Google توضیح می دهد که چگونه به محتوا برای SEO نزدیک شود


جان مولر و مارتین اسپلیت گوگل در مورد مشکل چگونگی نزدیک شدن به محتوا برای دستیابی به اهداف تجاری ، خرد تعیین انتظارات بحث کردند و مشاهده کردند که ممکن است مهم نباشد که اگر محتوا در حال دستیابی به نتایج مورد نظر خود باشد ، یک سایت بهینه شده است.

گرفتن درست محتوا

هرکسی می تواند بنویسد ، اما برقراری ارتباط به روشی که نیازهای مخاطب را برآورده کند ، دشوار است. یک مورد که اغلب اشتباه می کند ، محتوا است که مهمترین عامل رتبه بندی در موتورهای جستجوگر مدرن است.

یک اشتباه رایج انتشار کل جملات است که وقت خود را هدر می دهد. من فکر می کنم این اتفاق می افتد که نویسندگان در تلاشند تا تعداد کلمات دلخواه را برآورده کنند و زمینه ای را برای کلمات کلیدی با حجم بالا که می خواهند برای آنها رتبه بندی کنند فراهم کنند.

مارتین اسپلیت بحث و گفتگو را با پرسیدن چگونگی نوشتن مطالب و به اشتراک گذاشتن تجربه خود در نوشتن محتوا و اشتباه گرفتن آن آغاز کرد زیرا او برای خودش می نویسد و نه برای آنچه مخاطب باید بخواند.

splitt به اشتراک گذاشته شده:

“… چگونه می دانم چگونه می توانم به مطالب بپردازم؟ زیرا اکنون می دانم که می خواهم به چه کسی بپردازم و احتمالاً تقریباً کاری که می خواهم انجام دهم. اما ، منظور من این است که این یک مهارت کاملاً متفاوت است ، درست است؟ این مانند نوشتن نسخه برداری است و احتمالاً برخی از تحقیقات و شاید برخی از نامه ها و ویرایش ها ، و وای. این خیلی دوست دارم بنویسم. دوست دارم بنویسم.

… اما من عاشق داشتن یک نویسنده فنی در تیم هستم. لیزی با هر چیزی که می نویسد کمک فوق العاده ای است. من صادقانه فکر کردم که من یک نویسنده خوب و منطقی خوب هستم. و سپس لیزی آمد و در مورد یک قطعه مستند سه سؤال پرسید که فکر می کردم تقریباً عالی است.

من اساساً شروع به زیر سوال بردن پایه های جهان کردم زیرا دوست داشتم ، “خوب ، نه ، این سند حتی منطقی نیست. من به سؤالات اساسی که باید قبل از شروع نوشتن پاسخ دهم پاسخ نداده ام. من مثل سه صفحه نوشتم.

مولی مقدس ، این یک مهارت است که یک مهارت شگفت آور و حیرت انگیز برای به دست آوردن است ، فکر می کنم. چگونه شروع به نوشتن کنم؟ حدس می زنم فقط آنچه را که فکر می کنم باید بنویسم بنویسید. “

انجام نوشتن آسان است ، اما خوب انجام آن دشوار است. من بسیاری از سایت ها را دیده ام که اصول سئو را در جای خود قرار داده اند ، اما از نظر محتوا تضعیف شده اند. تجربه SPLITT ارزش دریافت نظر دوم در مورد محتوا را برجسته می کند.

بازدید کنندگان سایت الهام بخش شما هستند

مولر و اسپلیت بعدی به موضوع آنچه ناشران و SEO باید در مورد آن بنویسند ، حرکت می کنند و پاسخ آنها این است که روی آنچه کاربران می خواهند تمرکز کنند ، تشویق به انجام کاری به سادگی با پرسیدن خوانندگان یا مشتریان خود.

