکر می کنیم پرس و جو یا مجموعه ای از موضوعات خاص است که در آنجا بسیار مهم تر است ، جایی که ما می توانیم آنها را به عنوان زندگی خود می نامیم. نشانه هایی که می توانند به محتوایی که موجود است اعتماد کنند. “

eeat چیزی نیست که شما به صفحات وب اضافه کنید

وی در اظهارات پیگیری خود این ایده را رد کرد که یک سئو می تواند EEAT را به صفحات وب خود اضافه کند. Eeat چیزی نیست که می توانید به یک وب سایت اضافه کنید. اینگونه کار نمی کند. بنابراین اگر اضافه کردن eeat بخشی از کاری است که برای سئو انجام می دهید ، متوقف شوید. این سئو نیست.

این همان چیزی است که مولر گفت:

“گاهی اوقات SEO به ما می آیند یا دوست دارند ذکر کنند که آنها EEAT را به صفحات وب خود اضافه کرده اند. اینگونه کار نمی کند. ببخشید ، شما نمی توانید برخی از تجربیات را در صفحات وب خود بپاشید. مثل این است ، این معنی ندارد.”

عکس از Google Search Central Live NYC

EEAT در صفحات غیر ایمیل مورد نیاز نیست

سرانجام ، مولر این نکته را تکرار کرد که Eeat چیزی نیست که آنها در جستجوی وب سایت های آسیاب هستند. بدیهی است که اگر محتوا از تخصص و اعتماد به نفس و غیره برخوردار باشد ، عالی است. اما او گفت این چیزی نیست که آنها الگوریتمی در مورد آن نوع سایت ها ، به طور خاص نامگذاری سایت های دستور العمل.

این همان چیزی است که او گفت:

وی گفت: “از دیدگاه عملی ، مهم است که به این موضوع نگاه کنید ، به خصوص اگر در حال انتشار چیزهایی در این مباحث مهم هستید ، و به این نکته توجه کنید که چگونه می توانید آنچه را که در حال حاضر انجام می دهید برجسته کنید تا برای کاربران مشخص باشد.

اما اگر در حال ایجاد دستور العمل برای کوکی ها هستید ، نیازی به داشتن نوار کناری نیست ، “این نویسنده 27 سال است که کوکی ها را ایجاد کرده است.” من فکر می کنم بیشتر مردم قادر به درک خواهند بود. “

پیشخدمت

هدف و دامنه eeat

EEAT توسط رأی دهندگان با کیفیت شخص ثالث برای ارزیابی کیفیت نتیجه جستجو استفاده می شود. این توسط Google به عنوان لیستی از عوامل رتبه بندی برای چک لیست سئو ایجاد نشده است.

نقش Eeat در موضوعات YMYL

Google به صورت الگوریتمی EAT را برای صفحاتی که بر امور مالی یا سلامت کاربران تأثیر می گذارد ، در نظر می گیرد ، که در دستورالعمل های Raters با کیفیت ، مباحث پول یا زندگی شما (YMYL) را ذکر می کند. این زمینه های موضوعی است که در آن قابلیت اطمینان و اعتماد برای ایمنی و اعتماد به نفس کاربر بسیار مهم است و در جایی که گوگل به ویژه نگران این است که این خصوصیات به نوعی در داخل و/یا خارجی در مورد آن سایت ها بیان شود. گوگل نمی گوید این سیگنال ها چیست.

تصورات غلط در مورد eeat در سئو

جان مولر تأکید کرد که EEAT چیزی نیست که Seos بتواند به وب سایت اضافه کند به روشی که ممکن است کلمات کلیدی یا پیوندهای داخلی را اضافه کنند. تلاش برای “اضافه کردن eeat” ، سوء تفاهم در مورد چگونگی عملکرد مفهوم در جستجو است.

وب سایت های eeat و غیر myl

EEAT چیزی نیست که در زمینه الگوریتمی برای سایتهای غیر IML ، مانند وبلاگ های دستور العمل یا انواع دیگر محتوای غیر مهم مورد نیاز باشد. اگرچه به معنای کلی یا بازاریابی برای بازتاب تخصص و اعتماد مفید است ، اما این یک تمرکز برای اکثر موضوعات نیست.

EEAT صریحاً برای رأی دهندگان کیفیت شخص ثالث ایجاد شده است تا به عنوان یک معیار عینی تر از آن استفاده کنند. این واقعیت در تمام مکالمات SEO در مورد موضوع EEAT از بین می رود. همچنین این چیزی است که برای سایتهایی که خارج از مباحث Ymyl هستند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار نیست. سرانجام ، Eeat چیزی نیست که یک سئو بتواند به صفحه خود اضافه کند. ایجاد یک بیوگرافی با یک تصویر تولید شده AI ، پیوند دادن آن به یک پروفایل LinkedIn جعلی و سپس تماس با آن EAT چیزی نیست. به عنوان مثال ، اعتماد به نفس چیزی است که به دست می آید و منجر به توصیه های افرادی می شود (این بدان معنا نیست که SEO باید پروفایل های رسانه های اجتماعی جعلی ایجاد کند و شروع به صحبت در مورد نویسنده در یک وب سایت کند). هیچ کس واقعاً نمی داند سیگنال های Eeat چیست.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/RealPeoplestudio



منبع

مطالب مرتبط