Google در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول برای ماه اوت است


به‌روزرسانی پیش‌رو به تلاش‌های Google برای نشان دادن بررسی‌های مفیدتر و عمیق‌تر بر اساس تخصص دست اول در نتایج جستجو ادامه می‌دهد.

زمان‌بندی Google برای به‌روزرسانی بررسی محصول بعدی با نتیجه‌گیری به‌روزرسانی محتوای مفیدی که به‌تازگی اعلام شد، مطابقت دارد.

وقتی به‌روزرسانی بررسی محصول جولای را اضافه می‌کنید، این سه تغییر الگوریتم گوگل در یک ماه تایید شده است.

به نظر می‌رسد که گوگل مأموریتی برای پاکسازی صفحه اول از محتوای کم‌ارزش دارد، با تمرکز شدید بر محتوایی که مردم برای اطلاع‌رسانی تصمیم‌های خرید استفاده می‌کنند.

جزئیات کمی درباره به‌روزرسانی بررسی محصول بعدی – موارد مشابه؟

اعلامیه گوگل جزئیات کمی در مورد به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول بعدی ارائه می دهد.

اگر پست وبلاگ را مرور کرده باشید، ممکن است آن را از دست داده باشید، زیرا ذکر مختصر بود. در این اطلاعیه آمده است:

ما می دانیم که بررسی محصول می تواند نقش مهمی در کمک به تصمیم گیری در مورد چیزی برای خرید داشته باشد. سال گذشته، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای نشان دادن بررسی‌های مفیدتر و عمیق‌تر بر اساس تخصص دست اول در نتایج جستجو آغاز کردیم.

ما به اصلاح این سیستم‌ها ادامه داده‌ایم و در هفته‌های آینده، به‌روزرسانی دیگری را ارائه خواهیم کرد تا یافتن نظرات با کیفیت بالا و اصلی را آسان‌تر کنیم. ما این کار را ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم وقتی در حال تحقیق در مورد خرید در وب هستید مفیدترین اطلاعات را پیدا می کنید.

این به نظر می رسد که به روز رسانی بعدی بیشتر مشابه است.

پیام‌رسانی گوگل در مورد الگوریتم بررسی محصول خود از یک به‌روزرسانی به به‌روزرسانی دیگر به شدت تغییر نکرده است. منطقی است که انتظار داشته باشیم راهنمایی های گوگل این بار ثابت بماند.

امکان اتصال با به‌روزرسانی محتوای مفید وجود دارد؟

به‌روزرسانی بعدی بررسی محصول Google قرار است در زمانی که راه‌اندازی به‌روزرسانی محتوای مفید کامل شود، عرضه شود.

نزدیکی به‌روزرسانی محتوای مفید و به‌روزرسانی بررسی محصول، ارتباط احتمالی بین این دو را نشان می‌دهد.

حدس من این است که به‌روزرسانی محتوای مفید به Google امکان می‌دهد تا بررسی‌های محصولی را که ارزش منحصربه‌فردی می‌افزایند یا دانش دست اول را نشان می‌دهند، بهتر شناسایی کند.

هر دو الگوریتم برای شناسایی کیفیت های مشابه در یک محتوا طراحی شده اند. در یک پست وبلاگ در مورد به روز رسانی محتوای مفید، Google توصیه های زیر را در مورد ارزیابی ارزش صفحه ارائه می دهد:

“آیا محتوای شما به وضوح تخصص دست اول و عمق دانش را نشان می دهد (به عنوان مثال، تخصص ناشی از استفاده واقعی از یک محصول یا خدمات یا بازدید از یک مکان)؟”

به نظر شبیه چیزی است که به‌روزرسانی بررسی محصول به دنبال آن است.

وقتی به‌روزرسانی محتوای مفید تمام شد، Google ممکن است داده‌هایی را که به دست می‌آورد گرفته و در تکرار بعدی به‌روزرسانی بررسی محصول اعمال کند.

این ممکن است صفحات بازبینی محصول مفیدی را که Google در به‌روزرسانی‌های قبلی از دست داده است، تقویت کند.

برعکس، گوگل همچنین می‌تواند از داده‌ها برای شناسایی نظرات محصولات با کیفیت پایین استفاده کند. صفحاتی که پس از به‌روزرسانی‌های قبلی ارزش آنها کاهش نیافته است، می‌توانند رتبه‌بندی خود را کاهش دهند.

مشخص نیست که آیا گوگل اطلاعات بیشتری در مورد به‌روزرسانی بررسی محصول بعدی قبل از انتشار آن ارائه می‌کند یا خیر.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: 13_Phunkod/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط