Google تأیید می کند AI جایگزین جستجو نیست


جان مولر گوگل در مورد تأثیر هوش مصنوعی در SEO در Search Central Live NYC بحث کرد و توضیح داد که منظور از سئو و اطمینان به مخاطب است که به زودی جستجو نمی شود ، و سخنان VP جستجو لیز رید را که گفته است چیزی مشابه است ، تکرار کرد.

AI جایگزین جستجو نیست

جان مولر در مورد هوش مصنوعی صحبت می کرد و در متن بزرگتر نحوه جستجوی جستجو ، بحثی که به خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی می پردازد ، چرا Google آزمایشاتی را در نتایج جستجو و دلایلی که Google به روزرسانی های اصلی انجام می دهد ، انجام می داد.

مولر به مخاطبان اطمینان داد که هوش مصنوعی قصد ندارد جستجو را جایگزین کند.

طبق یادداشت های من ، در اینجا پاراگراف از آنچه او گفت:

“و یکی از مواردی که در دو سال گذشته به وجود آمده است ، یک سؤال محبوب ،” چگونه در مورد هوش مصنوعی است؟ من شنیده ام که AI قصد دارد جایگزین همه جستجوها شود. ” و اینکه چگونه من به این موضوع نگاه می کنم این است که فکر می کنم در بیشتر قسمت های هوش مصنوعی بسیار جذاب است اما اساساً نظر من برای همه شما این است که AI قصد ندارد جستجو را جایگزین کند. “

این شبیه به آنچه VP Google Search ، Liz Reid ، اخیراً گفت:

وی می گوید: “رید پیش بینی می کند که نوار جستجوی سنتی Google با گذشت زمان برجسته تر خواهد شد. او می گوید ، نمایش داده های صوتی همچنان رو به افزایش خواهد بود و Google در حال برنامه ریزی برای استفاده گسترده از جستجوی بصری است.

اما او همچنین گفت که نوار جستجو از بین نمی رود:

رید می گوید: “نوار جستجو به زودی از بین نمی رود ، اما این شرکت به سمت آینده ای حرکت می کند که در آن گوگل همیشه در پس زمینه در حال حرکت است.” او می گوید: “جهان فقط گسترش می یابد.

جان مولر در جستجوی Live Live NYC صحبت می کند

سئو هنوز لازم است

نکته بعدی که او بیان کرد این است که سئو هنوز لازم است. او در مورد ایجاد لینک یا بهینه سازی محتوا صحبت نکرد ، اما گفت که تمام قسمت های جستجو هنوز در آنجا هستند و این بدان معنی است که بهینه سازی برای جستجو برای اطمینان از این که اتفاق می افتد به آرامی هنوز هم مهم است.

این یک پاراگراف از یادداشت های من در مورد آنچه او گفت:

وی گفت: “اساساً ، بسیاری از بخش های اساسی جستجو … شما می توانید مانند همه خزنده ها ، همه بخش نمایه سازی جستجو ، این چیزی است که باید اتفاق بیفتد … و این بدان معنی است که تمام کارهایی که همه شما انجام داده اید تا بتوانید موتورهای جستجو را آسانتر کنید و محتوای خود را مشخص کنید ، همه اینها مهم خواهند بود.

این طور نیست که ناگهان برخی از چت های جدید بیرون می آید و مانند این است ، “اوه ، خوب ، من حدس می زنم که جستجوی گوگل را نمی بینم ، اکنون بی ربط نیست و باید کار دیگری پیدا کنم زیرا هوش مصنوعی به طور خودکار می داند دقیقاً چه کاری انجام دهد.

اما در واقع همه این موارد بنیادی همچنان نقش دارند. “

مولر اذعان می کند AI چیزها را تغییر می دهد

مولر وانمود نکرد که همه چیز یکسان است. اما وی تصدیق كرد كه SEO و ناشران باید با تغییراتی سازگار باشند ، این تاریخ سئو است زیرا من آن را برای 25 سال گذشته تجربه كرده ام. و گرچه فکر کردن در مورد آن امروز دشوار است که بیست سال پیش برخی از SEO از آنجا کنار رفتند زیرا آنها نمی توانند در سال 2005 با الگوریتم های جدید Google سازگار شوند ، اما اساساً همین مسئله است. تنها تفاوت بین الگوریتم های گذشته و تغییرات امروز با هوش مصنوعی در این است که ما در کل با یک الگوی جدید سر و کار داریم. بسیاری از SEO ها ایده های خوبی دارند و ارتباط Google Search مشاوره در مورد نحوه سازگاری با جستجوی هوش مصنوعی ، همه ارزش خواندن را به اشتراک گذاشتند.

این تقریباً همان چیزی است که جان مولر گفت:

“بنابراین من خوشحالم که شما اینجا هستید ، و خوشحالم که شما در حال حاضر به دنبال کار جدیدی در این دنیای هوش مصنوعی نیستید. اما فکر می کنم این یک تغییر بزرگ است ، و این امر بر برخی موارد تأثیر می گذارد. این قطعاً بر نحوه تعامل کاربران تأثیر می گذارد. بنابراین من حدس می زنم که در اینجا به نوعی سر وجود دارد که اتفاقات زیادی در اطراف کل اکوسیستم رخ می دهد ، به این معنی که ما نیز باید تنظیم کنیم و نسبت به برخی از آنها واکنش نشان دهیم.”

بقیه پوشش ما از Google Search Central Live NYC را بخوانید

Google Search Central Live NYC: بینش در مورد سئو برای نمای کلی AI

نکات سئو Google برای رتبه بندی بهتر – جستجو NYC Live Live Central



منبع

مطالب مرتبط