مولر مشاهده کرد:

“من فکر می کنم ، اگر کاملاً الهام بخش نیستید ، یک رویکرد می تواند این باشد که از مشتریان موجود خود بپرسید و فقط از آنها بخواهید:

  • چطور مرا پیدا کردی؟
  • به دنبال چه چیزی بودید؟
  • به کجا نگاه می کردی؟
  • آیا شما فقط به نقشه نگاه می کردید؟ چه چیزی شما را به اینجا آورده است؟

این چیزی است که می توانید از هر کسی بپرسید ، به خصوص اگر یک تجارت فیزیکی دارید.

.. فقط ساده است که این را به طور تصادفی بپرسید بدون اینکه مردم را از بین ببرد. این یک نوع جنبه ای است که من انجام می دهم و سعی می کنم این مجموعه از “این جستجوهای متفاوتی را که مردم در مکان های مختلف انجام داده اند ، شاید در سیستم های مختلف ، و من می خواهم اطمینان حاصل کنم که در آنجا قابل مشاهده هستم.”

انتظارات منطقی را تعیین کنید

جان مولر و مارتین اسپلیت بعدی یک بررسی واقعیت در مورد عبارات کلیدی را ارائه می دهند که ناشران و SEO ها برای بهینه سازی انتخاب می کنند. این همیشه در مورد دشواری عبارات نیست. این همچنین در مورد چگونگی اهمیت آنها به وب سایت است.

مولر در مورد آنچه باید با عبارات کلمه کلیدی که برای هدف قرار دادن انتخاب شده اند ، اظهار داشت:

“و سپس من آنها را می گرفتم و فقط آنها را امتحان می کردم و می دیدم که چه چیزی پیش می آید ، و به این فکر کنید که برای یکی از صفحات شما چقدر منطقی خواهد بود ، شاید در آنجا حضور پیدا کنید و چقدر منطقی است ، فکر می کنم چیزی است که شما باید با خود صادقانه باشید ، زیرا گاهی اوقات وسوسه انگیز است ،” خوب ، من می خواهم برای اولین بار برای کتاب جستجو در اینترنت ظاهر شوم. ” منظور من این نیست که این اتفاق برای برخی از این شرایط وجود دارد.

اما ، اگر در مورد کسی صحبت می کنید که در حال جستجوی کتابفروشی یا کتابفروشی در زوریخ یا کتابفروشی ها در نقشه ها یا مواردی از این دست است ، پس این بسیار خوب تعریف شده و بسیار ساده تر برای شما نگاه می کند و می بینید ، افراد دیگر در آنجا چه کار می کنند؟ شاید صفحات من در حال حاضر در آنجا باشد. و بر اساس آن ، شما می توانید سعی کنید بسازید ، چه چیزی است که من حداقل در صفحات خود ذکر می کنم. “

مولر با پایین آمدن این سایت بهینه سازی شده است که بهینه سازی شده است یا خیر ، گفت که اگر سایت در حال انجام و همچنین در نظر گرفته شده باشد ، مهم است. این که آیا به درستی بهینه شده است یا خیر ، مهم نیست که آیا در حال حاضر به خوبی انجام شده است. برخی ممکن است استدلال کنند که این سایت می تواند بهتر عمل کند ، اما این خارج از چارچوب آنچه مولر در مورد آن اظهار نظر می کرد ، است. زمینه مولر صاحب مشاغل بود که از عملکرد سایت راضی بود.

مولر مشاهده کرد:

“منظور من این است که همه چیز به این بستگی دارد که هدف خود را چقدر جدی می گیرید ، درست است؟ اگر شما مانند یک تجارت محلی کوچک هستید ، می گویید ،” خوب ، من یک وب سایت دارم و می شنوم که باید آن را سئو درست کنم ، اما من واقعاً اهمیتی نمی دهم. ” سپس مانند هر کاری که می خواهید انجام دهید.

گوش دادن به قسمت 95 از جستجو در رکورد در حدود ده دقیقه ای:

https://www.youtube.com/watch؟v=bkdymfypvl8

تصویر برجسته توسط Shutterstock/KrakenImages.com



منبع

مطالب مرتبط