Google در زمینه جستجوی هوش مصنوعی 15 ٪ نمایش داده های غیب را مرور می کند


در جستجوی Central Live NYC ، جان مولر گوگل این آمار را دوباره بررسی کرد که 15 ٪ از پرس و جوهای جستجو Google Sees کاملاً کاملاً جدید هستند و هرگز با آن روبرو نشده اند. وی همچنین به آنچه در ظهور هوش مصنوعی در تعداد نمایش داده های جستجوی جدید که کاربران امروز انجام می دهند ، پرداخت.

زبان درک

درک زبان برای ارائه خدمات به جستجوی مربوطه مهم است. این بدان معناست که Google باید تفاوت های ظریف آنچه مردم هنگام جستجو را درک می کنند ، درک کند که می تواند شامل استفاده غیر متعارف از کلمات خاص یا سوء استفاده کامل از کلمات باشد. BERT نمونه ای از فناوری است که Google برای درک نمایش داده های کاربر از آن استفاده می کند.

مقدمه Google در BERT توضیح می دهد:

وی گفت: “ما هر روز میلیاردها جستجو را می بینیم ، و 15 درصد از این نمایشگاه ها مواردی هستند که قبلاً ندیده ایم – بنابراین ما راه هایی برای بازگشت نتایج برای نمایش داده شدیم که نمی توانیم پیش بینی کنیم.

… به ویژه برای پرس و جوهای مکالمه طولانی تر ، یا جستجوهایی که در آن عبارات مانند “برای” و “به” اهمیت زیادی برای معنی دارد ، جستجو قادر خواهد بود زمینه کلمات موجود در پرس و جو شما را درک کند. می توانید به روشی جستجو کنید که برای شما طبیعی باشد. “

آیا پرس و جوهای جستجوی ناشناخته تری وجود دارد؟

در زمینه مرور کلی از جستجوی گوگل ، جان مولر به طور خلاصه در مورد آمار نمایش داده شدگان جدید جستجوی Google Seeps و اگر LLM ها تأثیر گذاشته اند ، بحث کرده است.

این طبق یادداشت های من ، آنچه او گفت:

وی گفت: “15 ٪ از کل نمایش داده ها هر روز جدید هستند. این چیزی است که من تعجب می کنم هنوز هم اینگونه است. من فکر می کردم در بعضی مواقع بیشتر جستجوها باعث می شود مردم فقط بارها و بارها همان چیزها را بپرسند.

اما وقتی این معیارها را دوباره محاسبه می کنیم ، همیشه حدود 15 ٪ است. من ممکن است با LLM و سیستم های هوش مصنوعی تصور کنم که شاید در سالهای اخیر کمی بالاتر باشد اما هنوز هم در این تعداد معلق است. “

وی سپس حدس زد که چرا این تعداد 15 ٪ یکسان باقی می ماند ، و نسبت به چیزها همیشه در حال تغییر است و زندگی استاتیک نیست.

پاراگراف من از آنچه مولر مشاهده کرد:

“دیدن این خارق العاده است زیرا برای من معنی دارد که مردم به جستجوی و جستجوی چیز جدیدی می روند … و اگر مردم از جستجوی یا جستجوی چیزهای جدید دست بردارند ، و برای من این نشانه این است که شاید در اینجا چیزی اشتباه باشد. بنابراین این تعداد بسیار خوبی است.”

نتیجه کنجکاو

شگفت آور است که چیزی به عنوان پیشگامانه مانند جستجوی هوش مصنوعی و امکان جستجوی بصری می تواند جستجوهای پیچیده تری را که گوگل قبلاً ندیده است اضافه کند اما تعداد 15 ٪ آنها ثابت نگه داشته می شود.



منبع

مطالب مرتبط